Жалпы орта білім беретін
Ақтау мектеп-балабақшасы жанындағы
"Айгөлек" балабақша тәрбиешісі
Темирбекова Гүльмира Төлегенқызы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: «Ойнайықта ойлайық»
Мақсаты: 4 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту, ойлауға ауызша қосып-алу және геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым-қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Әдіс тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сергіту сәті, санамақ айту, «Көршісін тап» дидактикалық ойыны, логикалық есептер.
Құрал жабдық ретінде суреттер, шар, геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар пайдаланылады.
Билингвизм: Кешіріңіз-прости-sori.
Білім беру саласы |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Тәрбиеші: Шаттық шеңбер! - Бүгін бізде қарапайым математикадан «Ойнайық та ойлайық» атты ашық |
Балалар келген қонақтармен амандасады. Салематсызба, Здраствуйте, Гудмонин Шаттық шеңберін айтады. |
Ұйымдастыру іздестіру |
Балалар бүгін бізге конаққа аю келді, қане аюменде амандасайық. Аю өзіне достар іздеп жүр екен. Ол орманнан келе жатыр. Аюдың қолында сендерге арналған тапсырмалар бар екен, сендер оны шешуге комектессеңдер ол сендермен дос болатынын айтты. Көмектесемізбе? - Бір жылда неше мезгіл бар? Сары шарды көрсету Жасыл шарды көрсету. - Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді.? Сергіту сәті: - Балалар, түстерін білдік, енді сиқырлы шардың ішінде не бар екенін білгілерің келе ме? Кәне, шарды кім жарады. Балалар бұл шарлардың ішінде тапсырмалар бар екен. 1-ден 4-ке дейін тура және кері санау. «Сандардың көршісін табу», «Жоғалған сан». 3-тің алдыңғы көршісі кім? 2кінің көршісі, 4,3 тің екі жағындағы көршілерін кім көрсетеді? Жақсы балалар. - Қоянда неше құлақ бар? - Қоян жүйрік пе,тасбақа жүйрік пе? - Бағдаршамда неше көз бар? 3 - Аспанда неше жұлдыз бар?көп - Адамда қанша көз бар?2 - Сйырдың неше аяғы бар?4 - Себетте 2 алма, табақта 2 алма қосқанда барлығы болады неше алма? Санамақ айту. 4. Ой жүгірту. Сен қалай ойлайсың? Айнұр анасына моншақтар тізіп отыр. Данияр қасынан жүгіріп өтіп бара жатты да, жіпті іліп кетіп,моншақтар шашылып қалды. Айнұр жылап жібере жаздады, бірақ Данияр сиқырлы сөз айтты .Қандай сөз? |
Салематсызба Иа
4 қыс, көктем, күз, жаз Қыс мезгілін Ақ
Күз
Көктем
Жаз
Балалар сергіту сәтін орындайды Иа
Балалар үш тілде санайды
2 3 4 1
Жоқ дөңгелек Қоянның 2 Қоян 3 Көп 2 4 4
Санамақ айтады.
Кешір, прости, sori. |
Рефлексифті түзетушілік |
Балалар міне біздер аюдың әкелген тапсырмаларын орындадық. Аю сендердей ақылды дос тапқанына өте қуанышты. Аюменде қоштасатын уақыт келді. - Аю, рахмет балалар өздерің бір тапқыр балалар екенсіңдер, мен енді өз орманыма қайтайын сауболыңдар. Қорытынды: |
Сауболыңыз
Сауболыңыз, досвидания, гудбай
|
Күтілетін нәтиже: Түстерді ажырата біліледі.
Нені игерді: Балалар кешіріңіз сөзін үш тілде айтуды.
Білуі қажет: Сандарды тура және кері санау, логикалық есептер,
Болу керек: Зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі