Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы
Шолақорда ауылы
Б.Майлин атындағы орта мектеп КММ
Мағзиева Гүлзат Қабдешқызы
тарих және география мұғалімі
Сабақ тақырыбы: |
Ауғанстан |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): «Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасындағы қарым-қатынасты нығайту және жеке,жұптық, топтық жұмыстарды пайдалану. |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Тақырып мазмұнына талдау жасай отырып, сыни тұрғыда ойлай білу. |
|||||
Табыс критерийлері |
Барлық оқушылар: |
|||||
- Тақырып мазмұнын еске түсіреді, негізгі ойды жинақтайды - Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын ортаға салады,бағалаулар жүргізеді. |
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
Берілген тапсырмаларды орындай отырып, тарихи оқиғаларды талдап, қорытындылауға дағдыланады. Картамен жұмыс жасайды |
||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||
Көшбасшылық жасайды Шығармашылық қабілеттерін көрсетеді |
||||||
Тілдік мақсат |
Пәндік лексика мен термионология |
|||||
Талибтер |
||||||
Оқылым дағдысы |
||||||
1.Соғыстан кейінгі Ауғанстанның саяси-әлеуметтік дамуы 2.Жаңа Конституцияны қабылдау |
||||||
Айтылым мен тыңдалым дағдысы |
||||||
Ауғанстандағы қазақтар – бейнеталдау Ауғанстан мәдениеті Ауғанстан-Қазақстан слайд-шоу |
||||||
Жазылым дағдысы |
||||||
Хронологиялық кесте |
||||||
Алдыңғы оқу |
Орталық Азия мемлекеттері |
|||||
Сабақ кезеңдері уақыт |
Жоспар |
Ресурстар |
||||
Басталуы
10 минут |
Ынтымақтастық атмосферасы. «Айна» Мақсат қою. Топқа-жұпқа бөлу Орталық Азия мемлекеттері. Картамен жұмыс 1-жұп Венн диаграммасы. Тәжікстан мен Түрікменстан 2-жұп Кластер .Қырғызстан 3-жұп Сөздер банкі-Біздің тақырып Өзбекстан (әр мемлекеттің ақшасы арқылы бағалау) |
Айна Елтаңбалар, гербтер Бағалау парағы А3 қағаз, маркерлер, карта валюталар |
||||
Ортасы 20 минут |
Ой қозғау. Суреттердегі негізгі тақырып. Ауғанстан- Үлкен шеңбер. Микрафон (формативті) Ауғанстан- шығармашылық жұмыс (бес шапалақ) Сергіту сәті Ауған биі |
Слайд Микрафон
Видио, слайд
Видио-клип |
||||
Аяқталуы 15 минут |
Жұптарға бөлу . 1-жұп Мнемоника 2-жұп Хронологиялық кесте 3-Жұп Семантикалық кесте (теңгелер арқылы бағалау) Жеке оқушы Тест сынағы Бағалау Кері байланыс. SMS
|
Ауғанстан ақшасы, монетасы Елтаңбасы, туы Президенті Картасы, кестелер ноутбук |
||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) Ауғанстан |
||||||
Қосымша ақпарат |
Интернет ресурстары. Әдістемелік журнал |
|||||
Саралау - Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. АКТ құзыреттілік. Құндылықтармен байланыс. |
||||
Ауғанстанға Кеңес әскерлерінің енгізілуі. Зерттеу жұмысы. |
«5» тақырыпты толық меңгерген, тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушы «4» Берілген тапсыр-маны мүмкіндігінше орындап, тапсырмаларды орындаған оқушы «3» сабаққа қатысып отырған, тақырып мазмұнын білетін оқушы |
География, Қазақстан тарихы, музыка, инфортамика,логика Ноутбук, пректор Патриотизм, рухани адамгершілік |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі