Өлең, жыр, ақындар

Ақша қар

Қысқа мерзімді жоспар       

Сабақ жоспары

Сабақ: әдебиеттік оқу

    Мектеп: №267 орта мектеп

    Қызылорда қаласы

Мерзімі: 05.12.2016ж

    Оқытушының аты-жөні:  Жалғасбайқызы Ұлдана

Сынып: 2 сынып

    Қатысқан оқушылар саны:   _____________

Қатыспағандар саны:

____________              

Сабақтың тақырыбы: Ақша қар

Осы сабақтың оқу мақсаттары:

Өлеңнің негізгі идеясын ашу. Қыс мезгілінің ерекшелігімен танысу.
Өлеңді мәнерлеп жатқа оқуға төселдіру, қыс мезгілінің ерекшелігін әңгімелеу. Оқушылардың көркем сөйлеуін, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын кеңейту. Табиғатты қорғауға, сүюге тәрбиелеу.

      Сабақтың мақсаты

                          Барлық оқушылар:

 Жұмысты өз бетінше және топта жасайды,бағалайды

Оқушылардың көпшілігі:

Өлеңді мазмұндап, талдау жасай алады.

Кейбір оқушылар:

Берілген мәтіндерді оқып, мазмұндай алады. Мұғалімнің көмегімен шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сурет бойынша әңгіме құрады.

Тілдік мақсаттар

 

 Бұған дейін меңгерілген білім:

 

 

                                Оқушылар:

Пәндік лексика және терминдер: аққала, ақшақар,қар

Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер:

Талқылау:

  • Ақын ақша қарды неге теңейді?

 

                                                                       Жоспар

Жоспарланған уақыт  

                         Жоспарланған жаттығулар

   Дерек көздері

Басы 0 – 7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы 8 – 15 мин

 

 

 

 

 

 

    16 – 24 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

   25 – 30 мин

 

 

 

30 – 35 мин

 36 - 40 мин

  Соңы

   40 - 45 мин

Психологиялық ахуал

Өлеңді мұғалімнің оқуы.
• Өлеңді оқушылардың іштей оқуы. Таныс емес сөздерді түртіп алу. Түсінік беру.
• Өлеңді дауыстап, мәнерлеп оқу (3-4 бала).
• Сұрақтарға жауап беру.

Қызығушылығын ояту

Ұйқас бойынша өлең құрау:
Аппақ ------ қар жауар,
----------------------- қуанар.
Аққала соғып, жарысып
--------- --------- балалар

Мағынаны тану

Балалар, бүгінгі сабақта біз қар туралы, оның түрлері туралы айтып жатырмыз. Ендеше жаңа сабағымызды қарға байланысты екен.
- Өлеңді оқымас бұрын, оның авторымен танысып алайық.
Шүкіров Зейнолла (1927–1979)
Қызылорда облысының Арал ауданындағы Бөген кеңесінде туған. Бастауыш білім алғаннан кейін қатты науқастанған. Бірақ төсек тартып жатқанмен, мүгедек халіне ерлікпен, төзімділікпен төтеп беріп, қайсар жас өздігінен білім алған. Сөйтіп бар өмірін жазушылыққа арнаған. Өмірінің соңына дейін жазушылық қаламын қолынан түсірмей, ондаған кітап ұсынды.
- Ақын ақша қарды неге теңейді? Өлеңнен тауып көрейік.
Тақтаға жазу. Топтастыру.
Ақ мамық, ақ қанатты көбелек, ақ тауықтың жүніндей, ақ жібектей, ақ желек, ақ көрпе.
ІІІ. Ой қозғау.
Әдебиет үйірмесі.
1-қатар.Жазушылар тобы. Сурет бойынша әңгіме құрау, жазу.
2 – қатар. Суретшілер тобы. Сурет салу.
3 – қатар. Сілтеме табушы топ. Мақал – мәтелдер жазу. Орындаған тапсырманы оқу, қорғау.

Автор орындығына отырып қыс мезгілі жайында әңгімелеу. Жағымды және жағымсыз жақтарын айту

Сергіту сәті

• Өлеңді мұғалімнің оқуы.
• Өлеңді оқушылардың іштей оқуы. Таныс емес сөздерді түртіп алу. Түсінік беру.
• Өлеңді дауыстап, мәнерлеп оқу (3-4 бала).
• Сұрақтарға жауап беру.
- Ақын ақша қарды неге теңейді? Өлеңнен тауып көрейік.

Ой толғаныс

Кестені толтыру:
Нені білдім?
Не үйрендім?
Нені білгім келеді?
Автор орындығына отырып қыс мезгілі жайында әңгімелеу

Үйге тапсырма: «Ақша қар» өлеңді жаттау

Бағалау

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақ -жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

«Бағалау парақшасы»

Қосымша ақпарат

Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

   «Адасқан сөйлемдер» атты   

   шығармашылық тапсырма  

                      беру

                Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

    Бүгін оқушылар нені  

              үйренді?

  Оқыту ортасы қандай 

                болды?

            Оқушыларға дифференциация табысты 

              болды ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

 

Қалыптастырушы бағалау элементтер (жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б)

Пәнаралық байланыс:

Музыка, орыс тілі,  қазақ тілі, дүниетану.

 

                                                               Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты)

1.

2.

2. Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз