Өлең, жыр, ақындар

Атау септік

Атырау қаласы
Қ.Смағұлов атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Назымова Зауза Тажбағанбетовна

 

Күні  

Пәні қазақ тілі                              сыныбы:    4

Сабақтың тақырыбы

Атау септік 

Сілтеме

Қазақ тілі ІҮ сынып 2015жыл, кесте, ереже дәптерлері, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, сыни ойлау, диалогтық оқыту, оқу үшін және оқытуды бағалау.

Жалпы мақсаты

Атау септігі, оның сұрақтары туралы білімдерін қалыптастыру, ой-өрісін, шығармашылық қабілетін дамыту, табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесі

Атау септігі, оның сұрақтары туралы білімдерін қалыптастырады, ой-өрісін, шығармашылық қабілетін дамытады, табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиеленеді

Тапсырмалар:

І. Ұйымдастыру бөлімі                         
1. «Топқа сұрақ»
2. «Ойлан,бірік,бөліс»                          
3. «Жұптас,ойлан,талқыла»                         
4. Шығармашылық тапсырма            
5. Кері байланыс

ІІ. Үйге тапсырма                              
ІІІ. Бағалау

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

3-мин

І. Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық. Оқушылар бір-біріне тілек айтып, сәттілік тілейді. Оқушыларды 1-ден 3-ке дейін санай отырып, топтарға бөлу

Оқушылар бір-біріне тілек айтып, санай отырып,  топтарға бөлініп, өз тобына отырады

5-мин

 

 

 

 

«Топқа сұрақ»

1-тапсырма үй тапсырмасын тексеру

- Зат есімнің неше септігі бар?
- Септіктердің сұрақтарын ата
- Жалғаулары қандай?

Формативті бағалау: қол шапалақтау

Оқушыларға сұрақтар қойылып, соған жауап береді, үй тапсырмасы тексеріледі

5-мин

«Ойлан, бірік, бөліс»

2-тапсырма   21-жаттығу

Сөйлемдерді оқу, әр сөйлемнен бастауыш пен баяндауышты табу. Баяндауыш арқылы бастауышқа сұрақ қой. Не байқадың?

Оқушылар ауызша талдап, өз ойларын айтып береді, жаңа ұғымды анықтайды

10-мин

 

 

 

«Жұптас ойлан, талқыла»

3-тапсырма  22-жаттығу

Сазгер, кітап сөздері бастауыш болатындай сөйлем құрап жаз.

Жазған сөйлемдеріңдегі бастауыштың қай септікте тұрғанын айт

Жұптасып тапсырманы орындап, әр топтан бір оқушыдан  жауап береді

2-мин

Сергіту сәті: музыкалық жаттығулар

Оқушылар сергіту жаттығуын өткізеді.

13-мин

Шығармашылық тапсырма   46-жаттығу

4-тапсырма

Іт

Сөйлемдерді көшіріп жазып, атай септіктегі зат есімдерді тауып, олардың сөйлемде қандай мүше болып тұрғанын айт

ІІт

Төмендегі сөздер бастауыш болатындай етіп әрқайсысымен сөйлем құрап жаз,жазған сөйлемдеріңде бұл сөздер қай септікте тұр

ІІІ т

Дос, әке сөздері сөйлемде бастауыш болатындай екі сөйлем құрап жаз, кестені пайдаланып, ойыңды дәлелдей білуге үйрен

Оқушылар өз тобында орындап, тақтада талдау жүргізеді

1-мин

ІІ. Үйге тапсырма

26-жаттығу, ереже,

Мәтінді оқу, көшіріп жазу, атау септіктегі сөздің астын сыз

Оқушылар күнделіктеріне жазады

5-мин

Кері байланыс: Шығармашылық ағашы

Сабақ соңында оқушылар ағашқа жемістер, гүлдер, жапырақтар іледі

Жемістер: уақыт өте пайдалы өтті

Гүл: орташа

Жапырақ уақыт босқа өтті

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін тиянақтайды, ережені еске түсіреді

1-мин

ІІІ. Бағалау

Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау

Өз-өздерін бағалайды, қорытынды бағалау


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз