Өлең, жыр, ақындар

Тірі ағзаның негізгі қасиеттері

Сабақ: Биология

Мектеп: : :№ 42  мектепке дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің есімі:  Махамбетова Алия Ережеповна

Сынып:11 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Тірі  ағзаның негізгі қасиетттері

Оқу  мақсаты: Тірі ағза мен өлі ағзаның қасиеттерін біледі,салыстырады,тіршілікке өз бетінше анықтама бере алады, тіршілік туралы ғалымдардың зерттеулерін салыстырып,өзіндік пайым жасай алады

 

Оқу нәтижелері:

Барлық оқушылар: Тірі ағзаның  негізгі қасиеттерін  біледі,тірі ағза мен өлі материяны салыстырып,ажырата алады

 

Оқушылардың басым бөлігі: Тіршілік туралы  зерттеуші ғалымдардың  пікірлерін талдай алады

Кейбір оқушылар: Тіршілік  ұғымына өз бетінше анықтама беріп, дәйектер келтіре алады, тіршілік  туралы ғалымдардың зерттеулерін  салыстырып, өзіндік пайым жасай алады

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Талқылай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Тіршілік ұғымы. Тірі ағзалардың  көптүрлілігі,Тіршілікке берілген анықтамалар, Тірі ағза мен  өлі материяның   айырмашылығы

Сыныптағы диалог/  жазылым үшін  пайдалы тілдік

Бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар: Сіз тірі мен өлінің  айырмашылығын ажырата аласыз ба?

 

Сіз тіршілікті зерттеудің  адамға не үшін қажет  екенін  айта аласыз ба?

Уақыт

Мұғалім іс әрекеті

Оқушы іс әрекеті

Ресурстар

 

 

 

 

 

 

 

Стикер

 

Постер

маркер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта, слайдтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, маркер,  постер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіріспе

7мин

 

Тұлғааралық байланыс орнату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қызығушылығын ояту және  проблеманы баяндау

 

 

 

7мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі  бөлім

 

 

15мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

5  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

1       мин

 

 

 

 

 

 

Үйге  тапсырма

Оқушылармен cәлемдесемін

2. Оқу  үшін жағымды орта қалыптастыру үшін

 көңіл күйлерін сұраймын»

 

Топ ережесін оқушылармен бірлесе отырып  сабақ мақсатына сәйкестендіріп құрастырамын

(Әлеуметтік өзара әрекеттестікті  дамыту  мақсатында оқушылармен  бірлесе отырып ереже қалыптастырамын»

 

Ережеге  сәйкес топта қалай жұмыс істеу керектігі туралы нұсқаулықтар беремін.

 

 

 

Оқушылардың  жаңа тақырыпқа қызығушылығын  ояту және назарын  сабақ  мақсатына шоғырландыру үшін 

М.  Мақатаевтың  бір шумақ өлеңін оқып,  топта талқылатамын

«Не  келіп,Не кетпеген бұл ғаламнан,

Су  тартылған  теңізден, жылғалардан

Не бар дейсің  өмірге тұлға болған,

Не келіп  не кетпеген бұл ғаламнан.

Бәрі өтуде, күн батып кеш кіруде

Жаңаруда дүние,  ескіруде

Болашақтан бейтаныс ұрпағымыз

Босат деп тұр орынды естідің бе?»

1.Бұл өлең не туралы болуы мүмкін?

Сіздер бұл өлеңнің  мағынасын қалай  түсінесіздер?

2.Біздің  бүгінгі  жаңа  оқу жылындағы алғашқы  сабағымыз не туралы болады?

Оқушы жауабын тыңдаған соң сабақ мақсатымен оқушыларды таныстырам, бұл оқушыларды  сабақтың  проблемасын түсінуге  ынталандырады

 

Тіршіліктің  анықтамасы.

Ф. Энгельс  және М.  В.  Волькенштейннің  тіршілікке берген анықтамасын  топтарға  өз бетінше оқып,  талдауды және  тіршілікке өздерінше анықтама беруді  ұсынам

Осы арқылы оларды пайымдауға жетелеймін

 

«Тірі  организмнің  негізгі қасиеттері»  деген  тақырыпты топтарға  өз бетінше оқып түсіну үшін бөліп беремін және  мәтінге «Инсерт» әдісімен талдау жасауды ұсынамын.

Осылайша балаларды бақылау жүргізу мен қорытынды шығаруға үйретемін

«Инсерт»  әдісі  арқылы  мәтінмен жұмыс

 Мәтінмен мұқият танысып болған  соң инсерт  кестесін әр оқушыға жеке жұмыс дәптеріне толтыру ды ұсынамын және толтырып болған  соң топ мүшелерімен салыстырып, «?» айдарындағы ортақ  мәселелерді  айқындауды тапсырамын.

Білемін

Білдім

+

Мен ойлағандай емес

-

 

Сұрағым бар

 

 

?

 

Әр топтың  инсерт  кестесімен танысқан  соң  оқушылардың  мәтіннен түсінбегенін анықтап,  түсініктеме  беріп кетемін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ қорытындысы мен  түсіну дәрежесін  анықтау мақсатында   «Тірі  ағзаның қасиеттері»

« Өлі  табиғат » ұғымына  кластер құруды  ұсынам .  Кластерде  топ мүшелерінің әрқайсысының көзқарасы  болу керектігін   және

тірі  ағзаның  әр қасиетіне  нақты бір  мысал келтіру  керектігін   ескертемін

 

Топ ережесіне  сәйкес  әр топқа ,бір бірінің  бүгінгі жұмысын бағалауды ұсынамын

 

Топ  ережесіне  сәйкес  әр топқа  кері байланыс беремін

(Топ  жұмысында кеткен   кемшіліктер мен кедергілерді  анықтап түзету  мақсатында )

 

 

Өз жұмысымның  нәтижесін  бағалау мақсатында бір  минуттық жазба ұсынам:

Түсінгенім:

Түсінбегенім:

Неге түсінбедім?

 

 

 

Мұғаліммен  сәлемдеседі

 

 

 

 

 

Мұғалім ұсынған стикерлер арқылы топқа бөлінеді

Топтар ақылдаса отырып әр топ екі ережеден ұсынады, нәтижесінде алты  тармақтан тұратын  ереже қабылданады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар  өлеңді  тыңдайды  және  өзара талқылау жүргізеді,қойылған  сұрақтарға  жауап  береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ  мүшелері  ақылдаса отырып  берілген анықтамаларды талқылайды және  қалай түсінгендерін  баяндайды,  өз анықтамаларын  ұсынады

 

 

Әр топ өздеріне  берілген мәтінмен жеке жұмыс жасайды,бір бірінікімен салыстырып,талқылай отырып  «?»  айдарындағы ортақ  мәселені  анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ бір  бірімен  ақылдаса отырып

Кластер  құрады және тірі  ағзаның қасиеттеріне  бір мысалдан  жазады.

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың  басында құрылған  ережеге  сәйкес әр топ бір біріне  кері  байланыс береді

Мұғалімнің  кері  байланысын тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

Нені түсінгенін нені түсінбегенін стикерге жазып,  мұғалімге  кері байланыс  береді


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер