Өлең, жыр, ақындар

АКТ коучинг жоспар 2014

Коучинг №1

Күні: 10.09.2014 ж

тақырыбы

Ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолданудың маңыздылығы мен қажеттілігі.

Модуль

Білім саласындағы жаңа қадам:

1.«Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану»

Стратегия

Презентациялар, «Алты қалпақ» тәсілі, «Жылқылар» жаттығуы, «Балмұздақ» әдісі, «Миға шабуыл» стратегиясы, Инсерт стратегиясы, «Эссе» стратегиясы, концептуальды карта жасау, «Идеялар мен проблемалар себеті» стратегиясы, «Өрмекші» стратегиясы, бейнебаяндар, үш түрлі стакандар т.с.с.

 

Мақсаты

АКТ-ды күнделікті сабаққа қолданудың маңыздылығын, осы құралдар көмегімен балалар әлемін танып біліп, балалардың ойымен ойлай алу қабілетіне ие болуға, олардың ғаламтордағы тіршілігінен хабардар бола білуге және мұғалім жұмысын автоматтандыру үшін арналған тиімді тәсілдерін білдіру, қажеттілігін мойындату.

 

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер оқушыларды оқытуда АКТ-ды қолданудың маңыздылығы мен қажеттілігіне көз жеткізеді. ХХІ ғасыр мұғалімдеріне қойылатын негізгі талаптардың бірі екендігін біліп, өз тараптарынан АКТ-ды игеруге бағытталған стратегиялық жоспарларын айқындап алады. 

 

Ресурстар

Интерактивті тақта, маркер, қалам, әр түрлі пәндерден алынған қысқа мерзімді жоспарлар, себеттер, топтардың аттары, сабақтардағы АКТ қөмегімен қолданылған әдіс-тәсілдер фрагменттері.

Коучинг барысы

Коучингті өткізу этаптары

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-ірекеті

Оқу үшін

бағалау

Ұйымдастыру бөлімі

3-минут

 

Шабдалы шырынын ішіп отырып, жаңа технологиялар жетістіктері туралы «3D басып шығарғыштары» бейнебаянды көрсету

Коуч таратқан бокалдар түстеріне қарай үш топқа бөлініп отырады.

1.Педагогикалық

2.Мазмұндық

3.Технологиялық

Қытай елінің 3D басып шығарғыштары (принтер) арқылы үйлер салып жатқанына тамсануы керек.

«Жылқылар» жаттығуы

2-минут

 

 

Коуч әр түрлі жылқылардың суретін таратып, оған өз аттары мен өзінің ең жақсы қасиеттерін жазуды өтінеді. Ол суретті қасындағы әріптесімен ауысып, әріптесі туралы толықтырып жазуын сұрайды. Сосын суретті иесіне қайтаруды ұсынады.

Коуч айтқандай барлық мұғалімдер өздері туралы мәлімет жазып, әріптесі туралы да пікір жазып, кейбіреулері таңырқап қалады. Осы ойларымен бөліседі.

Жылқылардың суреті компьютер көмегімен салынғанына тамсануы керек.

 

Коучтың кіріспе сөзі.

5-минут

«Коуч», «Коучинг сессия» ұғымымен таныстыру.

Тақырыптың өзектілігі мен қажеттілігін дәйектеу. АКТ деген не екенін білдіру.

АКТ қажеттілігі мен маңыздылығы туралы пікір талас жүреді.

 

«АКТ-ны қажеттілігіне қарай қолданамын, тиімділігіне қарай қолданамын» деген қалыптасқан дәстүрлі пікірлерін еске түсіріп,  сауалнама қорытындысымен танысуы керек.

Тапсырма №1

«Тақырыптың концептуалдық картасын құру» 8-минут

Тақырыпты ашатын маңызды бөліктерге бөлуді және ол бөліктерді тағы басқа бөліктерге бөле отоырып, тарамдауды ұсынады. Әр бөліктерді толықтырушы мәнмәтін жазуға болатынын ескертеді.

Топ мүшелері ақылдасып, өз ойларын түйіндеп, параққа жазады.

Орталарынан спикер сөйлеп картасының мазмұнымен таныстырады.

«Өз ойларында қалады»

 

Тапсырма №2

«Балмұздақ» әдісі

5-минут

Коуч «балмұздақ» әдісі арқылы тапсырманы орындауды түсіндіреді.

Коуч әр топ спикерлерінен проблемалық сұрақтардың көшірмесін «Идеялар мен проблемалар» себетіне тастауын сұрайды.

Әр топ АКТ-ды пайдаланудағы проблемалық сұрақты айқындап, балмұздақ пирамидасын толтырады.

 

Спикерлер сұрауларын себетке салады.

 

Проблемалық сұрақтардың тақырыбы ортақ болып шығады.

 

Өз пікірлеріне күмәндану

 

Тапсырма №3

«Миға шабуыл»

5-минут

Оқушылардан алынған сұхбатты проектордан көрсету.

 

Коуч осы сұхбаттағы оқушы қажеттілігіне қарай құрылған критерилерге сәйкес мұғалімдерден өзін-өзі бағалауын сұрайды.

 

Оқушылардың төмендегі сұрақтарға берген жауаптарын тыңдайды?

1.АКТ-ды сабақта қолданған ұнай ма?

2. АКТ-ды сабақта қолданған әр түрлі пәндерде кедергі келтірмей ма?

3.Компьютерлік сауаттылықтың теңсіздігі оқуға әсер ете ма?

4.Интерактивті тақта мен компьютерлерді қолданудың қандай тиімділігі бар?

5.Қандай жұмыстарды АКТ көмегімен жасайсыңдар?

1.Бейнебаян қолданамын

2.Пәніме кері әсері

3.Пәніме оң әсері

4.Тақтаны пайдаланамын

5.Тест құрамын

6.Компьютер пайдаланамын

7.Автоматтандырылған

8.Ізденудемін

9.Үйренудемін

10.Дыбыс жазамын

Критерилер бойынша өзін өзі бағалау

«Ой қозғау» әдісі

5-минут

АКТ-ды сабақта қолданудың тиімді тәсілдерін көрсету.

Коуч әр түрлі пәндердегі пайдаланылған тиімді тәсілдерді презентациялардан, бейнебаяндардан, флипчарттардан фрагменттер көрсетеді.

Мұғалім өзіне қажет ақпаратты немесе жаңа тәсілдерді түртіп, жазып отырады.

АКТ қолданудың қол жетімді мүмкіндіктері айқындала бастайды.

Мұғалімдер АКТ-ды оқу мен оқытудағы маңыздылығы мен қажеттілігіне  көздері жетеді

Мишра мен Келер 2006ж.

4-минут

Коуч теориялық түрдегі материалдарға слайдттық түрде шолу жасап, «АКТ-ды оқу мен оқытуда пайдалану» модуліне кең көлемде тоқталып өтеді.

Тыңдайды

Өз тараптарынан жеке сұрақтар болса қояды.

 

«Өз білімін жетілдіру» дәптер үлгісін жазып алады.

Басбармақ арқылы қажеттілігі мен маңыздылығына баға береді.

 

Тапсырма№4

«Өрмекші» әдісі бойынша жұмыс

3-минут

Әр топқа жіп таратады.

 

Әр топ алған білімдерін тоқиды.

Тапсырма№5

«Алты қалпақ»

3-минут

Коуч «Алты қалпақ» таратады.

Мұғалімдер қалпақтың түсіне қарай ойларын айтады.

Басбармақ арқылы маңыздылығы мен қажеттілігін бағалайды.

«Кульминация»

2-минут

Қысқа мерзімді жоспар береді.

 

жаңа технологияларды қысқа мерзімді жоспарға кіріктіреді.

 

Күнделікті АКТ пайдалану маңызды да, қажет те екендігін мойындайды.

 

 

Коуч стикер таратады.

Қалыптастырушы сұрақтар қою 3-минут

Коуч әр топқа сұрақтар қояды.

Қолыңыздағы ұялы телефонды қалай үйренгеніңіз туралы айтып беріңізші?

Компьютерде жұмыс істеуді «компьютерлік сауаттылық» сертификатын берген орыннан біліп шықтыңыз ба? Компьютерді оқып үйрену үшін күнделікті бір сағат отырған тиімді ме, жоқ әлде арнайы курстарға барған дұрыс па?

Интерактивті тақтаны ашық сабақтарда ғана қолданған тиімді деп ойлайсыз ба?

Мұғалім жұмысын автоматтандыру керек пе, жоқ әлде қағазға жазған тиімді ме?

Мұғалімдер компьютер мен интерактивті тақтада жұмыс істеуді үйрену немесе оның мүмкіндіктерін күнделікті пайдалана алуға дағдылану өз қолдарында және оған күнделікті бір сағат уақыт бөліп, проблемалық сұрақтарға қарай іздену керектігін айтады.

Басбармақ арқылы маңыздылығы мен қажеттілігін бағалайды.

«Ізденген жетер мұратқа»

«Басыңа түссе баспақшы»

«Техниканы көп пайдаланған сайын, көп біліп шығасың»

Кері байланыс сұрақтарына жауап алу

3 минут

Сұрақтарды таратып береді

Жазбаша жауап береді

 

 

 

ЖОСПАРДЫ ЖҮКТЕП АЛУ

Ресурстар

Сауалнама

СЛАЙД


Пікірлер (2)

Рима

Өте тиімді құрылған жақсы

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз