Өлең, жыр, ақындар

«Who is cleverer?» «Кім ақылды?»

Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
 №18 «Мереке» балабақшасының
ағылшын тілі мұғалімі: Молдакадырова Куләнда Бақытқызы

Естиярлар тобында ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Ағылшын тілі

Мұғалімі: Молдакадырова Куләнда

Тақырыбы: «Who is cleverer?» «Кім ақылды?» «Кто умнее?»

Дамыту мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып шапшаңдықтарын, тапқырлықтарын, есте сақтау мүмкіндіктерін, өз білімін көрсете білу танымдығын, сөздік қорының барлығын өзара ат салыса жарыста көрсете білуін дағдыландыру. Жарысуға, жарыста жеңімпаз  болуға ұмтылуын дамыту.

Тәрбиелік мақсаты: Балаларды тәрбиелікке, сыпайылыққа, әдептілікке баулу.

Оқу іс-әрекеттің өтілу барысы: Топқа бөлініп жарысу

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, жұмбақтар, жаңылтпаштар, сұрақ–жауап, сыни тұрғыдан ойландыру.

Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, аудио, тапсырма орындау үшін кеспе қағаздар

Stages

Activities

Answers

 

 

Organization moment

 

Greeting

 

 

 

 

 

 

 

 

Development of speaking

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Development of lexical skills in oral speech

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Concluding stage 

 

Сәламатсыңдар ма балалар?
Good morning children!
Здраствуйте дети!

Балалар, сайысымызды бастамас бұрын қонақтарымызбен ағылшын тілінде “Hello” әнін  айтып, амандасып алайық.

«Білімді ұрпақ-ел тірегі» - дегендей  бүгін №5 «Аққу», №6 «Балауса», №9 «Балдырған» топтары арасында өткізілетін сайысымызға қош келдіңіз.

Басталды «Кім ақылды» деген сайысың

Бұл сайыста озып шығар қайсысың?

Жылдамдығың, алғырлығың сыналар,

Қане шәкірт көрінеді қай ісің? – деп «Who is cleverer?» «Кім ақылды?» «Кто умнее?»  атты сайысымызды бастаймыз.

Сайысымыздың барысы

4 бөлімнен тұрады:

1. Сұрақ-жауап
2. Жұмбақтың шешуін тап
3. Жаңылтпашты қайтала
4. Тапсырманы орында

Әр дұрыс жауап үшін балаларға жұлдызшалар беріледі. Сайысымыздың соңында кімнің жұлдызшасы көбірек болса, сол бала жеңімпаз аталады. Сұрақтар балабақшада өтілген оқу іс-әрекеттері бойынша беріледі.

Жарысуға, жарыста жеңімпаз  болуға ұмтылуын дамыту

Бүгін келген сайысқа
Қатысқандар шетінен
Өнерлі де білімді
Таныстырып әрқайсысы
Өтсін бүгін өздерін
Танысайық, білейік,
Құлақ соған түрейік - деп сайыскерлерімізбен таныс болайық. (балаларға қай тілде сұрақ қойылса, сол тілде жауап беруі керек)

Thank you!

Ендеше барлықтарыңа сәттілік тілеймін.

І. Сұрақ-жауап.

Бұл кезеңде сендер таңдап алған сұраққа жауап беру арқылы аласыңдар.

 

Жауапты дұрыс бермеген жағдайда, келесі бала жауап беруіне болады

1. Name the four season. (Жыл мезгілдерін ата 3тілде ата)

2. Арнайы сұрақ ( балалардың бір жануарды түсіндіруі)

3. How many month in winter? (Қыс мезгілінде неше ай бар, оларды 3 тілде ата)

4. Қазақстанның бас қаласы

5. 0-ден кейінгі сан

6. Арнайы сұрақ

7. Апта күндерін ата қазақ және ағылшын тілінде ата

8. Қазақстан Республикасының Елбасы кім?

Жарайсыңдар балалар.

Көп жасаған білмейді, көп көрген біледі,-демекші сайысымыздың

ІІ кезеңі «Жұмбақтың шешуін тап» деп аталады.

Бұл кезеңде теледидардан жұмбақтар беріледі. Сол жұмбақтың жауабын ағылшын тілінде айтуыңыз керек.

1. Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.      

2. Өзі ширақ, өзі қу
Жүрген жері айқай-шу      

3. Екі бала қатар тұрса да
Бірін-бірі көрмейді     

4.Қабат-қабат қаттама
Ақылың болса аттама     

5. Қыста ғана болады
Ұстасаң қолың тоңады

   Жарайсыңдар балалар, ендеше орнымыздан тұрып бір серігіп алайық.

   Сергіту сәті:«Head, shoulders, knees and toes»

ІІІ. Жаңылтпаштар

Аудио арқылы жаңылтпаш айтылады. Сол жаңылтпашты балалар  жаңылыспай дұрыс айтуы керек.

1. Пай-пай-пай

   Жайылып тұр тай

   Ай-ай-ай

   Ұшып кетті торғай

 

1. Nine, nineteen and ninety

2. Дом у дуба

          Дуб у дома

 Тақпақ жаттап

Айтсақ жақсы-ақ

 Жатқа тақпақ

Жатта тақ-тақ

 

 One fly flies

Two flies fly

 

 Together, together, together every day

 

VI. Тапсырманы орында

«Қырықаяқты әсемде»

Жүргізуші балаларға түрлі түсті қағазды көрсетеді, балалар көрсетілген түсті ағылшын тілінде айтуы керек, дұрыс тауып айтқан бала сол түсті қырықаяқтың денесіне жабыстырады.

Жарайсыңдар балалар, ал енді ұпайларыңды санайық.

Жеңімпаз баланы атау.

Марапаттау

«Good bye» әнімен сайысты аяқтау

Сәламатсыз ба!

Good morning teacher!

 Здраствуйте!

 

 

Hello, hello, hello

How are you?

 I am good

 I am great

 I am wonderful

 Hello, hello, hello

 How are you?

 

My name is…

Меня зовут…

Менің атым...

   

Қыс, Көктем, Жаз, Күз. Зима, Весна, Лето, Осень. Winter, Spring, Summer, Autumn

Балалардың жауабы

 

Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан

Декабрь, Январь, Февраль

December, January, February

 

Астана

 

Бір-один-one

 

Балалардың жауабы

 

 

Н.Ә.Назарбаев

 

 

 

(қой, овец, sheep)

 

(түлкі, лиса, fox)

 

(көз, глаза,eyes)

 

(кітап, книга, book)

 

(қар, снег, snow)

 

Балалардың жауабы

 

Қызыл, сары, жасыл, көк, қызғылт сары

Красный, желтый, зеленый, синий, оранжевый

Red, yellow, green, blue, orange


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз