Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Сабақ: әдебиеттік оқу |
Мектеп: №267 орта мектеп Қызылорда қаласы |
||||||
Мерзімі: 05.12.2016ж |
Оқытушының аты-жөні: Жалғасбайқызы Ұлдана |
||||||
Сынып: 2 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: _____________ |
Қатыспағандар саны: ____________ |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Ақша қар |
|||||||
Осы сабақтың оқу мақсаттары: |
Өлеңнің негізгі идеясын ашу. Қыс мезгілінің ерекшелігімен танысу. |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Жұмысты өз бетінше және топта жасайды,бағалайды Оқушылардың көпшілігі: Өлеңді мазмұндап, талдау жасай алады. Кейбір оқушылар: Берілген мәтіндерді оқып, мазмұндай алады. Мұғалімнің көмегімен шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сурет бойынша әңгіме құрады. |
||||||
Тілдік мақсаттар
Бұған дейін меңгерілген білім:
|
Оқушылар: Пәндік лексика және терминдер: аққала, ақшақар,қар Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер: Талқылау:
|
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері |
|||||
Басы 0 – 7 мин
Ортасы 8 – 15 мин
16 – 24 мин
25 – 30 мин
30 – 35 мин 36 - 40 мин Соңы 40 - 45 мин |
Психологиялық ахуал Өлеңді мұғалімнің оқуы. Қызығушылығын ояту Ұйқас бойынша өлең құрау: Мағынаны тану Балалар, бүгінгі сабақта біз қар туралы, оның түрлері туралы айтып жатырмыз. Ендеше жаңа сабағымызды қарға байланысты екен. Автор орындығына отырып қыс мезгілі жайында әңгімелеу. Жағымды және жағымсыз жақтарын айту Сергіту сәті • Өлеңді мұғалімнің оқуы. Ой толғаныс Кестені толтыру: Үйге тапсырма: «Ақша қар» өлеңді жаттау Бағалау Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Сұрақ -жауап
Оқулық «Бағалау парақшасы» |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? «Адасқан сөйлемдер» атты шығармашылық тапсырма беру Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Оқушыларға дифференциация табысты болды ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау элементтер (жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б) |
Пәнаралық байланыс: Музыка, орыс тілі, қазақ тілі, дүниетану. |
Қорытынды бағалау |
Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты) 1. 2. 2. Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1. 2. Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі