География пәнінің мұғалімі Г.Ереманованың қысқа
мерзімді жоспары
12.05.2015 ж
|
География |
7 «а» сынып |
Сабақ тақырыбы: |
||
Жалпы мақсаты: |
Аустралияның физикалық географиялық орны, шекткі нүктелері, жағалауындағы мұхиттар жөнінде түсіндіру. |
|
Сілтеме: |
1.Мұғалімдерге арналған журнал «Табиғат және география» №3,2012ж. 2.Материктер мен мұхиттар географиясы 7 сынып |
|
Оқу нәтижесі: |
Аустралияның физикалық географиялық орны, шекткі нүктелері, жағалауындағы мұхиттар жөнінде түсіну, диалогқа түсу. |
|
Негізгі идеялар: |
Аустралия материгінің ашылуы және зерттелуі.Аустралия материгінің физикалық географиялық орны оңтүстік материгі туралы біледі. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
флипчарт, стикер, маркер |
|
Оқыту әдістері: |
Жұптық, топтық жұмыс Power Point таныстырылымы |
|
Дереккөздері: |
Мұғалімдерге арналаған нұсқаулық . |
|
Тапсырмалар: |
Таныстырылым, тапсырмалар |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
І. Психологиялық ахуал туғызу
|
Мұғалімнің іс – әрекеті
Оқушыларды мұхит бөліктері атымен топқа бөлу. ( Мұхиттар,теңіздер, бұғаздар) Бағалау парағын тарату. |
Оқушының іс – әрекеті
Сынып топтарға бөлінеді. |
Үй тапсырмасы бойынша |
Білгенге маржан:
|
Әр топ үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді. |
ІІІ. Жаңа тақырып |
Мұғалімнің іс – әрекеті
1.Аустралия материгінің ашылуы және зерттелуі. 2.Аустралия материгінің физикалық географиялық орны. ЖИГСО әдісі Әр топқа тақырыптарды бөліп беру, оқып, бір-біріне бөліп беру
|
Оқушының іс – әрекеті Әр оқушы жеке мәтінді мұқият оқып, жұп құрап түсінгенін айтады. Шағын топқа қорғайды, бүкіл сыныпта талқылайды. Бір-бірін тыңдап, есте сақтау |
|
Мұғалімнің іс - әрекеті Тақырып бойынша постер қорғау
|
Оқушының іс – әрекеті Әр топ жоба жасап, қорғайды. |
Қорытындылау |
Мұғалімнің іс – әрекеті «Кубизм» стратегиясы бойынша:
«Деректермен жұмыс...» оқушылар дәптеріне бос орынды толықтырып жазады. Кескін картамен жұмыс: |
Оқушының іс – әрекеті Оқушылар өз көзқарастарын жеткізеді? |
Сергіту сәті |
«Күзгі дыбысты салу»
|
Оқушының іс – әрекеті
|
Үй тапсырмасы: |
Аустралия матергі. Кескін картамен жұмысты аяқтау. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
Мұғалімнің іс – әрекеті Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу |
Оқушының іс – әрекеті Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жеткізу. |
Толганай
Рахмет сізге, іздегенімді таптым!
Алиса
Тапсырғаны