Өлең, жыр, ақындар

Балқаш көлі

Пәні:

     География

Күні:

17.01.2017

СЫНЫП: 8 «Б»

Қатысқандар: 24

Қатыспағандар: 0

Сабақ тақырыбы: 

  «Балқаш көлі»

Мұғалімнің есімі:

Кабулова Рабиға

Сабаққа негізделген оқу мақсаты :

Балқаш көлінің географиялық орны мен қалыптасуына сипаттама береді.Экологиясы мен ерекшелігі туралы түсінеді.Олардың шаруашылықта қолданылуын анықтайды,жасын сыни тұрғыдан түсіне алады.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

 Балқаш көлі туралы сипаттама бере алады,географиялық орнын анықтай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Экологиясы мен ерекшеліктерін түсінеді, талдай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Балқаш көлінің экологиялық жағдайының нашарлау себебін   түсінеді, көлдің суын шаруашылықта пайдалану жолдарын анықтайды.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады:

 

Оқушылар географиялық тілде анықтама бере алады.

Экологиясы мен ерекшелігін түсіне отырып,олардың шаруашылықта қолданылуын анықтайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Балқаш көлі,климат,тұздылық,экология

 Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Қазақ тілі

Талқылауға арналған тармақтар:

1.Балқаш көлінің географиялық орны

2.Геологиялық тарихы

3.Табиғат байлықтары

4.Экологиясы

 

Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? Не себептен ойлайсыз?

 

 

Не себепті Балқаш көлінің су деңгейі төмендеп барады?

Алдыңғы тақырып:

Арал теңізі

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басы

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 1.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгелдеу

2. Сыныпта «Бақытты сәт»  тренинг

3.Сыныпты топқа бөлу

 Балқаштың өзендері Іле,Қаратау,Ақсу,Аягөз қиындыларын құрастыру арқылы төрт топқа топтастыру.

4.Үй тапсырмасын сұрау

 «Кубизм» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.Кубиктің түскен жағындағы сұрақтарға топтық жұмыс негізінде жауап береді.

1.Арал теңізінің пайда болу тарихына тоқтал.

2.Арал теңізінің географиялық орнын сипатта.

3.Аралға қандай өзендер құяды? Картадан көрсет.

4.1961 жылға дейін Арал қандай еді?

5.Ірі аралдары мен осы өлкенің климатын сипатта.

6.Арал трагедиясын қалай түсінесің?

 

 

 

 

 

 

Стикер

Қима қағаздар

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

Ортасы

 

3 минут

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

1мин

 

 

Жаңа сабақ.Миға шабуыл

«Ой қозғау» кезеңінде «Ертедегі Балқаш жерінің атауы туралы аңыз» айтылады.

-Ендеше,балалар,бұл әңгіме не жайында болып отыр?

-Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?«Сократ»әдісі арқылы ішкі мен сыртқы шеңбер жасайды, сабакта кездескен кедергілерді талқылап төмендегі сұрақтарға жауап береді.

1.Балқаш көлінің географиялық ерекшелігі

2.Балқаш көлінің тарихы.

3.Кәсіптік маңызы.

4.Экологиялық соқпақ.

Жаңа сабақты пысықтау

Географиялық диктант

1.Балқаш көлі еліміздің ... . ... орналасқан ... көл. 2.Көлемі жағынан ... және ... кейінгі үшінші көл.3.Көлдің ауданы құбылмалы ... -... км.4.Балқаш көлі... және ... болып екіге бөлінеді.5.Көл суының 75% ... өзені береді,қалған өзендердің үлесіне ...пайызы келеді.6.Балқаш көлі жан- жағынан... , ... ,..., ..., ... тауларымен қоршалған.

«Венн» диаграммасы

Арал теңізі

Ұқсастығы

Балқаш көлі

 

 

 

 

Сәйкестендіру тест.

Көлдің ауданы                           614 км

Ұзындығы                                  26 км

Ең терең жері                             15-26 м

Жағасының ұзындығы              74 км

Батыс бөлігі                                17-22 мың км

Шығыс бөлігі                              2383 км

Ең енді жері                                 6-12 м

 

 

Оқушылардың жауабы бағалау парақшасы арқылы бағаланады

Картамен жұмыс.

Картадан көлдерді дұрыс көрсете білу.Суретте берілген көлдерді қандай көлдер екенін анықтап,картаға түсіру.

Сергіту сәті:Презентация көру

 

 

 

 

Оқулық,интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивтік тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық,карта,кескін карта

 

 

 

 

 

Аяқталу

 

5мин

Кері байланыс

Чемодан

Себет

Ет тартқыш

Өзіңізге не алдыңыз?

Тағы неге оралу керек?

Сізге не түсініксіз?

 

 

 

 

Стикер

Қосымша ақпарат

Интернеттен қызықты ақпараттар

Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс : Тарих, биология, математика.

АКТ-мен байланыс

 

Критерийлер арқылы бағалау

Математика,биология, интерактивті тақта

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

1.Сабақтың мақсаты,міндеті өз деңгейінде жүзеге асты.

2.Балқаш көлінің географиялық орны мен экологиялық проблемалары

3.Оқушылар топтық бөлінуде тапсырмаларды орташа деңгейде орындады.

4.Жоспарланған тапсырмалар осы күнгі тақырыпқа сәйкес болды.

5.Уақытты тиімді пайдаланбағандықтан, кейбір тапсырмалар толық орындалмады.

6.Жоспарыма уақытты дұрыс үнемдейтін және оқушыларға тиімді болатын тапсырмаларды енгізу керек.

Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.Кубизм әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу

2.Сократ әдісі арқылы тақырыпты түсіну

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.Уақытты тиімді пайдалану

2.Жоспарды оқушылардың білім деңгейіне сәйкес жоспарлау


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз