Өлең, жыр, ақындар

Ахмет Йасауи хикметтері

Қызылорда қаласы, Үш тілде
оқытылатын мамандандырылған
сыныптары бар дарынды балаларға
арналған «Мұрагер» мектебінің
мұғалімі: Садуақасова Динара

Тізбектелген сабақтар топтамасы - №1 сабақ

Мұғалімнің аты-жөні

Садуақасова Динара

 

2- апта

 

3-сабақ

09.50 – 10.35

Сабақ атауы

Ахмет Йасауи хикметтері

Сілтеме 

Білім стандарты, оқулық қазақ әдебиеті 8-сынып

Жалпы мақсаты

Ахмет Йасауи кім екенініне түсінік беру. Хикметтерімен таныстыру. Сөздікпен жұмыс жасау.

Күтілетін нәтиже

 Йасауи туралы ассоциация жасайды.

 Постер қорғайды.

 Әр топ тақырыпты ашады, ой қозғайды.

 Постерді бағалайды.

 Өздерін бағалайды

Негізгі идеялар

Хикметтер туралы идея алады, жаңа сөздерді қайталап айтады.

Тапсырмалар

  интернет желісінен алынған материалдар, оқулық  

    Сабақ бойынша    мұғалім жазбалары

Уақыты  

Мұғалім  іс-әрекеті

Оқушы  іс-әрекеті

Кіріспе

2 мин

 Оқушыларды түгендеу

«Сәттілік» тілейді.

Топқа бөлу   

"Әл-Фараби" тобы

«А.Йасауи» тобы

«Ю.Баласғұн» тобы

Оқушылар бір-біріне саттілік тілеп жақсы сөздер айтады, көңіл күй тілейді.

 

 Оқушыларға суреттерді тарату  арқылы 3 топқа бөлінеді.

3 мин

 

 

2 мин

Үй тапсырмасы

"Пазл" құрастыру

 

Жұлдызша беру

Жұппен бағалау

Әр топтан бір-бір оқушылардан шығып тақтадағы жасырынған санның астындағы сұраққа жауап береді.

Оқушылар жұппен бір–бірін  бағалайды

Тұсаукесер

3 мин

 

1 мин

Жаңа  сабақ "Тұжырымдамалық карта"

 

 

Бағалау «Шапалақтау»

 

Ахмет Йасауи туралы не билетинин тақтаға барып бір-бір оқушыдан жазады

 

әр топ бір бірін бағалайды

 

Негізгі бөлім

 

10 мин

 

 

2 мин

 

Топпен жұмыс

 

 

Бағалау «Екі жұлжыз, бір тілек»  

Жұппен талқылайды

Топта ойларын ортаға салып,  постер  дайындайды қорғауға  орталарынан бір оқушы шығады

Әр топ екі ұсыныс, бір тілек стикерге жазып жабыстырады

 

3  мин

 

2  мин

Мәтінмен жұмыс

 

Бағалау "ақша беру "

Әр топқа екі шумақтан хикметтерді боліп беріп, бір оқушы кара созбен мазмұндап береді

Әр топ ақша қиындыларын берібағалайды

 

3 мин

Сергіту сәті 

АКТ бейне көрсетіледі

Оқушылар бейнедегі іс  қимылдарды қайталайды

 

3 мин

Дәптермен жұмыс

Әр топ өздеріне берілген шумақтан тусінбейтін сөздерін теріп жазып сөздікпен жұмыс жасайды.

Қорытынды

2 мин

 

2 мин

«Үш сұрақ»

 

Рефлекция  "Білім ағашы"

Жаңа  тақырып  бойынша  бір-біріне сұрақ қояды.

Оқушылар  стикерге сабакты қаншалықты тусінгендері бойынша білім ағашына жоғарыдан томен қарай есімдерін жазып жабыстырады

2 мин 

Бағаларды хабарлау

Үйге тапсырма

Хикметтерінен үзінді жаттап келеді.

Оқушылар жаңа тақырыпты оқып, эссе жазып келеді.

Сабақтың жабдықтары

   Мультимедия, интерактивтік тақта арқылы РоwerPoint

Келесі тапсырмала

   Жүсіп Баласғұн

Сабақты талдау

 

Тәжірибелік сабақты талдау

 

Сабаққа өзгертулер  енгізу

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз