І БЛОК «Мақсаттылық»
Пәні: химия |
Мамандығы: 0105000- Негізгі орта білім «Математика» |
Тобы: М-Л-12
|
Күні:
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы |
|||
Сабақтың типі: |
Жаңа білімді меңгерту сабағы |
|||
Сабақтың түрі: |
Лекция |
|||
Сабақтың мақсаты:
|
Білімділік: |
Оқушыларға құрылыс теориясының негізгі ережелерімен таныстыра отырып, құрылымдық формуланың маңызын түсіндіру |
||
Тәрбиелік:
|
Терең білім алуға ынтасын тудыру
|
|||
Дамытушылық:
|
«Химиялық құрылыс» ,және «Зат» қасиеттерінің оның құрылысына тәуелділігі туралы ұғымдарды қалыптастыра дамытып,Бутлеровтың теориясын дәріптеу. |
|||
Кәсібилік
|
|
|||
Күтілетін нәтижелер:
|
Білуі керек:
|
|
||
Істей алуы керек: |
|
|||
Пәнаралық байланыс: |
Биология, физика |
|||
ІІ БЛОК «Сабақтың жабдықталуы»
|
||||
Көрнекі құралдар
|
Бутлеровтың портреті, Органикалық химия пәнінің мақсаты мен міндеттері тақырыбындағы плакат (ABDIбаспасы), тақырыпқа сай суреттер |
|||
Таратпа материялдар |
№1-4 тапсырмалар, №1 тест тапсырмалары |
|||
Оқытудың техникалық құралдары |
Электронды оқулық, Интерактивті тақта, магниттік тақта, теледидар, т.б. |
|||
Ақпараттық қор Негізгі: (әдебиеттер) |
№1 ОӘК Әдебиеттер тізімі |
|||
Қосымша: (әдебиеттер)
|
№1 ОӘК Әдебиеттер тізімі |
|||
Негізгі терминдер мен ұғымдар
|
Пәннің мақсаты, міндеті, гомолог, изомерия,құрылымдық формула, сызықтық формула, молекулалық формула,изомерлену құбылысы,номенклатура |
|||
Сабақтың технологиясы мен әдістері: |
Дамыта оқыту, проблемалық оқыту технологиясы, тірек-сызбалар, сұрақ-жауап әдісі, баяндау әдісі, СТО әдістерін пайдалану, ақпарат құралдарынан жинақталған мәліметтер, интерактивті әдістер: түсіндіре-баяндау, миға шабуыл, ой қозғау, салыстыру, талдау, ақпарат беру, сөздік әдістері; |
|||
Оқу - әдістемелік кешен |
№1 Оқу әдістемелік кешен |
ІІІ БЛОК «Сабақ мазмұны»
Өткізу технологиясы |
Оқытушы іс-әрекеті |
ОӘК |
Оқушылар іс-әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
I.Оқу іс-әрекетінің мотивациясы (2 мин) Мақсаты: Бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту |
|
- |
|
Сынып сабаққа дайын, кезекшілік атқарылды, мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынасы орнайды.
|
II.Сабақ тақырыбы, мақсаттың қойылуы (3мин)Мақсаттар:Сабақтың мақсат-міндеттерін таныстыру |
|
- |
|
Сабақтың тақырыбымен танысады. мақсатын түсінеді |
III. Жаңа білім беру (25 мин) Мақсаттар: Жаңа тақырыпқа байланысты түсіндірме жүргізу; - Негізгі ұғымдардың мағынасын ашу, анықтама беру |
|
|
- Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды;
|
- берілген ғылыми терминдерге бағдар жасау арқылы құрылымдық, сызықтық, молекулалық формулаларды анықтайды, талдайды, шешім қабылдайды
|
IV. Бекіту (25 мин) Мақсаттар: Жаңа тақырыпқа байланысты игерілген алғашқы түсініктерін тиянақтау, бекіту, игерілген білімдерді практикада қолдана алу қабілеттерін дамыту |
- Оқушыларға топтық тапсырма беру; - оқушыларға бекіту кезеңінің тапсырмаларымен таныстыру; 1. Жеделдетпе сұрақтар қою 2. алкандардың кестесін толтыру 3. Деңгейлік тапсырмалар орындау |
|
- Оқушыларға топтық тапсырма; 1.Тақырыптар бойынша №1-10 жеделдетпе сұрақтарға жауап береді; 2.Логикалық кестелерді толықтырады; 3 4.№1 деңгейлік тапсырманы орындайды.
|
- Бутлеровтың химиялық құрылыс теориясына берген негізгі қағидаларына сипаттама беру -халықаралық атауға байланысты формула құрастыра алады; - заттардың атын атай алуы -көмірсутектерді басқа көмірсутектерден ажырата алуы |
V.Білімді бақылау, бағалау. (20 мин) Мақсаттары: - білім, біліктерін тексеру, олқылықтарды анықтау, игерілген білім, іскерлік, дағдыларын бағалау. |
- топтардың берген жауаптарын ескеру;
орындауды тапсыру 3. Бағалау |
|
- Жаңа тақырып бойынша өз ойларын, пікірлерін айтады; - бекіту сұрақтарына жауап береді; - Тесттік тапсырмаларды орындайды
|
-Бутлеровтың негізгі қағидаларын түсінеді -деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы анықтамаларды бір-бірімен салыстыра алу құзіреттілігі қалыптасады |
VI. Қорытынды (5 мин) |
|
Органикалық химия пәні |
|
-Тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктері қалыптасады |
ҮІІ. Үйге тапсырма: (10 мин) - міндетті бағыт бойынша: - тереңдетілген бағыт бойынша: -шығармашылық бағыт бойынша: |
|
|
|
- Ақпараттық ізденісті жоспарлауда ұсынылған ақпараттардан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады; - педагогикалық ойлауын дамытады; |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі