Қызылорда қаласы, Үш тілде
оқытылатын мамандандырылған
сыныптары бар дарынды балаларға
арналған «Мұрагер» мектебінің
мұғалімі: Садуақасова Динара
Тізбектелген сабақтар топтамасы - №1 сабақ
Мұғалімнің аты-жөні |
Садуақасова Динара |
|
|||
2- апта |
|
3-сабақ |
09.50 – 10.35 |
||
Сабақ атауы |
Ахмет Йасауи хикметтері |
||||
Сілтеме |
Білім стандарты, оқулық қазақ әдебиеті 8-сынып |
||||
Жалпы мақсаты |
Ахмет Йасауи кім екенініне түсінік беру. Хикметтерімен таныстыру. Сөздікпен жұмыс жасау. |
||||
Күтілетін нәтиже |
Йасауи туралы ассоциация жасайды. Постер қорғайды. Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды. Постерді бағалайды. Өздерін бағалайды |
||||
Негізгі идеялар |
Хикметтер туралы идея алады, жаңа сөздерді қайталап айтады. |
||||
Тапсырмалар |
интернет желісінен алынған материалдар, оқулық |
||||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Уақыты |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||
Кіріспе |
2 мин |
Оқушыларды түгендеу «Сәттілік» тілейді. Топқа бөлу "Әл-Фараби" тобы «А.Йасауи» тобы «Ю.Баласғұн» тобы |
Оқушылар бір-біріне саттілік тілеп жақсы сөздер айтады, көңіл күй тілейді.
Оқушыларға суреттерді тарату арқылы 3 топқа бөлінеді. |
||
3 мин
2 мин |
Үй тапсырмасы "Пазл" құрастыру
Жұлдызша беру Жұппен бағалау |
Әр топтан бір-бір оқушылардан шығып тақтадағы жасырынған санның астындағы сұраққа жауап береді. Оқушылар жұппен бір–бірін бағалайды |
|||
Тұсаукесер |
3 мин
1 мин |
Жаңа сабақ "Тұжырымдамалық карта"
Бағалау «Шапалақтау»
|
Ахмет Йасауи туралы не билетинин тақтаға барып бір-бір оқушыдан жазады
әр топ бір бірін бағалайды |
||
Негізгі бөлім |
10 мин
2 мин
|
Топпен жұмыс
Бағалау «Екі жұлжыз, бір тілек» |
Жұппен талқылайды Топта ойларын ортаға салып, постер дайындайды қорғауға орталарынан бір оқушы шығады Әр топ екі ұсыныс, бір тілек стикерге жазып жабыстырады |
||
|
3 мин
2 мин |
Мәтінмен жұмыс
Бағалау "ақша беру " |
Әр топқа екі шумақтан хикметтерді боліп беріп, бір оқушы кара созбен мазмұндап береді Әр топ ақша қиындыларын берібағалайды |
||
|
3 мин |
Сергіту сәті АКТ бейне көрсетіледі |
Оқушылар бейнедегі іс қимылдарды қайталайды |
||
|
3 мин |
Дәптермен жұмыс |
Әр топ өздеріне берілген шумақтан тусінбейтін сөздерін теріп жазып сөздікпен жұмыс жасайды. |
||
Қорытынды |
2 мин
2 мин |
«Үш сұрақ»
Рефлекция "Білім ағашы" |
Жаңа тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Оқушылар стикерге сабакты қаншалықты тусінгендері бойынша білім ағашына жоғарыдан томен қарай есімдерін жазып жабыстырады |
||
2 мин |
Бағаларды хабарлау Үйге тапсырма Хикметтерінен үзінді жаттап келеді. |
Оқушылар жаңа тақырыпты оқып, эссе жазып келеді. |
|||
Сабақтың жабдықтары |
Мультимедия, интерактивтік тақта арқылы РоwerPoint |
||||
Келесі тапсырмала |
Жүсіп Баласғұн |
||||
Сабақты талдау |
|
||||
Тәжірибелік сабақты талдау |
|
||||
Сабаққа өзгертулер енгізу |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі