Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы,
«Қарашілік негізгі орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Касымова Умит Касымовна
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі. |
||
Оқу мақсаты: |
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.2.1. Мәтінде автордың кім/не/туралы айтқысы келгенін түсіну. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін /буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу/қолдану. 1.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. |
||
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба, таныстырылым. |
||
Тілдік құзыреттілік |
Піл-слон |
||
Алдыңғы білімдер: |
|||
Сабақ барысы |
|||
Жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Бала, бала, балапан – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут
Сергіту сәті 1 минут |
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. Сюжетті суретте берілген «апа», «парта», «апан», «пана» сөздерін буынға бөлдіре отырып, «п»дауысыз екенін, оның сөз басында, ортасында, аяғында келу үлгілерін көрсету, таңбасын үйрету. «Айна» ойынын ойнау. «Піл» сөзіне дыбыстық талдау жасау. Ой сергек! Видеодағы әуен ырғағымен билеу. 1.2.2.1. Мәтінде автордың кім/не/туралы айтқысы келгенін түсіну. №1 Өлеңді оқы. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін /буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу/қолдану. Кестедегі сөздерді оқыту. 1. Хормен оқу. 2. Тізбектеп оқу. Сөздік жұмысы :Сөздердің мағынасын түсіндіру. - Кірпінің сұрағына көжек қандай жауап айтты деп ойлайсың? |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс, сюжетті суреттер
Видео
Оқулық
Оқулық |
|
Сергіту сәті 1 минут |
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Аяқталуы 16 минут
Қызықты тапсырма 8 минут
|
1.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Топқа бөліп тапсырма беру. 1-топ Кірпінің сұрағына жауап беріңдер 2-топ Әдемі сөзіне мағынасы жуық сөздер тап. 3-топ Осы сөздерді қатыстыра отырып сөйлемдер құрастыру. Сызбасын тақтаға сыздыру. 3-топ Мәтін бойынша сахналық көрініс дайындаңдар. |
Оқулық, дәптерлер, тақтақтамен жұмыс. |
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл–күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі