Пәннің аты |
Уақыты:08,11 |
Кабинет:4 |
Мұғалім |
Сабақтың атауы |
Бастауыш |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Сабақтың мақсаты:сөйлем мүшелері туралы түсінік беру, олардың грамматикалық белгілерін меңгерту, негізгі мәселерді қайта жаңғырту, қызығушылығын ояту; Сабақтың әдісі: топтастыру, сұрақ – жауап, ізденушілік, талдау. Көрнекілік: тірек сызбалар, жетондар, көмекші құралдар. |
||
Психологиялық ахуал |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Бірінші топ – «Алғырлар». Оларға талдауға берілетін бастауышқа байланысты сөйлемдер.
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаға байланысты сөйлемдер.
Қосымша қойылатын сұрақтар: Бастауыштың анықтамасы, олардың жасалу жолдарын сұрау. Екінші топ – «Сайыпқырандар». Оларға талдауға берілетін баяндауышқа байланысты сөйлемдер.
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаға байланысты сөйлемдер.
Қосымша қойылатын сұрақтар: Баяндауыштың анықтамасы, олардың жасалу жолдарын сұрау. |
|||
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Екінші кезең: «Кім көп біледі?» Мақал – мәтел айтудан жарыс. Бірінші топқа
Екінші топқа
|
||
Үйге тапсырма |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі