КЛАССИФИКАТОР |
ҰЙЫМДАСТЫРУ |
|
||||||||||||||||
№ |
Оқу тапсырмасы
|
БЛУМ бойын ша (деңгей) |
Тапсырма ның типология сы |
Уақыт (мин) |
Пайдаланылған оқу техникалары |
Ұйымдастырушы лық түрі |
бағалау |
Сабақтан кейінгі ескертулер |
||||||||||
1 |
1.1. Оқулықтағы Бұқар жырау өмірі, шығармашылығы бойынша берілген мәліметті еске түсіре отырып, қысқаша тезис түрінде жаз. 1.2. Хрестоматияда берілген Бұқар жыраудың «Бірінші тілек тілеңіз», «Ай, Абылай», «Батырың өтті Бөгенбай», «Асқар таудың өлгені» өлеңдерінің мазмұнын оқып, еске түсіре отырып, сөздікті пайдаланып, түсініксіз сөздердің мәнін аш. |
1 |
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар (12) |
10 |
|
Жеке жұмыс |
Өз бағасы/ мұғалім бағасы |
|
||||||||||
2 |
2.1. Дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру отырып, Жыраудың әр өлеңінің тақырыбын, тақырыпты ашып тұрған тірек сөздерді анықтап, «Кластер» сызбасында көрсет. 2.2. Дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру отырып, жырау толғауындағы Абылай ханның бейнесін ашып тұрған сөздерді тауып, маңызды аспектілерін «Морфология қорабында» жазып көрсет.
|
2 |
Мәтінішілік сұрақтар (1) |
10 |
«Морфология қорабы» «Кластер» сызбасы |
Жеке жұмыс |
Өз бағасы/ мұғалім бағасы |
|
||||||||||
3 |
3.1. Дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру отырып, «Тілек» өлеңіндегі ақын қолданған сөз өрнектерінің ой-сезімге әсер ету тәсілдерін анықтап, «Кесте» сызбасында топтастырып жаз.
3.2 Дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру отырып, оқу хрестоматиясын қолданып, төменде берілген жырау өлеңдеріне талдау жаса.
3.3. Дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру отырып, әдебиет теориясынан алған біліміңді қолданып, Бұқар жырау шығармаларын көркемдік ерекшелігіне талда. |
3 |
Кестені толтыру (7) Бекітуге арналған тапсырмалар (2) |
10 |
«Кесте» сызбасы |
Жеке жұмыс |
Өз бағасы/ мұғалім бағасы |
|
||||||||||
4 |
Дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру отырып, Бұқардың ХV ғасырдан бастау алған жыраулық өнерді биік белеске көтерген жырау, көрнекті қайраткер екендігіне қорытынды пікір ұсын. |
4 |
Сәйкестілікті іздеуге арналған тапсырмалар (9) |
5 |
|
Жеке жұмыс |
Өз бағасы/ мұғалім бағасы |
|
||||||||||
5 |
Бұхар жырау үлгісінде өз тілегіңді жазып көр. |
5 |
Жазу (13) |
15 |
|
Жеке жұмыс |
Өз бағасы/ мұғалім бағасы |
|
||||||||||
6 |
Сеніңше, жырау толғауларындағы өнеге боларлық ой-пікірлердің бүгінгі заман адамдары үшін маңыздылығы қандай деп ойлайсың? Неліктен? Ойыңды шоғырландырып, «Жыраулар өнегесі» тақырыбында мектеп сайтына ақпарат әзірлеп көр. |
6 |
Жағдаяттық сұрақтар (5) |
15 |
|
Жеке жұмыс |
Өз бағасы/ мұғалім бағасы |
|
Сабақ жоспары
ТИТУЛ БЕТІ |
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ |
||||||
ТАҚЫРЫП: |
1 |
Базалық құзыреттілік: |
|||||
Бұқар жырау шығармашылығы |
|
Ана тілінде сөйлесе білу |
|||||
Пән: |
1.1 |
Құрамды құзыреттілік: |
|||||
Қазақ әдебиеті |
Дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру
|
||||||
Сынып: |
9 |
1.1.1 Сабақтың мақсаты |
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл |
||||
Оқытушы: |
Бұқар жырау өлеңдерінің тақырыптық-идеялық негізін ашу үшін дәлелдемелерді жағдайға сәйкес сенімді түрде беру.
|
||||||
Сүлейменова Аяулым Тұрағұлқызы |
|||||||
Дидактикалық дәреже/категория: |
Жоғары |
Білім картасы |
|||||
Оқу орны: |
|||||||
Н.Нұрмақов атындағы ММИ |
|||||||
Базалық оқулық: |
1
|
Ақпараттық құрамды бөлігі (өмірлік қажетті білімдер) |
|||||
Т.Ақшолақов, Т.Жұмажанов, С.Қалиев, С.Дүйсебаев «Қазақ әдебиеті» 9-сынып. |
|
||||||
2
|
Басқа пәндерде қолданылатын білімдер |
||||||
|
|||||||
3 |
Аталған пәнде қажетті білімдер
|
||||||
|
|||||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі