«№121 ЖОМ» КММ жанынан ашылған
Ж.Өтенов атындағы шағын орталық
Тәрбиеші: Г.Ауелимбердиева
Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Денсаулық», «Шығармашылық».
Білім бөлімі: Жаратылыстану, Көркем әдебиет, Дене тәрбиесі, Жапсыру.
Тақырыбы: Үй жануарлары.
Мақсаты: Үй жануарларының мекен ету ортасы, қоректенуі туралы түсінік беру. Жұмбақ, көрнекіліктер пайдалана отырып, үй жануарларын қорғауға қамқор болуға үйрету. Төлдерінің аттарын атай және ажырата білуге үйрету. Үй жануарларына сүйіспеншілікпен тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Жануарлар макеті, атрибуттар, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелесу, сұрақ-жауап.
Билингвалды компонент: түйе-верблюд, сиыр-корова, қой-баран.
Қызмет түрі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалар іс-әрекеті |
Мотивациялық Қозғаушы |
- Балалар, таңертең көзімізді ашып оянғанда терезеге қарасақ, ең алдымене біз нені көреміз? |
- Күнді
|
Ұйымдастыру-ізденушілік
Жетекші-жөндеуші
|
-Ал, балалар бүгінгі оқу іс-әркетіміз ерекеше болмақ. Себебі, мен сендерге жұмбақ жасырамын, ал сендер қандай тақырыпта әңгімелейтінімізді табатын боласыңдар. 3. Аласа ғана бойы бар,
-Жарайсыңдар!
-Жарайсыңдар! Үй жауарлары өте пайдалы екен.
-Ертегіші: Осы кезде барлығы таласып: «Біз көреміз, біз көреміз»,- деп тұрғанда, тышқан айқай салады. -Ертегіші: Түйе бойына сеніп, жыл басынан құр қалыпты.
-Балалар,біз бүгін қандай жануарлармен таныстық? Қане біртіндеп үй жануарларын атайықшы? -Балалар, жыл басына қандай жауарлар таласты?
|
- Балалар ойлана қызыға тамсанып қарайды. - Сиыр - Қой - Қазақша-орысша сөздерді айта біледі - Бұл жануарлар үйде өмір сүреді -Балалар таңдана назар салып қарайды. -сүт, май, қаймақ, айран, ірімшік береді. -Мінсе-көлік болады,қымыз береді, етін жейміз. -Ойынды қызыға ойнады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: Балалар жануарларды және төлдерін ажырата біледі.
Нені игереді: Балалар тақырыпты толық игереді және ойлау қабілеттері дамиды.
Нені меңгереді: Балалар желіммен үй жануарлары мен төлдерін ұқыпты түрде жапсыра алады.
Алия
Сабақ жақсы ұйымдастырылған.