Ақтөбе облысы
Ақтөбе қаласы
№31 қазақ орта мектебінің
Бірінші деңгейлі, жоғары санатты бастауыш класс мұғалімі
Бұғыбаева Нұрсұлу Наурызбайқызы
«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» коучинг –сессиясының жоспары
Қараша, 2015 жыл |
|||
Тақырыбы: |
«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» |
||
Мақсаты: |
Оқу үрдісінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру барысында дара тұлға ретінде қалыптасуына ерекше педагогикалық, психологиялық жағдай туғызу. Жаңа әдіс -тәсілдер арқылы мұғалім мен оқушының қалыптасуына, бейімделуіне бағытталады. Мұғалімнің құзыреттілік деңгейін жетілдіре отырып, білім сапасын дамыту. |
||
Жалпы мағлұмат |
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы, бір-бірімен ой бөлісе отырып, тәжірибе алмасу барысында құзыретті мұғалім болуға қалыптастырылады. |
||
Сілтеме |
Ғаламтор «Сын тұрғысынан ойлау» әдістемелік құралы 2012 ж |
||
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдер өздеріне деген сенімділігін арттырады. Сапалы білім,саналы тәрбие беруге жетелейді. |
||
Түйінді идеялар |
Оқу – тәрбие барысында жұмыстың жүйелі жүруіне нақты көңіл аудара отырып, оқушылардың сапалы білім алуына ықпал ету және кәсіби шеберлігін шыңдау. |
||
Сабақта қолданылатын материалдар |
Үлестірмелі материалдар, А3,А4 қағаздары, стикер, плакат, графопроектор, ИКТ. Слайд-презентация. |
||
Оқыту әдістері |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер СТО Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуды басқару мен көшбасшылық |
Бірлескен оқу Топтық жұмыс Жеке жұмыс |
|
Дерек сөздер |
Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Білім сапасына көңіл бөлу. Кәсіби шеберлігін, құзыреттілігін дамыту. |
||
Тапсырмалар |
«Кәсіптік, құзыреттілік, әлеуметтік » сөздерімен топқа бөлу,постер жасау,қорғау,бағалау. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс,сұрақтарға жауап беру. Кері байланыс жүргізу |
||
Оқуға арналған тапсырма |
Жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану. Білім сапасына көңіл бөлу. Кәсіби шеберлігін, құзыреттілігін дамыту.
|
Коуч пен мұғалімдердің іс- әрекеті
1. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
/5 мин/ І. Ұйымдастыру бөлімі (2- модуль,СТО). |
Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты, шаңырағы биік болсын дегім келеді. Бір шаңырақ мүшелері ретінде бір-бірімізбен тату, бірлікте болайық . Жұмыстың сәтті өтуіне байланысты жақсы сөздер айту. 3.Кәсіптік, құзыреттілік, әлеуметтік Сөздермен топқа бөлу. |
Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады.
Екі қолдарын жұмылдырып, алға созып, дөңгелене тұрып, киіз үй сұлбасын келтіреді.
Жақсы сөздер айтылады.
Алған сөздерімен топқа бөлінеді. |
2.Тапсырмаларды орындау |
|
|
ІІ. Қызығушылықты ояту. 1-тапсырма /10мин/ (2- модуль,СТО). (7 - модуль,оқытуда АҚТ қолдану). (4 - модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық). |
1.Топ аттарындағы «Кәсіптік , құзыреттілік, әлеуметтік » сөздерін мұғалімге байланыстырып ашу. (Кәсіптік білімі жоғары, құзыреттілігі дамыған, әлеуметтік тұрғыда жетілген маман-мұғалім ) 2.Мұғалімге қатысты теңеу сөздер айту.. 3.«Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» қандай? . |
Сыни ойланып жауап беруге үйренеді.
«Мұғалім» сөзіне қатысты ойлар айтылады. Сұраққа жауап алынады.
|
ІІІ. Мағынаны ашу. 2- тапсырма 20 минут (1 - модуль,оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл). (3 - модуль.Оқыту үшін бағалау). (4 - модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық). |
1-тапсырма:» «Мұғалімнің үздіксіз дамуындағы кәсіби құзыреттілік деңгейі» 1- топ: «Құзыреттілік –болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды сапасы» 2- топ: «Құзыреттілік- маман біліктілігінің негізі» 3- топ: «Педагогтардың құзыреттіліктерін қалыптастырудың деңгейлері » /Жұппен,топпен талқылап, ортақ ойды тұжырымдап, постер дайындату,қорғату Бағалау |
Жеке және топпен жұмыс жүргізеді. Топпен бірлесе жұмыс жасай мұғалімнің үздіксіз дамуындағы құзыреттілік деңгейі ашылады., постер қорғалады.
Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» |
3 –тапсырма ІІІ. Ой толғаныс 10 минут (2 - модуль,СТО). (3 модуль.Оқыту үшін бағалау).
|
Жеке, жұппен,топпен талқылау Формативті бағалау. |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс жүргізіп, қорытады.
Белсенді мұғалімдерді мадақтау. |
Қорытынды Бағалау 5 минут |
Коучингті бағалау. Кері байланыс жүргізу. «Тілек» ағашына пікірлерін жазу. |
Байланыс парағын толтырады. |
Қарлығаш
Ұтымды ,пайдалы материалдар.Еңбеңтеріңізге табыс!