Өлең, жыр, ақындар

Жануарлар - тірі ағзалар

СҚО, Жамбыл ауданы
Благовещенка селосы
«Благовещенка жалпы білім беру мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Жакупова Гульмира Балкеновна

Пәні: Жаратылыстану

   Мектеп: «Благовещенка№2 орта мектебі» КММ

Бөлім: Тірі табиғат

Сабақтың тақырыбы:

   Жануарлар - тірі ағзалар

Күні:

   Мұғалімнің аты-жөні: Жакупова Гүлмира Балкенқызы

Сынып: 1 сынып

   Қатысқандар: 12

   Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

   1.2.2.3

   Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың  ұқсастықтары мен айырмашылықтарын  анықтау

Сабақ мақсаттары:

   Барлық оқушылар орындай алады:

   Жануарлар мен өсімдіктерді таниды, атай алады

   Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

   Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыра алады

   Кейбір оқушылар орындай алады:

   Олар жануардың тіршілігіне қажетті заттарды анықтайды және қыстау, жайлау және маусымдық дайындық жұмыстары туралы оқиды.

   Жануарлардың пайдасы, шығармашылықпен жұмыс жасайды;

Тілдік мақсат:

  

   Оқушылар орындай алады:

   Оқушылар жануарларды тірі ағза ретінде танып, олардың өсімдіктермен ұқсастықтары мен айырмашылықтарын әңгімелей алады

   Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

   Жануарлар - животные - animals

   Қоректену - питаться - to eat

   Қозғалады - передвигаются - move

   Көбейеді - размножаются - reproduce

   Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

   Талқылауға арналған сұрақтар:

   Қандай жануарларды білесіндер?

   Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер?

   Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?

   Біздің өлкеміздің қандай жануарларын білесіңдер?

   Не себепті деп ойлайсыз …?

   .....олар өседі, өнеді, тыныс алады, көбейеді, ұрпақ қалдырады , тірі ағза

   Ишара:

   Бейнеролик, айтылу, жазылу, оқыту, түсіндіру,

Алдыңғы оқу

   Өсімдіктерге қалай күтім жасау қажет?

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Қызығушылығын ояту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану

 

 

 

 

Жануарлар тірі азаға жатады, өйткені олар көп жағдайда бізге ұқсас. Ал біз тірі жанбыз!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

1. Ширату жаттығуы.

Армысыз Алтын Күн!

Армысыз Жер АНА!

Армысыз Достарым,

Сіздерді көріп қуанам

Жылуыма жылу қос

Міне менің алақаным /алақандарымызды бір-бірімізге қосып жылуымызды сездіреміз/

«Қуанышты күн»Мен үшін бүгін қуанышты күн, өйткені күн бізге жылуын шашып тұр.........т.с.с жалғастырады.

Геометриялық фигуралар арқылы 2 топқа бөлемін.

2. Үй жұмысын тексеру « Ыстық орындық»

 Өсімдіктерге қалай күтім қажет ?
Өсімдіктерге не қажет? /жылу, жарық, су, ауа/

Жаңа сабаққа кіріспе

Суреттерді топқа бөл. Қандай топтар шықты?

 
      Ой қозғау.

- Жануарлар мен өсімдіктердің қандай ұқсастығы бар?

- Оларды неліктен тірі ағзаға жатқызамыз?

3. Жаңа білім

Ширату жаттығуы. «Бұл үйде кім тұрады?»

Бір бала сыртқа шығады. Балалар сиырдың дауысына салады. Бала қандай жануар екенін тауып алуы керек. Тауып алса басқа бала шығады.

   4. Үштілділік

Жануарлар - животные - animals

   5. Бейнеролик «Балапан және оның достары»

   Жануарлар - тірі ағзалар түрі.

Әлемде алуан түрлі жануарлар бар. Олар да өсімдіктер сияқты тірі ағзаға жатады.

Жүруге, өсуге, тыныс алуға, қоректенуге , көбеюге, бейім тіршілік иесі

5.  Жұппен жұмыс. Кел, анықтайық!

Анықтау мазмұнын ашатын сұрақтар:
- Суретке қарап өсімдіктер мен жануарлардың үш ұқсастығын анықта /мысық-өсімдік/
- Мысық не істеп жатыр?
- Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?
- Жануарлар өздігінен қимыл–қозғалыс жасайды

Ширату жаттығуы «Репортер»

Тақырыбы: «Жануарлар әлемі»

1 жұп - хабарлама

2 жұп  -интервью

3 жұп - диаграмма

4 жұп - репортаж

5 жұп - пікір

Оқу мақсаты

Критерий:

Дескрипторлар

Білу, түсіну

 

Анализ

 

Жануарлар мен өсімдіктер туралы мәлімет жинақтайды

Тірі табиғаттың ерекшеліктерін  анықтайды

Жануарлар мен өсімдіктер туралы ақпарат пен жұмыс жасау

Тірі табиғаттың ұқсастығы мен айырмашылығын талқылайды, зерттейді

 

Ойлан! Жануарларға белсенді қозғалыс не үшін қажет, ал өсімдіктерге неге қажет емес

 

6. Глоссариймен жұмыс

Барлық оқушылар оқиды, дәптерлеріне жазады

Жануарлар - тірі ағзалардың  түрі. Жүруге, өсуге, тыныс алуға, қоректенуге көбеюге бейім тіршілік иесі

Есте сақта!

Жануарлар-бұл тірі ағзалар. Олар тыныс алады, өседі, қозғалады, тыныс алады және көбейеді.

   7. Үштілділік

 Қоректену - питаться - to eat

 Қозғалады - передвигаются - move

 Көбейеді - размножаются - reproduce

Топпен жұмыс /зерттеу жүргізу/

Постер

«Ауладан қандай тіршілік иелерін көруге болады?»

Үйге тапсырма /зерттеушілік/

Бір үй жануарына сипаттама жазып келу, шағын эссе жазу

 

Жеке жұмыс. Семантикалық карта

 

Бота

Лақ

Торай

Құлын

Бұзау

Қозы

Марғау

Күшік

Сиыр

 

 

 

 

 

 

 

 

Қой

 

 

 

 

 

 

 

 

Жылқы

 

 

 

 

 

 

 

 

Ешкі

 

 

 

 

 

 

 

 

Шошқа

 

 

 

 

 

 

 

 

Түйе

 

 

 

 

 

 

 

 

Ит

 

 

 

 

 

 

 

 

Мысық

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

«Мен – саған, сен - маған»

Оқушылар бір-біріне тақырып бойынша сұрақтар береді

  • Бүгін сабақта қандай жұмыс жасадық?
  • Көңіл күйлеріңіз қандай?
  • Не білдік?
  • Не білгің келеді?
  • Жануарлар неге тірі ағзаға жатады?
  • Өсімдікпен айырмашылығы қандай?
  • Сабақта не қызықты болды

 

 

АКТ

Слайд №1

 

 

 

Геометриялық фигуралар

 

 

 

 

 

 

Орындық

 

 

 

 

 

АКТ слайд №2

Суреттер

Қ/б – «Смайлик»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ слайд №3

Қ/б-  «Смайлик»

 

 

 

АКТ  слайд№4

Бейнеролик

«Жануарлар»

П/б дүниетану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ  слайд№4

сурет

 

қағаз, кітапшалар, журнал/өсімдік, жануар/

 

АКТ слайд№5

Ереже, жұп тапсырмалары

П/б –дүниетану

Қ/б- «Смайлик»

 

АКТ слайд №6

Дәптер,

Қ/б- «Смайлик»

 

АКТ слайд №7

Аудио

/тыңдалым –айтылым/

 

 

Суреттер, клей, қайшы, қағаз

АКТ слайд

Қ/б-«Смайлик»

 

 

 

АКТ слайд  №8

Суреттер

Қ/б-  «Смайлик»

 

 

Қ/б – «Смайлик»

 5- 6 смайлик жинаған балаға

3-4-

1-2-

Қосымша мәліметтер

Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

жұптық,

топтық

жеке

Смайлик, ауызша қолдау

Дүниетану

еңбекке баулу,

рухани /тәрбие элементтері/

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер

енгіздім

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта

берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды баға

Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастықтарын тізіп жаз.

Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылықтарын тізіп жаз.

Әр түрлі жануарлар мен төлдерінің суреттері.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз