Ақтөбе облысы
Ақтөбе қаласы
№31 қазақ орта мектебінің
Бірінші  деңгейлі, жоғары санатты бастауыш класс мұғалімі
Бұғыбаева Нұрсұлу Наурызбайқызы
«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» коучинг –сессиясының жоспары
| Қараша, 2015 жыл | |||
| Тақырыбы: | «Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» | ||
| Мақсаты: | Оқу үрдісінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру барысында дара тұлға ретінде қалыптасуына ерекше педагогикалық, психологиялық жағдай туғызу. Жаңа әдіс -тәсілдер арқылы мұғалім мен оқушының қалыптасуына, бейімделуіне бағытталады. Мұғалімнің құзыреттілік деңгейін жетілдіре отырып, білім сапасын дамыту. | ||
| Жалпы мағлұмат | Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып, тәжірибе алмасу барысында құзыретті мұғалім болуға қалыптастырылады. | ||
| Сілтеме | Ғаламтор «Сын тұрғысынан ойлау» әдістемелік құралы 2012 ж | ||
| Оқу нәтижесі | Мұғалімдер өздеріне деген сенімділігін арттырады. Сапалы білім,саналы тәрбие беруге жетелейді. | ||
| Түйінді идеялар | Оқу – тәрбие барысында жұмыстың жүйелі жүруіне нақты көңіл аудара отырып, оқушылардың сапалы білім алуына ықпал ету және кәсіби шеберлігін шыңдау. | ||
| Сабақта қолданылатын материалдар | Үлестірмелі материалдар, А3,А4 қағаздары, стикер, плакат, графопроектор, ИКТ. Слайд-презентация. | ||
| Оқыту әдістері | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер СТО Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуды басқару мен көшбасшылық | Бірлескен оқу Топтық жұмыс Жеке жұмыс | |
| Дерек сөздер | Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Білім сапасына көңіл бөлу. Кәсіби шеберлігін, құзыреттілігін дамыту. | ||
| Тапсырмалар | «Кәсіптік, құзыреттілік, әлеуметтік » сөздерімен топқа бөлу,постер жасау,қорғау,бағалау. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс,сұрақтарға жауап беру. Кері байланыс жүргізу | ||
| Оқуға арналған тапсырма | Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Білім сапасына көңіл бөлу. Кәсіби шеберлігін, құзыреттілігін дамыту. 
 | ||
Коуч пен мұғалімдердің іс- әрекеті
| 1. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Коучтің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | 
| /5 мин/ І. Ұйымдастыру бөлімі (2- модуль,СТО). | 
 Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты, шаңырағы биік болсын дегім келеді. Бір шаңырақ мүшелері ретінде бір-бірімізбен тату, бірлікте болайық . Жұмыстың сәтті өтуіне байланысты жақсы сөздер айту. 3.Кәсіптік, құзыреттілік, әлеуметтік Сөздермен топқа бөлу. | Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады. 
 
 Екі қолдарын жұмылдырып, алға созып, дөңгелене тұрып, киіз үй сұлбасын келтіреді. 
 
 
 Жақсы сөздер айтылады. 
 Алған сөздерімен топқа бөлінеді. | 
| 2.Тапсырмаларды орындау | 
 | 
 | 
| ІІ. Қызығушылықты ояту. 1-тапсырма /10мин/ (2- модуль,СТО). (7 - модуль,оқытуда АҚТ қолдану). (4 - модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық). | 1.Топ аттарындағы «Кәсіптік , құзыреттілік, әлеуметтік » сөздерін мұғалімге байланыстырып ашу. (Кәсіптік білімі жоғары, құзыреттілігі дамыған, әлеуметтік тұрғыда жетілген маман-мұғалім ) 2.Мұғалімге қатысты теңеу сөздер айту.. 3.«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» қандай? . | Сыни ойланып жауап беруге үйренеді. 
 
 «Мұғалім» сөзіне қатысты ойлар айтылады. Сұраққа жауап алынады. 
 | 
| ІІІ. Мағынаны ашу. 2- тапсырма 20 минут (1 - модуль,оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл). (3 - модуль.Оқыту үшін бағалау). (4 - модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық). | 1-тапсырма:» «Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» 1- топ: «Құзыреттілік –болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды сапасы» 2- топ: «Құзыреттілік- маман біліктілігінің негізі» 3- топ: «Педагогтардың құзыреттіліктерін қалыптастырудың деңгейлері » /Жұппен,топпен талқылап, ортақ ойды тұжырымдап, постер дайындату,қорғату Бағалау | Жеке және топпен жұмыс жүргізеді. Топпен бірлесе жұмыс жасай мұғалімнің үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі ашылады., постер қорғалады. 
 Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» | 
| 3 –тапсырма ІІІ. Ой толғаныс 10 минут (2 - модуль,СТО). (3 модуль.Оқыту үшін бағалау). 
 | 
 Жеке, жұппен,топпен талқылау Формативті бағалау. | Жеке, жұптық, топтық жұмыс жүргізіп, қорытады. 
 Белсенді мұғалімдерді мадақтау. | 
| Қорытынды Бағалау 5 минут | Коучингті бағалау. Кері байланыс жүргізу. «Тілек» ағашына пікірлерін жазу. | Байланыс парағын толтырады. | 
Қарлығаш
Ұтымды ,пайдалы материалдар.Еңбеңтеріңізге табыс!