Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
ОҮБ құралдары
уақыт
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасады.
Нақыл сөздермен топқа бөлінеді.
Сабақтың тақырыбын
және мақсатын оқушылармен бірге мақсатын айтады
Оқушылар топқа бөлініп орындарына жайғасады.
Оқушылар сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге айтады
«Айқын мақсат қоя отырып»
3 минут
Қызығушылығын ояту
Интерактивті тақтадан бейне жазба көрсетеді
Бейнежазба туралы ойларды талқылайды
2 минут
Білу
Топтарға тапсырма береді
Жорға сұрақтар 1-топ
1.Базарбай неше жасында Төлеген дүниеге келеді?
2.Төлегенге сұлу қыздары бар жерді айтқан кім?
3.Төлеген Шекті елінекеліп әр қызды көрсеткен адамға не беремін дейді?
4.Алты Шекті елінің ханы кім?
5.Қыз Жібек сол уақытта неше жаста еді?
2-топ
1.Төлеген қай жүзден шыққан?
2.Төлегенннің інісі кім?
3.Төлеген қыз іздеуге қайда аттанбақ болды?
4.Төлеген қыз Жібектің елінді қалыңдық ойнап неше ай жүреді?
5.Төлеген өлерінде кімдермен қоштасты?
3-топ
1.Төлеген Базарбайдың қай әйелінен туды?
2.Сансызбай Төлегеннен неше жас кіші?
3.Төлеген қыз іздеуге қай айда жолға шығып кетті?
4.Төлегенге теріс бата бергоен кім?
5. Төлеген туралы жаман түс көрген кім?
1-2 ұпай
4 минут
Түсіну
Бір сөйлеммен айтылатын эпизодты әңгімелеу үшін қойылатын талап сөйлем сабақтас құрмалас сөйлем болуы тиіс.
Топта талқылау
Әр топ мүшесі өзіне ұнаған эпизодын көршілеріне бір сөйлеммен айтып береді.
«көршіңізге айтыңыз»
3-4 ұпай
5 минут
Қолдану
Ұнаған эпизод бойынша көрініс дайындау
Талаптар: өз сөзімен жеткізу, әр топқа 2 минут уақыт
Оқушылар бір эпизодтан көрініс көрсетеді.
«Ең үздік»
5-6 ұпай
7 минут
Талдау
«Қыз Жібек» фильмі туралы
Сюжет желісіне арқау болған халықтың әдеби «Қыз Жібек» аңызы қазақ халқының 16-17 ғасырда әр бір орда басшыларының өзара қақтығыстары орын алған кезеңді бейнелейді. Аңыз бойынша жауласқан екі әулеттен шыққан қыз бен жігіттің сүйіспеншілігі мен махаббаты мен қатар, фильмде ұлт біріктілігі мен берекесін аңсаған қарапайым көшпелі қазақтың тұрмысы мен болмысы айқын көрініс тапқан.
А деңгейі: Жырдағы салт-дәстүрлер туралы
В деңгейі:
Қыз Жібектің бейнесі қалай беріледі?
Әуелеп ұшқан алты қаз,
Жерге неге қонбайсыҢ
Сіздер-тірі,мен-өлі,
Жатырсың неғып демейсің?
Осы бір үзіндіден нені аңғаруға болады?
Бекежанның «Өзім батыр болған соң кімді аяйын»
С деңгейі: Жырдың сюжетін жазу
7-8 ұпай
4 минут
Жинақтау
Бүгінгі тақырыпқа байланысты қандай сурет салар едіңдер сол суреттің ішіне бүгінгі сабақ бойынша қандай үлгі немесе тәрбие алдық соны жазып іліңдер
Бүгінгі тақырыпқа орай қандай сурет салар едіңдер? Сол суретттің ішіне
Жырдан өз өмірімізге керекті қандай үлгі алуға болады?
В деңгейі
Жырдың шешімімен келісесіздер ме?
Сіз қалай шешілсе деп ойлайсыз? Өзіңіздің ойыңыз.
А деңгейі:Неліктен жыр үздік болып саналады?
С:деңгейі:Жырдағы қай окейіпкердің іс-әрекетіне сіздің көңіліңіз толмады? Неліктен сіз қалайша жасар едіңіз?
9-10 ұпай
6 минут
Бағалау
Жеке оқушыларға тапсырма:
Бүгінгі сабақтың тақырыбына сәйкес Абай өлеңдерінің ішінен қанатты сөзге айналған қайсы нақыл сөзді аламыз?
А.«Қыз Жібек» жырына өзіңіздің бағаңызды беріңіз.
В және С. Қазіргі кездегі кино өнеріне көңілдерің тола ма?
11-12 ұпай
3 минут
Бағалау
Топ басшылары оқушылардың жинаған ұпайларын айтады және
40-42 ұпай 5»
38-40 ұпай «4»
36-38 ұпай «3»
Үйге тапсырма : Көркемдік ерекшелігін табу. Қыз Жібек бейнесін ашу
Қостанай облысы Қостанай ауданы Глазунов орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қайнарбаева Айнұр Отызбайқызы
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі