| 
			 Сабақ: «Аяз би» ертегісіндегі Жаман адамның бейнесі  | 
			
			 Мектеп: Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ  | 
		|||||||||||||||
| 
			 Күні:  | 
			
			 Мұғалімнің есімі: Утарбаева Жанылсын Курамисовна  | 
		|||||||||||||||
| 
			 Сынып: 5б  | 
			
			 Қатысқандар саны:  | 
			
			 Қатыспағандар саны:  | 
		||||||||||||||
| 
			 Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)  | 
			
			 Ертегінің басты кейіпкері Жаманның образы арқылы жақсы мен жаманды ажыратуды үйрену  | 
		|||||||||||||||
| 
			 Сабақ мақсаттары:  | 
			
			 Барлық оқушылар:  | 
		|||||||||||||||
| 
			 А. Жаман адам анықтаған жақсы мен жаманның сипаттарын атап, өз сөздерімен түсіндіреді  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Оқушылардың басым бөлігі:  | 
		||||||||||||||||
| 
			 В. Жаманның бойындағы қасиеттеріне талдау жасайды  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Кейбір оқушылар:  | 
		||||||||||||||||
| 
			 С. Жаманның жұмбақтарды шешудегі тапқырлығына өз бағаларын береді  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Тілдік мақсат  | 
			
			 Оқушылар: Ертегі кейіпкеріне мінездеме береді  | 
		|||||||||||||||
| 
			 Негізгі сөздер мен тіркестер:  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Сөздікпен жұмыс  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Жаман өзін жаман адамға теңейді, себебі...  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?(айтылым)  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Жаман адамның да бойында үлгі алатындай қасиет болады деген пікірмен келісесің бе?  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Жазылым бойынша ұсыныстар:  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Берілген ұйқаспен өлең құрастыру Үш тілде сөздер жазу Жаман-плохой .......  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Алдыңғы оқу  | 
			
			 «Ер Төстік» ертегісі мен «Аяз би» ертегісін салыстыру (кесте арқылы)  | 
		|||||||||||||||
| 
			 Жоспар  | 
		||||||||||||||||
| 
			 Жоспарланған уақыт  | 
			
			 Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)  | 
			
			 Формативті бағалау (ОҮБ)  | 
			
			 Ресурстар  | 
		|||||||||||||
| 
			 Басталуы  | 
			
			 Кіріспе.Таныстырылым (1-2 минут) Ұйымдастыру Үй тапсырмасын тексеру Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау. «Теңізшілер» тренингі арқылы сынып оқушыларын үш топқа бөлемін  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
 
 
 
 
  | 
		|||||||||||||
| 
			 Ортасы  | 
			
			 Негізгі бөлім Венн диаграммасы арқылы 40 уәзір мен Жаманды салыстыру (топтық жұмыс) 
 «10 сұрақ» әдісі (Оқушы маңдайына стикер жапсыру арқылы кейіпкерлерді анықтау) 1-топ: «Синквейн» Жаманға «Бес жолды өлең» құрастыру Кім? (1 сөз) Қандай? (2 сөз) Не істеді? (3 сөз) Синоним Сөйлем 2-топ: Топтастыру Аяз би қандай қасиеттері арқылы мұратына жетті? 3-топ: Ертегі мәтіні бойынша Жаманның тапқырлығын кесте арқылы көрсету 
  | 
			
			 
 
 Қолпаштау, мадақтау 
 
 
 
 
 
 Бағдаршам 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Критерий арқылы 
 
 
 
 
 
 
  | 
			
			 
 
 
 Флипчарт, маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
		|||||||||||||
| 
			 Аяқталуы  | 
			
			 Бекіту (табыс критерийіне қайта оралды) РАФТ арқылы сабақты бекіту Р – Аяз би А – болашақ ұрпақ Ф - хат Т – «Ақылды жетер мұратқа» Бағалау Үйге тапсырма «Ғажайып адам» тақырыбына ертегі құрастыру, топтастыру Рефлексия (кері байланыс) «Алақан» әдісі арқылы  | 
			
			 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 «Алақан»  | 
			
			 Кері байланыс парақшалары  | 
		|||||||||||||
| 
			 Қосымша ақпарат Интернеттен «Аяз би» ертегісін қарау (өз бетімен)  | 
		||||||||||||||||
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі