Өлең, жыр, ақындар

Сабақтың технологиялық картасы

І БЛОК «Мақсаттылық»

Пәні:   

химия

Мамандығы:                                                                    

0105000- Негізгі орта білім «Математика»

Тобы:

М-Л-12

 

Күні:

 

Сабақтың тақырыбы:

Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы

Сабақтың типі:

Жаңа білімді меңгерту сабағы

Сабақтың түрі:

Лекция

Сабақтың мақсаты:

 

 

Білімділік:

Оқушыларға құрылыс теориясының негізгі ережелерімен таныстыра отырып, құрылымдық формуланың маңызын түсіндіру 

Тәрбиелік:

 

Терең білім алуға ынтасын тудыру       

 

Дамытушылық:

 

«Химиялық  құрылыс» ,және  «Зат» қасиеттерінің  оның құрылысына тәуелділігі туралы ұғымдарды қалыптастыра дамытып,Бутлеровтың теориясын дәріптеу.

Кәсібилік

 

 

Күтілетін нәтижелер:

 

Білуі керек:

 

  • көмірсутектердің  құрылысын
  • номенклатурасын, халыраралық атау бойынша айта  алуы
  • гомологтық қатарын білуі

Істей алуы керек:

  • көмірсутектердің  құрылымдық формулаларын жаза алуды
  • Изомерлер бойынша формула құрастыра алуы
  • Оларды ажырата алуы
  • Номенклатура бойынша химиялық формулалар құрастыра алуы

Пәнаралық байланыс:

Биология, физика

 

 ІІ БЛОК  «Сабақтың жабдықталуы»

 

Көрнекі құралдар

 

Бутлеровтың портреті, Органикалық химия пәнінің мақсаты мен міндеттері тақырыбындағы плакат (ABDIбаспасы), тақырыпқа сай суреттер

Таратпа материялдар

№1-4 тапсырмалар,  №1 тест тапсырмалары

Оқытудың техникалық құралдары

 Электронды оқулық, Интерактивті тақта, магниттік тақта, теледидар, т.б.

Ақпараттық қор

Негізгі:      (әдебиеттер)

№1 ОӘК

Әдебиеттер тізімі

Қосымша:  (әдебиеттер)

 

№1 ОӘК

Әдебиеттер тізімі

Негізгі терминдер мен ұғымдар

 

Пәннің мақсаты, міндеті, гомолог, изомерия,құрылымдық формула, сызықтық формула, молекулалық формула,изомерлену құбылысы,номенклатура

Сабақтың технологиясы мен әдістері:

Дамыта оқыту, проблемалық оқыту технологиясы, тірек-сызбалар, сұрақ-жауап әдісі, баяндау әдісі, СТО әдістерін пайдалану, ақпарат құралдарынан жинақталған мәліметтер, интерактивті әдістер: түсіндіре-баяндау, миға шабуыл, ой қозғау, салыстыру, талдау, ақпарат беру, сөздік әдістері;

Оқу - әдістемелік кешен

№1 Оқу әдістемелік кешен

 

ІІІ БЛОК  «Сабақ мазмұны» 

Өткізу технологиясы

Оқытушы іс-әрекеті

ОӘК

Оқушылар іс-әрекеті

Күтілетін нәтиже

I.Оқу

іс-әрекетінің  мотивациясы  (2 мин)

Мақсаты:

Бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту

  • Мұғалімнің амандасуы
  • Жоқ оқушыларды түгендеу
  • оқу-құралдарының дайындығын
  • кезекшінің жұмысын тексеру.

-

  • Амандасу
  • оқу-құралдарын дайындау
  •  кезекшілік міндеттерін атқару;

      

     Сынып сабаққа дайын, кезекшілік атқарылды, мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынасы орнайды.

 

II.Сабақ тақырыбы, мақсаттың  қойылуы  

 (3мин)Мақсаттар:Сабақтың мақсат-міндеттерін таныстыру

  • Сабақтың мақсат-міндеттерін таныстыру;
  • Лекция жоспарымен таныстыру;

-

  • Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысады;
     

Сабақтың тақырыбымен танысады. мақсатын түсінеді

III. Жаңа білім беру

 (25 мин) Мақсаттар:

Жаңа тақырыпқа байланысты түсіндірме жүргізу;

- Негізгі ұғымдардың  мағынасын ашу, анықтама беру

 

  • Түсіндіру әдісі
  • Негізгі ұғымдар
  • Жаңа тақырыпты меңгеруге  қажетті әдебиеттер мен ақпараттар тізімін ұсыну
  • №1көрнекі құралдар, тірек-сызбалар
  • №1Алкандардың гомологтық қатары
  • №1 Ақпарат көздері

 

- Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды;

  • Өз анықтамаларын әдебиеттерде берілген анықтамалармен салыстырады;
  • Ғалымдардың негізгі ұғымдарға берген анықтамаларын талдайды, өз пікірлері мен ұсыныстарын білдіреді;
     

- берілген ғылыми терминдерге бағдар жасау арқылы  құрылымдық, сызықтық, молекулалық формулаларды анықтайды, талдайды, шешім қабылдайды

 

IV. Бекіту

 (25 мин) Мақсаттар:

Жаңа тақырыпқа байланысты игерілген алғашқы түсініктерін тиянақтау, бекіту, игерілген білімдерді практикада қолдана алу қабілеттерін дамыту

- Оқушыларға топтық тапсырма беру;

- оқушыларға бекіту кезеңінің тапсырмаларымен таныстыру;

1. Жеделдетпе сұрақтар қою

2. алкандардың кестесін толтыру

3. Деңгейлік тапсырмалар орындау

  • №1-10 карточкаклар
  • №1логикалық кесте
  • №1 деңгейлік тапсырмалар

- Оқушыларға топтық тапсырма;

1.Тақырыптар бойынша №1-10 жеделдетпе сұрақтарға жауап береді;

2.Логикалық кестелерді толықтырады;

3

4.№1 деңгейлік тапсырманы орындайды.

 

- Бутлеровтың  химиялық құрылыс теориясына берген негізгі қағидаларына сипаттама беру

-халықаралық атауға байланысты формула құрастыра алады;

- заттардың атын атай алуы

-көмірсутектерді басқа көмірсутектерден ажырата алуы

V.Білімді бақылау, бағалау.

 (20 мин) Мақсаттары:

- білім, біліктерін тексеру, олқылықтарды анықтау, игерілген білім, іскерлік, дағдыларын бағалау.

- топтардың берген жауаптарын ескеру;

  1. №1Бекіту сұрақтарын қою
  2. №1 Тесттік тапсырмаларды

орындауды тапсыру

3. Бағалау

  • №1Бекіту сұрақтарын қою
    • №1 Тесттік тапсырма

- Жаңа тақырып бойынша өз ойларын, пікірлерін айтады;

- бекіту сұрақтарына жауап береді;

- Тесттік тапсырмаларды орындайды

 

 

-Бутлеровтың негізгі қағидаларын түсінеді

-деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы анықтамаларды бір-бірімен салыстыра алу құзіреттілігі қалыптасады

VI.  Қорытынды

 (5 мин)

  • Рефлексия, қорытындылау

 

Органикалық химия пәні

  • Негізгі ұғымдарға қайталау жасау Бутлеровтың негізгі қағидаларын жаттау

-Тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктері қалыптасады

ҮІІ. Үйге тапсырма:

(10 мин)

- міндетті бағыт бойынша:

- тереңдетілген бағыт бойынша:

-шығармашылық бағыт бойынша:

  • Үйге тапсырма береді, орындалу жолын түсіндіреді
  •  Конструктивтік жоба қорғау
  • Тәрбие сағатының жоспарын құру
  • №1 Ақпарат көздері
  • №1 Конструктивтік жоба

 

  • Үйге берілген тапсырманы жазып алады
  • Сұрақтар қояды

- Ақпараттық ізденісті жоспарлауда ұсынылған ақпараттардан қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп алады;

- педагогикалық ойлауын дамытады;

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз