Өлең, жыр, ақындар

Модельдеу

Қысқа мерзімді жоспар

№87 «Жуатөбе» жалпы орта мектебі

Сабақ тақырыбы: Модельдеу                                                           

Еңбекке баулу

Күні:26.04.2017ж

Мұғалім есімі: Акирова Меруерт Абдурахмановна  

Сынып: 4 «Д»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

 

а) Білімділік: Қазақтың қолданбалы қолөнер бұйымдарының түрлері мен қолданылатын материалдары және орындау техникасы туралы түсінігін қалыптастыру.
б) Дамытушылық: Оқушылардың қолөнер бұйымдарын дайындау технологиясының бірізділігін меңгерту үшін жағдай жасау. Шығармашылық қиялдың, ойлау әрекетінің дамуын салыстыру, талдау, ептілігін, икемділігін дамыту.
в) Тәрбиелік: Оқушыларды ұлттық қолөнерді жандандыру, ісмерлікке, еңбекке баулу, ұқыптылыққа, жүйелі еңбек етуге және шығармашылыққа тәрбиелеу.

Оқу нәтижелері:

Барлық оқушылар: Шеберлердің бұйымдары туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Табиғи материалдардан бұйымдарды жасай біледі.

Кейбір оқушылар: Өз бетінше тапсырмаларды орындай алады.

Алдыңғы оқу: Ұлттық бұйымдар

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

1. Оқушыларды түгендеу.

2. Кезекшілер міндетін қадағалау.

3. Үй тапсырмасын сұрау. Ермексаздан жасап келген бұйымдар  тексеріліп шығады.

 

Ортасы

 

Қызығушылықтыояту

Мағынаны тану

Қазақ ұғымында кең мағанадан алғанда киім тігу, үй әбзелдерін, түрлі жабдықтарды тігу қатарлы мазмұнды қамтиды. бұларды тігуде әр алуан тігу өнері арқылы шеберлік танытады, тігу өнері- өткермелеп тігу, бүрмелеп тігу, жөрмелеп тігу, ілмелеп тігу, көктеп тігу, шалмалап тігу, қайып тігу, шалып тігу деп бөлінеді.
   өткермелеп тігу -  әдетте шүпіректердің тігісін тігісіне келтіріп инемен ұсақ өткермелеп жіп сабағын өткізіп бірктіруді көрсетеді. Мысалы: көрпе астары тігістері, құрақтар, сырт киім тігісі және астары. т .б лар тігіледі.
   бүрмелеп тігу - шүпірекке ине сабағын өткермелеп жібін тарта шүпіректі бүрмелеу болып табылады. Мысалы: бөбектердің сылау тақясы, бүрмелі етек көйлек, бүрмелі жаға-жең т. б қатарлыларды тігуді көрсетеді. 
   жөрмелеп тігу - әр нәрсенің тігісін тігісіне келтірген соң ине сабағын тік шаншып теріс жағынан өткізіп тігіс үстінен айландырып оң жағынан ине шаншуды көрсетеді. бұған киіз, қалпақ, тері қалталарды тігуді жатқызсақ болады. 
   ілмелеп тігу - инемен ұсақ бір өткермелеп, бір көктеп тігуді көрсетеді. мисалы мешпет жағасы, түймелер оңырның  бойы, жең ұшы қатарлылар ілмелеп тігіледі.
  көктелеп тігу- көрпелердің кірлігі көрпеге орнатыларда тігілетін тігісті көрсетеді.
  шалмалап тігу- әр нәрсенің тігісін тігісіне келтірген соң ине сабағын тік шаншып теріс жағынан өткізіп, тігіс үстінен айландырып оң жағынан өткізген жып арасынан өткізе жалғасты тігілгенде, тігіс ұшынан тұйықталған өрнек қалыптатырған тігісті көрсетеді. Мысалы: тері саба, тері торсық, тері аяққап, айнақап, боқша қатарлылардың тігілісі сипат болады. 
   қайып тігу - инені шүпірекке, бұлғарыға, қайысқа шаншып қайта өткізген соң, алғашқы шаншылған ине ізінен қайта шаншып екі ине шаншым жерден қайта өткізіп барып, қайта артына ине ізінен алдыға тіге беру қайып тігу деп аталады. Мысалы: саба, тон жағасы, бұлғары тоқым, мешпет сыртқы тігістері, жанқалта, тос қалта қатарлылардың сыртқы тігісі осылай тігіледі.

Оқулықта ұсынылған үлгі бойынша тапсырмаларды орындап  шығады, соңынан талдау жұмысы ұйымдастырылады.

 

Аяқталуы

 

Оқушылар мәтіннің соңынан берілген сұрақтарға жауаптар алынады.

Оқулықта ұсынылған бір неше тапсырмалар орындалады.

Шығармашылық тапсырмалар орындалады.

Оқулықта ұсынылған тапсырмалар орындалып, сұрақтарға жауаптар  алынып шығады.

 

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен құзіреттілігі

Жада қалыптасады, деңгейлік тапсырмалар беру

Бағдаршам әдісі арқылы. Балдық жүйе арқылы

Математика, дүниетану, сурет

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз