Қостанай облысы, Рудный қаласы әкімдігі №19 орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Тагаева Кулаш Ешниязовна
САБАҚ: Еңбек |
Мектеп: №19 |
|||||
Күні: 09.11.2016ж. |
Оқытушының аты-жөні: Тағаева К.Е. |
|||||
СЫНЫП: 2 Ә |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар: |
||||
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаты |
Симметрия бойынша қосымша мәлімет алады, түсінігі кеңейеді, пікірлей алады. |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Симметрия - табиғат сыйы. Симметриялы пішіндерді қию. Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы істей алады:симметриялық заттарды ажырата алады Көпшілігі істей алады: тапсырмаларды орындайды. Кейбірі істей алады:шығармашылық тапсырмалар, іздену жұмыстарын. Тілдік қорын дамыту, пікірін толық жеткізуге баулу. Табиғат құбылыстарын бақылау, тұжырымдауға дағдыландыру. |
|||||
Тілдік мақсат |
Сөздік жұмыстар, терминдер т.б. |
|||||
Алдыңғы білім |
Бұл бөлім, алдындағы барлық меңгерілген бөлімдермен байланысты. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер |
Ресурстар |
||||
Басы
ІІ. Үйге тапсырманы сұрау |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасып, көңіл-күйлерін сұраймын. Оқушылардың сабаққа дайындығын, зейіндерін сабаққа аудару. Гүл өсірсең терлеп, Оқушылардың сабаққа зейінін аудару. Алтын ереже қабылдау, топ болып жұмыс жүргізуге шақыру,топ ережесін сақтай отырып жұмыс жүргізу. Үй тапсырмасы: Қағаздың шығу тарихынан мәлімет. Қағаздан бұйым жасаудың реті. Оқушылардың қағаз туралы мәліметтерін сұрау, жасаған бұйымдарын тексеріп, қосымша сұрақтар арқылы бағалап бару. Әр түрлі қағаздан (түсі, қалыңдығы, қолданылуы бойынша) коллекцияны тексеру. Қағазды белгілеу түрлерін сұрау. ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту: 1. Қазіргі қағаздар екінші ғасырда қайда пайда болды? (Қытай) |
Суреттер, тест сұрақтары |
||||
Ортасы
|
Қағаз сөзі жазылады. Симметриялы пішіндер табиғатта көп кездеседі. ІҮ. Жаңа сабақ Симметрия - табиғат сыйы. Симметриялы пішіндерді қию. Ағаштың жапырағын қолыңа алған кезде оның, оң жағы мен сол жағы ұқсас екеніне көңіл аудардың ба? Егер жапырақты қақ ортасынан бүктесең, оның оң жағы мен сол жағы тура беттеседі. Көктемде, жазда шөптер мен ағаштарға қонған көптеген жәндіктерді байқаған боларсың. Түрлі қоңыздарға көбелектер мен шегірткелерге зер салып қара. Сонда сен олардың да оң және сол жақтарының бірдей екенін байқайсың, осы құбылысты симметрия деп атайды. Симметрияның көптеген мысалдарын тұрмыстық заттардан көруге болады. Мысалы: тұрмыстық заттар. (май шам, алма, қолшатыр, ою, құмыра) Адамның дене бітімі мен бет пішіні де симметриялы болып келген. Ойлап қарасақ, біз симметрия әлемінде өмір сүреміз. Мағынаны тану Ү. Сергіту сәті. Мынау менің жүрегім ҮІ. Сарамандық жұмыс Оқушыларды топқа бөліп тапсырма беру. Симметриялы пішіндер 1-топ: көбелек пішіні Оқушыларды аралап, кеткен кемшіліктерін түзету. Қауіпсіздік ережесін естеріне түсіру. |
|
||||
Соңы
|
- Біз бүгін сабақта не үйрендік? Әр оқушы өз ойын айтады. - Симметрия дегеніміз не? Табиғаттың қандй симмериялық сыйы бар екен? Үйге тапсырма: Симметриялы пішін жасап келу. |
|
||||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ Құндылықтармен байланыс |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі