Қысқа мерзімді жоспар
№87 «Жуатөбе» жалпы орта мектебі |
||||||
Сабақ тақырыбы: Модельдеу Еңбекке баулу |
||||||
Күні:26.04.2017ж |
Мұғалім есімі: Акирова Меруерт Абдурахмановна |
|||||
Сынып: 4 «Д» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты
|
а) Білімділік: Қазақтың қолданбалы қолөнер бұйымдарының түрлері мен қолданылатын материалдары және орындау техникасы туралы түсінігін қалыптастыру. |
|||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушылар: Шеберлердің бұйымдары туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Табиғи материалдардан бұйымдарды жасай біледі. Кейбір оқушылар: Өз бетінше тапсырмаларды орындай алады. |
|||||
Алдыңғы оқу: Ұлттық бұйымдар |
||||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
Басталуы |
1. Оқушыларды түгендеу. 2. Кезекшілер міндетін қадағалау. 3. Үй тапсырмасын сұрау. Ермексаздан жасап келген бұйымдар тексеріліп шығады. |
|
||||
Ортасы
|
Қызығушылықтыояту Мағынаны тану Қазақ ұғымында кең мағанадан алғанда киім тігу, үй әбзелдерін, түрлі жабдықтарды тігу қатарлы мазмұнды қамтиды. бұларды тігуде әр алуан тігу өнері арқылы шеберлік танытады, тігу өнері- өткермелеп тігу, бүрмелеп тігу, жөрмелеп тігу, ілмелеп тігу, көктеп тігу, шалмалап тігу, қайып тігу, шалып тігу деп бөлінеді. Оқулықта ұсынылған үлгі бойынша тапсырмаларды орындап шығады, соңынан талдау жұмысы ұйымдастырылады. |
|
||||
Аяқталуы
|
Оқушылар мәтіннің соңынан берілген сұрақтарға жауаптар алынады. Оқулықта ұсынылған бір неше тапсырмалар орындалады. Шығармашылық тапсырмалар орындалады. Оқулықта ұсынылған тапсырмалар орындалып, сұрақтарға жауаптар алынып шығады. |
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
||||
Жада қалыптасады, деңгейлік тапсырмалар беру |
Бағдаршам әдісі арқылы. Балдық жүйе арқылы |
Математика, дүниетану, сурет |
||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Қорытынды бағамдау |
||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі