ОҚО, Түркістан қаласы
Бабайқорған ауылы
«Бабай-Қорған» жалпы орта мектеп
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі: Карымбаева Айжан Кабыланбековна
Сабақ: әдебиеттік оқу. |
Мектеп: |
||||||||||
Күні: |
Сынып жетекшісі: Қарымбаева. А. |
||||||||||
Сынып: 4 Ә Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбаев "Сабырсыз, арсыз, еріншек" |
Қатысқандар саны: 20 |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Ұлы ақын Абай Құнанбаевтың шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің негізгі идеясын шуға үйрету, адам бойындағы жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауға баулу, көркем мәтіннен жұмыс істей алу дағдысын жетілдіру, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру. |
||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||
|
Өлеңді оқи алады. |
||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||
Өлеңді мәнерлеп оқи алады. |
|||||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||
Өлеңді жатқа мәнерімен айта алады. |
|||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Өлеңнің негізгі идеясын ашады, талдау жұмыстары жүргізіледі жалпы, жағымсыз қасиеттерден бойын аулақ ұстауды үйренеді. Адамгершілік құндылықтарды бағалай біледі. |
||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||
Сабырсыз, алауыз, күндейді, мертігеді, міндейді, көрсеқызар - деген сөздер туралы мағлұмат алады. |
|||||||||||
Сыныптағы диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды орындауда сөйлеу дағдылары дамиды. «Шегіртке мен құмырсқа» мысалынан көрініс көрсетеді. Абай өлеңдерінен үзінді оқиды. |
|||||||||||
Талқылауларға арналған тармақтар: |
|||||||||||
Адам бойындағы жағымды және жағымсыз қылықтарды ажырата отырып талдайды. |
|||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||
Адам бойында қандай қасиеттер болады? Жағымды қасиеттерге нелер жататытын айта аласыз ба? |
|||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||
А.Құнанбаев туралы эссе жазады. |
|||||||||||
Табыс критерийлері
|
1. Ұлы ақын А.Құнанбаевтың шығармаларын біледі. |
||||||||||
Алдыңғы тақырып |
5 мин |
Топтық жұмыс арқылы үй тапсырмасын өтілген сабақтармен байланыстыра отырып қайталау. Мәтінді үш бөлікке бөліп сол бойынша түсінгендерін сұрау. 1. Спандияр Көбеев кім? 2. Әңгіменің басында «Үлкен той болды» деп қандай тойды айтып отыр? 3. Мәтіндегі болыстың аты. 4. Спандиярдың орнына кімнің баласы қабылданды? 5. Ыбырай неге ренжіді? 1-топ Алғашқы мектеп туралы әңгімелейді. 2-топ Қазіргі мектеп 3-топ Болашақ мектеп |
|||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
Басталуы |
3 |
Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Саламатсыздар ма құрметті қонақтар, ұлағатты ұстаздар бүгінгі біздің сабағымызға қош келіпсіздер дей отырып, Мәңгілік еліміздің жемістері мен жетістіктеріне 25 жыл мерейлі той құтты болсын деп сабағымызды бастаймыз. Шаттық шеңбері «Гүл шоғы» әдіс Оқушылар үш тілде бір-біріне тілек айтады. Осындай жүрекке жылы тиер жұмсақ сөздермен бір-бірімізге деген сүйіспеншілігімізбен сенімімізді арттыра отырып сабағымызды бастайық! Топқа бөлу Мына жерде қазақ әдебиеті мен ғылымына өшпес із қалдырған әйгілі жарық жұлдыздардың өлеңдері бар, сол өлеңдердің авторлары арқылы топқа бөлініп отырамыз. 1-топ Ыбырай 2-топ Мағжан 3-топ Ахмет Топбасшыларды сайлау. Балалар бүгін сендерді мына бағалау парақшасы арқылытопбасшылар бағалайды. Дұрыс жауап - 6 ұпай, Жартылай жауап - 3 ұпай, Дұрыс емес - 0 ұпай Қорытынды: «5» - 27-30 ұпай, «4» - 26-22 ұпай, «3» - 21-15 ұпай, «2» - 14 - 1 ұпай. Қане, балалар топ бойынша өлең шумақтарын толықтырып айтып жіберейікші. |
Слайд
Гүл шоқтары
Ыбырай Мағжан Ахмет суреттері
Бағалау парақшасы
|
||||||||
Ортасы |
3
10
3
10
3 |
Мағынаны тану: Қазақ даласының сұңқары бейнебаянын көрсету – Ал, балалар бейне баянды тамашалап осы бейне баянға тақырып қоямыз. – Ал, кәне балалар бейнебаяннан кімді көрдік, сын тұрғысынан ойланып айтып көрейікші.
Олай болса бүгін Абай атамыздың «Сабырсыз, арсыз, еріншек» - өлеңімен танысамыз. Тақтадан өлеңді оқып беремін. Өлеңде ақын адам бойындағы қандай қасиеттерді сынап тұр? - Сабырсыздықты, арсыздықты, еріншектікті, күншілдікті, міншілдікті, ұятсыздықты, ойсыздықты, ұрлықты. - Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атауға болады? - Адамның жағымсыз қылықтары. Ал, балалар «Түртіп алу» әдісі арқылы қаламмен түсінбеген сөздердің астын сызып отырыңдар Тақтаға назар аударайық. «Алтын сандықшадағы» сөздердің мағынасы тауып көрейік. Дәптермен жұмыс. Өлеңді «Моншақ» әдісі арқылы оқытамын. Сергіту сәті «Желсіз түнде жарық-ай» әнін орындаймыз. Ғылым таппай мақтанба және Сабырсыз, арсыз, еріншек - өлеңдерінің ұқсастығы неде? - Екі өлеңде де адам бойындағы мінез-құлықтар салыстыра отырып «Кластер» әдісі арқылы жеке жұмыс жасаймыз. 1-топ «Абай» туралы ойларын жазады. 2- топ «Жағымды» қылықтар туралы жазады. 3-топ «Жағымсыз» қылықтар туралы жазады. - Абай аталарын өзінің өлеңдері арқыл ұрпағын жамандықтан жирендіріп, жақсылыққа үйретуді мақсат еткен. топтық жұмыс жасаймыз. 1-топ « Шегіртке мен құмырсқа» мысалынан көрініс көрсету. 2-топ Абайдың өлеңдерін оқу. 3топ Абай туралы эссе жазу. - Ал енді оқушылар бүгінгі сабағымыздан не үйрендік, не білдіңдер, нені алдыңдар, қандай көңіл күйде, қандай сезімде болдыңдар, соны білдіру үшін біз «кері байланыс» жасаймыз. |
А.Құнанбаев туралы бейне баян
Слайд
Қара қалам
Слайд Оқулық, дәптер
Лента, моншақтар
Флипчарт, қаламсап
Кітаптардың макеттері
|
||||||||
Аяқталуы |
3 |
Қорытынды: Міне, біздің шәкірттеріміздің бойына адамгершілік құндылықтарды жақсы сіңіре отырып, қазақ халқының салт-дәстүрлерін сақтай отырып, Қазақстан Мәңгілік ел – болуына, болашақта өз үлестерін қосып, адал қызмет етіп, мемлекетіміздің тізгінін ұстайтын жеке тұлға болуына кәміл сенемін. |
|
||||||||
Қосымша ақпарат АКТ |
|
||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||
|
Бағалау парақшасы арқылы бағалау. Мадақтау. |
Әдебиеттік оқу, орыс тілі, бейнелеу өнері, ағылшын тілі. |
|||||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандапй түзетулер енгіздім және неліктен? |
А. Құнанбаев Сабырсыз, арсыз, еріншек – сабағымның мақсаты шынайы. Бүгінгі сабақта оқушылар жағымды және жағымсыз қылықтарды туралы жазып, оны қорғап шықты. Оқушылар тақырыпты меңгеруде топтық жұмыс жасап, құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді. Жоспарланған саралау уақыты тиімді болды. Берілген уақытта үлгере алдым. Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын және әдеби кітаптарды көбірек оқуына мән беремін. |
||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Гүл шоғы» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне тілек айтты. 2: «Кинометафора» әдісі арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын аша білді. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Кластер» әдісі арқылы адамның мінез-құлығы туралы топтық жұмыс жасай білді. 2: Мұражайдан алған кітаптары арқылы шығармашылық жұмыс жасай білді.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Сабақ барысында кері байланыс жасағанда келесі жолы басқада әдістерді пайдаланып, «Бағалау критерийлері» арқылы бағалауды жоспарладым.
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі