Өлең, жыр, ақындар

Colours

Хромтау қаласы
№ 3 «Айгөлек» МДҰ МКҚК
Өткізген ағылшын тілі мұғалімі: Кожамуратова Гулнур Жалгасбаевна

«Ақбота» ересектер тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні: 9.11.2016
Педагог: Кожамуратова Гулнур Жалгасбаевна
Тобы: «Ақбота»
Білім беру саласы: Коммуникация. Таным, шығармашылық.
Бөлімі: Ағылшын тілі
Тақырыбы:  Colours
Мақсаты: Балаларды «Colours» тақырыбындағы жаңа лексикалық материалдармен таныстыруды жалғастыру.
Міндеттері: Балаларды жаңа  Colour,  red, yellow, green, blue, white, black, what? Балаларды түстерді үш тілде айтуға үйрету. Затқа сипаттама беруге жаттықтыру. Бір-бірімен диалог арқылы сұхбат құруға бейімдеу,тілге тарту.
Қажетті құралдар: түстер бейнеленген суреттер, түрлі-түсті гүлдер, алмалар, кубик, түрлі- түсті балықтар, ағаш бейнеленген сурет.
Оқу қызметі белсенді лексикасы: Colour,  red, yellow, green, blue, white, black, purple, pink, orange what? Sun, sky, flower, bird,butterfly, grass.
Билингвальді компонент: Colour-түстер-цвета,  red-қызыл-красный, yellow-сары- желтый, green-жасыл-зеленый, blue-көк-синий, pink- розовый- қызғылт, purple- фиолетовый- күлгін,orange – оранжевый- қызғылтсары, what? – Қандай?- Какой?, Sun-күн- солнце, bird-птица-құс,butterfly-бабочка-көбелек, grass-трава- шөп,flower- цветок- гүл.


Мотивациялық қозғаушылық    

Педагог балалармен амандасады.
Good morning,children. 
How are you?
I am fine, too. Thank you very much. Sit down, please.
Балалар, бүгінгі біздің оқу қызметіміз ерекше болғалы тұр. Сендердің ағылшын тілін қалай меңгеріп жүргендеріңді көру үшін қонақтар келіп отыр. Қанекей қонақтармен амандасып алайықшы.    
Hello 
We are fine. Thank you.

Good morning,good morning

Good morning  to you
Good morning, good morning.
We are glad to see you.

Ұйымдастырушылық ізденістік    

Let’s begin our English lesson. Today we’ll learn the colours, first of all we must repeat the previous lesson. Бүгін біз түстерді өтеміз, бірақ алдымен өткен сабақтарды қайталап шығайық. Оn the previous lesson we have learned the numbers. Let's count 1-10 together.Алдыңғы оқу қызметінде  біздер сандардың ағылшын тіліндегі атауымен таныстық, солай ма? Бәріміз бірге санайықшы. Балалар бірден онға дейін ағылшын тілінде санайды.
Let’s  say  a poem  about number all together. 
Сан туралы жаттауымызды бірге айтайық.

One, two, three

Look at the bee.

Four and five,

Go to hive.(балалар іс-қимылмен орындайды.)

Оn the previous lesson we have learned about family.
Және біздер отбасы мүшелерімен таныстық, солай ма балалар? 

Балалар: Я
Let’s play a game“Who is this?”, The rule of the game: the teacher will show a photo of one member of the family and the kids have to guess and translate to English language. Педагог отбасының бір мүшесінің суретін көрсетеді  ал балалар оны ағылшынша атауы тиіс.
Let’s say a poem about the family.

This is father

This is  mother

This is sister

This is brother

This is me, me, me

And my whole family

Very good, thanks. (балалар іс-қимылмен орындайды.)

Жарайсыңдар, балалар.Today we will take a new theme  about colours. Бүгін біздер жаңа  оқу  қызметіміз  түстердің ағылшын тіліндегі атауын өтеміз. 
Педагог әртүрлі гүлдерді  біртіндеп көтеріп түстерді ағылшын тілінде айтады.(red, orange, yellow, green, blue, purple, pink)

Балалар мұғалімнің артынан қайталайды.

At that moment Diego with box came into the room.Сол мезгілде бөлмеге жүгіріп Диего кіреді, ал қолында қорапша. Балалалармен амандасады. 
- Good morning, children. I’m glad to  see you. I’m Diego.

Балаларда Диегомен амандасады.
(Good morning)
We are glad to  see you.


I am Dara’s brother. My name is Diego. I am going to visit my  friend but there are some obstacles on my way. Can you help me? Мен Дараның ағасы Диегомын. Мен досыма қонаққа бара жатыр едім, алдымнан кедергілер шығып өте алмадым. Сендер маған көмектесесіңдер ме?
Педагог : Көмектесеміз бе, балалар? 

Балалар: Арине 
Ол кедергілерге тез жету үшін біздер поездқа мінуіміз  керек. In order to win them we must get train.

Поездың дауысымен балалар бір шеңбер жасап бір айналады да орындарына отырады.
Педагог: Қане балалар, біздер бірінші кедергіге келдік. Children we got the first obstacle. We see apple tree and written numbers on the apple.
Let’s play game “Find colours”. This is family tree. On this tree you can see apple with numerals. I shall give you cube. You must throw this cube what number you throw you will get the apple with this number. At the rear you can see different colours. Your task is to say it in Kazakh then in English. Қане балалар «түстерді тап» ойыны.(Кубизм әдісі)Алма ағашы салынған сурет ілінеді. Алмаларда сандар жазылып тұрады. Мұғалім балаларға кубикті береді. Қандай сан түссе сол сондай саны бар алманы алады.Алманын арты әр түсті бояумен боялған. Балалар алманын артындағы түсін ағылшын тілінде айтуы керек. Ойнаймыз ба?

Балалар:Арине, ойнаймыз.

Балалар кубикті кезек- кезек лақтырып алманы алып, түстерін ағылшын тілінде айтады.

Балалар: Yellow, white, green, red, pink, purple, blue, orange.
Педагог: Good for you. 
Here children we got the second obstacle. Children you the there are some fish on the shore let’s help  them. But first of all we must take each fish and say their colour in  English.Енді балалар біз екінші кедергіге де келдік. Балалар балықтар жағаға шығып қалыпты қане оларды суға жіберейік. Ол үшін балықты аулап түстерін ағылшын тілінде айтуымыз керек.

Балалар балықты кезек- кезек аулайды.

(Балалар кедергілерден өтіп Диегоның досынын үйіне келеді.)

Диего қуанып мұғалімге сыбырлайды. 
Педагог: OK, Diego. Diego wants to play with you.Балалар Диего сендермен ойын ойнағысы келіп тұр. 

Diego: “What colour is missing?” On the ground you can see different flowers. You must close your eyes and Diego hidе one of the flower and you have to find them and to translate in English.
 
Қандай түс жоғалды ойынын ойнайсындар ма? Сендер көздеріңді жабасыңдар, ал мен бір әр түрлі түске бояған гүлдерді жасырамын. Сосын сендер көздеріңді  ашып қандай түс жоғалғанын айтасыңдар..Diego: OK. Are you ready? Close your eyes Now, open your eyes and choose a flower. 

Балалар кезектесіп жоғалған гүлдерді түсін ағылшынша айтып табады. Балалар: red flower, orange flower, yellow flower, green flower, pink flower, purple flower, blue flower.

Diego: Рахмет балалар, сендер өте ақылды екенсіңдер. Міне,сендерге сыйқырлы қорапша ішін ашсаңдар тәттілер және төсбелгі шығады. Ашамыз ба? (Балаларға тәттілер таратылып төсбелгілер тағылады) Жарайды, балалар мені досым күтіп қалды, мен кеттім. Good bye, children. See you soon. 

Балалар тәттіні алып қуанады.
Good bye, Diego.


Педагог: Өте тамаша,(excellent). Жаңа оқу қызметімізді  пысықтау үшін мен сендерге әртүрлі заттар көрсетемін сендер ол заттың қандай түс екенін айтуларын керек.  Жарайды ма?
Педагог: Күн (sun), шөп (grass), гүл (flower), көбелек (butterfly), құс (bird).

Балалар: Yellow, white, green, red, pink, purple, blue, orange.

Балалар қараңдаршы бізде әдемі пейзаж шықты. children look the board. We can see  beautiful landscape.

Балалар тақтаға қарайды.

Педагог: Very well, you know so many colours. Жарайсыңдар, балалар, сендер енді бірнеше түсті білесіңдер. Қанекей енді бәріміз түстер туралы өлең шырқайық. Let’s sing a song together. “Rainbow colours”  Балалар бірге ән шырқайды.


Рефлексиялық түзетушілік    
Балалар,осымен бүгінгі оқу қызметіміз аяқталып қалды. 
Ағылшын тілінде қандай түстерді білеміз? 

Балалар: Yellow, white, green, red, pink, purple, blue, orange.

Stand up! The lesson is over. Goodbye,children!      
Балалар ән шырқап қоштасады.
I can clap my hands.
I can stamp my feet.
Bye, bye. Good bye.
Bye, bye, bye, bye. Good bye.  

Күтілетін нәтиже:

Орындайды: жаңа  orange, red, yellow, green, blue, purple, pink лексикалық бірліктерін;
Түсінеді: түстерді және олардың ағылшын тіліндегі атаулары туралы ұғымды; 
Қолданады: түстерді ажырата білуді;


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз