ШҚО, Катонқарағай ауданы, Барлық ауылы
Печи орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бейсекенева Аягоз Кузаркановна
Пән: қазақ тілі «Менің отбасым» |
Мектеп: КММ «Печи орта мектебі» |
|||
Күні: |
||||
Мұғалімнің аты-жөні: Аягоз Бейсекенева |
||||
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар: оқушы Қатыспағандар: |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т2. Лексикалық бірліктердің мағынасын түсіну. Күнделікте өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну А2. Берілген тақырып бойынша сөйлеу. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру |
|||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||
Тақырып бойынша таныс сөздердің мағынасын түсінеді, айта алады. |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||
Тақырып бойынша аудиовизуалды материалды түсінеді және 2-3 сөйлем айта алады. |
||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||
Тыңдаған материал, сурет бойынша бойынша өз ойын айта алады. |
||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады: Менің отбасым, отбасымыз тату тіркестерді түсінеді де айта алады. |
|||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отбасы, қарындасым, сіңлім, әпкем, ағам, бауырым, тату |
||||
|
||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Біздің отбасымыз, ата мен әже, әке мен шеше, менің қарындасым, менің ағам, анам әзірлейді, атам ойнайды. |
||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Үйде кім қандай жұмыспен айналасуы тиіс деп ойлайсыңдар? 2. Отбасыңыз бос уақытта немен шұғылданады? |
||||
Не себепті ... деп ойлайсыз? |
||||
1. Отбасымзыда (қанша) адам бар? 2. Біздің (отбасымз) тату 3. Несебепті (тату) деп ойлайсыз? |
||||
|
||||
ишара: әже-ата (1 топ), әке-шеше 2(топ), балалар 3 (топ) көрсетеді |
||||
|
||||
Алдыңғы оқу: |
Балалбақшадағы білімдері |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
||
Басы 7 мин Білу Түсіну |
1. Миға шабуыл. (шеңберге тұрып, қимыл-қозғалысы арқылы мұғаліммен қосылып айтад -Сенде бар отбасы, Менде бар отбасы. Үлкенде де, кішіде Отбасы бар әрбір кісіде. 2. Отбасына арналған суреттер тақтаға ілінеді.Оқушылар сабақ тақырыбын болжайды. 3. Топқа бөлу: «Пазл» әдісі (үш түсті үйлер беріледі, балалар оны жинайды). |
Пазлдар, суреттер. |
||
Ортасы 27 мин Қолдану
Талдау |
1. «Бармақтар отбасы» әнін тыңдайды. Тыңдалған мәтіннен отбасы мүшелерін айтады. 2. Ән бойынша отбасы мүшелері атауларынанжуан, жіңішке дауысты сөздерін ажыратады. 3. Саралау 3 топқа суреттер таратылады да, осы сурет бойынша С деңгейдегі оқушылар суретте кім бар екенін айтады. Б деңгейдегі оқушылар сөйлем құрайды. А деңгейдегі оқушылар суреттерге сүйеніп, өз отбасы туралы айтады.(3 түсті стикер бойынша саралаймыз) Топтық бағалау – жапон әдісі 4. Біздің отбасымыз, ата мен әже, әке мен шеше, менің қарындасы, менің ағам, анам әзірлейді, атам ойнайды; сөздерін пайдаланып, топта диалог құрады. Жұптық жұмыс, бақылаушы. «Бармақ» әдісімен бақылаушы бағалайды. 5. - Ал, балалар беске дейін санауды білесіңдер ме? Олай болса тұрайық та, бірге санайық. Сергіту сәтін өткізу (пәнаралық байланыс – математика) Бас бармағым – әкем, 6. Балаларға талқылауға арналған сұрақтар беріледі. 1. Үйде кім қандай жұмыспен айналасуы тиіс деп ойлайсыңдар? 2. Отбасыңыз бос уақытта немен шұғылданады? 7. презентация бойынша сәйкестендіреді. 8. Ым-ишара көрсету. Әр топ Әже-ата (1 топ), әке-шеше 2 (топ), балалар 3 (топ) көрсетеді «Бағдаршам» әдісімен бағалау |
Аудиовизуалды материал, Суреттер, бағдаршам, стикерлер, ТКО.
|
||
Соңы 11 мин Жинақтау
Бағалау |
1. Сұрақтар презентацияда көрсетіледі. 2. Отбасымзыда (қанша) адам бар? 3. Біздің (отбасымыз) тату себепті (тату) деп ойлайсыз?Презентацияға салу, оқу, олар айтады. 4. «Бір минут» әдісі сабақта не түсінгенін айтып береді. Ал А деңгейіндегі оқушылар өз отбасы туралы айтып береді. |
Интербелсенді тақта |
||
Рефлексия |
Смайликтермен рефлексия жасау түсіндім, орташа, түсінбедім |
смайликтер |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі