Өлең, жыр, ақындар

Қыстайтын құстар

Ақтөбе қаласы
№31 «Күншуақ» мектепке дейінгі ұйымының
логопеді: Давлетова Алия Халилкызы

Тақырыбы: Қыстайтын құстар

Тобы: Арнайы ортаңғы тобы

Білім беру саласы: Коммуникация

Бөлімі: Тіл дамыту

Мақсаты: Қыстап қалатын құстар туралы балалардың  сөздік қорын кеңейту. Зат есімнің септелуін қолдануға, салыстырып әңгімелеуге дағдыландыру. Зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Дауыс екпінін түзету. Табиғатқа сүйіспеншікпен қарауға тәрбиелеу.

Керекті құралдар: заттық, мазмұнды суреттер, қиынды суреттер.

Әрекет кезеңдері

Логопедтің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

  - Логопед балалармен сәлемдеседі. Шаттық шеңберін орындауға шақырады.

  - «Тосын сый».

  - Балалар бүгін бізге қонаққа қуыршақ Айсұлу келіпті. Сендермен бірге сабақ оқығысы келеді екен. Қарсы емессіндер ме?

   - Балалар жиналып шеңбер құрып, бір-біріне жылы лебіздерін айтады.

 

 

   - Әрине қарсы емеспіз.

Ұйымдастыру іздену

   - Балалар біз жақсы сөйлеу үшін қандай жаттығулар орындау керекпіз?

   - Артикуляциялық жаттығулар «Тәтті тосап», «Сағат» т.б.

   - Тыныстау жаттығуы. «Ыстық шәй» (балаларға картоннан жасалған кеселер таратылады)

   - Қуыршақ Айсұлу қыстайтын құстарды айтқанда шатасады екен. Сендердің көмектесулерінді сұрайды. Көмектесеміз бе? Ендеше, қыстайтын құстарды айтайық. (қыстайтын құстардың суреттері көрсетіледі)

«Салыстыру»

   - Балалар қыстайтын құстар бір-біріне ұқсамайды екен. қанеки салыстырып сипаттама беріп көрейік. (салыстырып, қандай  айырмашылығы бар екенін айту).

   - «Не артық?» дидактикалық ойыны

Логопед балаларға суретте қыстайтын құстар арасына үй және жыл құстарын қосады, ал балаларға онын ішінен артық құстарды атап, көрсетуін сұрайды.

   - Сергіту сәті.

   - Логопед балалармен музыка әуенімен  сергіту сәті сөздері мен қимылдарын сәйкес орындайды. 

   - «Кім жылдам» ойыны

   - Балалар мына қиынды суреттерді құрастырсақ, бір құстың суреті шығады. Ол қандай құс екенін білгілерін келеді ме? Ендеше құрастырайық.

   - Тіл жаттығуларын.

   - Балалар айнаның алдында артикуляциялық жаттығуларды орындайды

   - Балалар кеседегі шәйді үрлейді.

 

   - Иә, көмектесеміз.

   - Балалар тапсырмаларды орындайды, қайталайды, көрсетеді.

 

   - Балалар құстарға сипаттама береді: қандай  айырмашылығы бар екенін айтады. Қарға үлкен, торғай кішкентай, қарғаның түсі қара, ал торғайдың түсі қоңыр, т.б.

 

   - Балалар қыстайтын құстардың арасында артық құстарды табады, атайды.

 

   - Балалар сергіту сәті  сөздерін қимылдарға сай орындайды, көңіл-күйлерін көтереді, демалады.

   - Иә, білгіміз келеді. Балалар қиынды суреттерді құрастырады.

Рефлексивті түзету

   - «Не жоқ?»-дидактикалық ойын.

   Тақтада бар суреттерді кезекпен жасырады, ал балалар не жасырғанын тауып айтады.

  - Қорытындылау: марапаттау, кім жақсы жұмыс істегенін сұрау.

   - Балалар тапсырманы бірлесе орындайды.

 

   - Балалар бір-біріне баға береді. 

Күтілетін нәтиже

Білу: Қыстайтын құстар туралы айтуды.

Игеру: Қыстайтын құстардың айырмашылығын табуды.   

Меңгеру: Сұраққа толық жауап беруді.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер