Тараз қаласы
Ы. Алтынсарин атындағы № 49 мектеп-гимназияның
тарих пәні мұғалімі: Орманова Мадина Сайлауовна
Қазақстан тарих |
9 «Б» сынып |
||
Тақырыбы: |
Қазақстан 1986 жылғы желтоқсан оқиғасы |
||
Мақсаты: |
1986 жылғы Алматы оқиғасының себеп-салдары, сипаты, қозғаушы күштері мен маңызы туралы түсініктерін кеңейту, әміршіл-әкімшіл жүйенің іріп-шіріп бара жатқан принциптерімен таныстыру. |
||
Міндеттері: |
1. Мәтіннің мазмұнын түсіну |
||
Сабақ типі: |
Жаңа білімді меңгерту |
||
Сабақ түрі: |
Аралас сабақ |
||
Сабақтың әдістері: |
Топтастыру, көз жүгірту, топтық тергеу, жедел сұрақтар. |
||
Сабақтың көрнекілігі: |
Суреттер, формат қағаздар, маркерлер, қосымша материалдар. |
||
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың өзіндік жұмыс дағдысын және біліктілігін дамыта отырып тақырыптың себеп-салдары байланыстарын табау,басты мәселені ажырата білуге және өз ойларын еркін айтып, қорытынды жасай білуге қызығушылығын арыттыру. |
||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Білу «Миға шабуыл», түсіну «Қызығушылықты ояту», видео «ДЖИГСО» мәтінмен жұмыс, талдау постермен қорғау |
||
Ұйымдастыру кезеңі |
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын, сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топты сурет арқылы бөлемін. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. Суреттерді мұғалім қолына алып сол бойынша топ құрып, орындарына отырады. |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Үй тапсырмасы сұрау. |
Конверт арқылы |
Конверттін шішіне сұрақтар салып, стикер салып таратылады |
Конвертті ашып ішінен сұрақты алып жауабын стикерге жазады және оқушы өз атын жазып қойяды. |
Білім Қызығушылықтарын ояту |
«Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ-жауап сәті |
Ата-бабамыз армандаған Тәуелсіздікті нығайтуға осының бәрін білдірген тарих пәні екен |
Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін, оқушылар бір-бірлерінен миға шабу арқылы сұрақ-жауап ұйымдастырады. |
Түсіну |
Бейне баян көреді |
Оқушылармен диалог құрады. |
Бейне баян көргеннен кейін оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын тауып, мақсатын қойады. |
Қолдану |
«ДЖИГСО» |
Мәтінмен жұмыс: Әр топқа тақырыпша беріледі, әр топ басшысы тақырыпты ашып түсіндіреді |
Оқушылар ДЖИГСО арқылы өз ойларын айтады. Постермен әр топ өз тақырыптарын түсіндіреді. (уақыт 10 мин) Тайм спикер уақытты бақылап отырады. |
Талдау |
Сайкестендіру кестесі |
Осы көрсетлген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау. Сайкестендіру арқылы тақырыпты ашу. |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Сайкестендіру арқылы бар білімдерін топпен талқылап ортаға топтан оқушы шығып, тапсырманы сәйкестендіредіру арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады, бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды |
Қорытындылау |
Дебонаның алты қалпағы ойыны. |
Әр топтан екі оқушы шығып өзіне қалпақты таңдап алып шартын орындайды. |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақты талдайды. |
Кубизм ойыны |
Әр топқа кубик беріледі кубикте сұрақтар бар әр топ өзіне түскен сұраққа жауап береді |
Әр топ өзіне түскен кубикті алып өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) |
Мұғалім әрекеті Көшбасшыларының бағалауымен салыстыра отырып, формативті баға қою |
Өзін–өзі және топтар бір-бірлерін бағалайды |
Үйге тапсырма |
Қазақстан 1986 жылғы желтоқсан оқиғасы. |
«Желтоқсан жұлдыздары» тақырыбында үш оқушы Қ.Рысқұлбеков, Л.Асанова, Қ.Айтмұрзаев туралы қысқаша хабарлама дайындау |
«Желтоқсан жұлдыздары» тақырыбында үш оқушы Қ.Рысқұлбеков, Л.Асанова, Қ.Айтмұрзаев туралы қысқаша хабарлама дайындау |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі