Өлең, жыр, ақындар

Көмір, электр энергетикасы

ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы
«№9 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
География пәні мұғалімі: Кожахметова Нурбала Исмаиловна

Сыныбы: 9                                                                                                       Күні: 17.11.2016ж.

Сабақ тақырыбы:

Көмір, электр энергетикасы.

Жалпы мақсат:

География пәнінің ғылымдағы атқаратын қызметі туралы өй өрістерін дамыту

Сабақтың  мақсаттары

Көмір, электр энергетикасы туралы түсінік алады, топпен жұмыс істеу арқылы  тақырыптың  негізгі мағынасын ашады, пәнге деген қызығушылықтарын арттыруға дағдыланады

Күтілентін нәтижесі:

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, білімдерін практикада қолдана алады

Негізгі идеялар:

Пәнге деген қызығушылығын дамыту

Сабақта қолданылатын материалдар:

Үлестірмелі материалдар, маркер

   Карта
   Интернет

Оқыту әдістері:

СТО оқыту әдістері

Кім шапшаң

Миға шабуыл

Түртіп алу

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Шығармашылық жұмыс

Тапсырмалар:

І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау. 

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

«Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» Оқушылар екі қолына да қаламсап алып мынандай әрекеттерді атқарады:

1. Оң қолымен бес үшбұрыш, ал сол қолымен бес төртбұрыш салады.
2. Оң қолымен бес шеңбер, ал сол қолымен бес үшбұрыш салады.
3. Оң қолымен өзінің есімін, ал сол қолымен фамилиясын жазады.

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы) (2мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

«Мозайка» әдісі бойынша шеңберге тұрғызып сыныпты топқа бөлу, топ ережесін құру, топ атын анықтау.

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

 

I. Үй тапсырмасын сұрау (8 мин) «Күзгі жапырақтар» әдісі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.

  

Мұғалім берген тапсырманы орындау

  

 

II. Мағынаны ашу: «Көмір, электр энергетикасы» тақырыбын ашу мақсатында «Жұмбақ шешу» әдісі (3мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «халық жұмбағы, үйректер, әкелер мен балалар» жұмбақтары қойылады.

        

  Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

 

 ІІІ. Мәтінмен жұмыс.  «Көмір, электр энергетикасы». (5мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушылар үй тапсырмасына қатысты көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы пікір алмасу арқылы өз ортасынан ортаға оқушы шығарады.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген үй тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білу. Топпен жұмыс жасау. Ортаға оқушы шығып жалпы тақырып көлемінде өз ойын ортаға жеткізеді.

  ІV. Қолдану. ( Картамен жұмыс.) (3мин )

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

   Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында кітапты пайдалана отырып картамен жұмыс жасату

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, тапсырмаларды қатесіз картада орындату.

 

 V. Топпен жұмыс  (9 мин)  Постермен жұмыс

1. Мұнай туралы.
2. Газ туралы.
3. Көмір туралы.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырма беріледі, оқушылар өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы  қорғау.

 
VІ. Сергіту сәті: «Балапандар биі» (1 мин)
 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау

Берілген тапсырманы орындау

 

 V. Шығармашылы тапсырма. Әр топ бір-біріне тест құрап береді (5мин )

 VII.  Қорытындылау:

«Эссе жазу»  «Мен көмірмін» (2 мин)

VIII. Рефлексия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)


IX. Бағалау:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Формативтік бағалау.

X. Үй тапсырмасы:

Оқулық бойынша тапсырма §17.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз