Сабақтың тақырыптық - күнтізбелік жоспары
Пәні : Математика
Сыныбы: 2 « »
Сағат саны: 136, аптасына 4 сағат
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі, Жалпы білім беретін мектептің оқу бағдарламасына , Қазақстан Республикасының бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына негізделіп жасалды.
«Математика» 2-сынып Алматы «Атамұра» 2013 жыл. Авторы: Т.Қ.Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ә. Ерешева, М.В.Маркина.
Түсінік хат
Пәнді оқыту мақсаты – ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтар негізінде тұлғаның интеллектуалды дамуының қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған математиканың базистік негізін сапалы игеруді қамтамасыз ету; көрнекі-бейнелі, логикалық және абстрактты ойлауды қалыптастыру, негізгі орта білім деңгейінде алгебра мен геометрияны игеруге практикалық негіз жасау.
Тақырыптық жоспар
р/с |
Тақырыбы |
Жалпы сағат саны |
Мемлекеттік стандарт |
1 |
Қайталау |
8 сағат |
Бастауыш білім беру деңгейінде білім алушы: теріс емес бүтін сандарды оқи, жаза, салыстыра алуы; Қарапайым есептеулерде арифметикалық амалдардың қасиеттерін қолдана алуы; |
2 |
100 көлеміндегі сандарды қосу және азайту (82 сағат) Ауызша қосу және азайту тәсілдері (ондықтан аттамай) |
18 сағат |
Қарапайым есептеулерде арифметикалық амалдардың қасиеттерін қолдана алуы; Теңдік, теңсіздік, сандық, әріптік өрнектер, теңдеуді оқу, жазу, тану; Өрнекті, санды, сан және өрнекті салыстыра білу |
3 |
Кестелік қосу және азайту |
28 сағат |
Он көлеміндегі сандарды есептеу тәсілдері ; мәтінмен берілген арифметикалық жай есептер және оларды шығар, кері есептер және өзара кері есептер; санды өрнек және әріпті өрнек, түрлі өрнектердің мәндерін табу, қарапайым теңдеулер және оларды шешу, кесіндінің ұзындығын арттыру және кеміту , кесінділер сызу. |
4 |
Ауызша қосу және азайту тәсілдері (ондықтан аттап) |
10 сағат |
Бір таңбалы натурал сандар қатары, сантиметр мен дециметрдің ара қатынасы және децимертдің көмегімен ұзындықты өлшеу, ондықтармен санау және ондықтарды қосу және азайту, толық ондықтар қатары |
5 |
Жазбаша қосу және азайту тәсілдері |
26 сағат |
мәтінмен берілген арифметикалық жай есептер және оларды шығар, кері есептер және өзара кері есептер; санды өрнек және әріпті өрнек, түрлі өрнектердің мәндерін табу, қарапайым теңдеулер және оларды шешу, кесіндінің ұзындығын арттыру және кеміту , кесінділер сызу. |
6 |
1000 көлеміндегі сандар (14 сағат) Үш таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыру |
14 сағат |
1000-ға дейінгі сандар нумерациясын; Кестелік көбейту және бөлуді; Кестеден тыс көбейту және бөлуді; Әр алуан жай есептерді, күрделі есептерді шығаруды; |
7 |
Көбейту және бөлу (24 сағат)
|
24 сағат |
Көбейту және бөлу кестелерін құрастыру; 2-3 амалдан тұратын жақшалы жәнге жақшасыз санды өрнектерді құруды, оқуды, жазуды білу; Жай және күрделі теңдеулерді шешу тәсілін білу; Бірнеше есе артық немесе кем санды табуға арналған есептерді шығара білу; Көбейту мен бөлуге берілген кері есептерді шығару; |
8 |
Қайталау |
8 сағат |
Оқушылардың алған білімдерін қайталау, еске түсіру, қорытындылау |
9 |
Барлығы |
136 сағат |
|
Математика 2 - сынып
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Пайдаланған әдебиеттер |
Көрнекіліктер |
Пәнаралық байланыс |
Үй тапсырмасы |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
I тоқсан 36 сағат. Қайталау |
|
|
|
|
|
|
1 |
Ондықтармен және бірліктермен санау |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Дүниетану |
5-мысал |
2 |
Екі таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыру |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
Қазақ тілі |
5-мысал |
3 |
Екі таңбалы сандардың ондық құрамы. Ұзындықты өлшеу. Метр (м) |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Кестелер |
Бейнелеу |
5-мысал |
4
|
Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм |
1
|
|
Математика әдістемесі |
Таратпалар суреттер |
Дүниетану |
4-мысал |
5 |
Салыстыру. Теңдік. Теңсіздік |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Қазақ тілі |
5-мысал |
6 |
Қосу мен азайту өзара кері амалдар. Қосуды тексеру. Есептер шығару |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Бейнелеу |
6-мысал |
7 |
Азайту мен қосу өзара кері амалдар. Азайтуды тексеру. Есептер шығару |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Сандар |
|
6-мысал |
8 |
Екі таңбалы сандарды ондық құрамы және оларды жіктеу. Теңдеулер |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
Еңбекке баулу |
6-мысал |
|
100 көлеміндегі сандарды қосу және азайту |
||||||
|
Ауызша қосу және азайту тәсілдері (ондықтан аттамай) |
|
|||||
9 |
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру, жіктеу. Сыйымдылықты өлшеу. Литр |
1
|
|
Математика әдістемесі |
Таратпалар суреттер |
Дүниетану |
5 (ә)-мысал |
10 |
Белгісіз қосылғышты табу. Көпбұрыш |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер көпбұрыштар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
11 |
Белгісіз азайғышты және азайтқышты табу. Тік бұрыш және тік емес бұрыш |
1
|
|
|
суреттер |
Бейнелеу |
6-мысал |
12 |
Бақылау жұмысы №1 |
1 |
|
|
Дидактикалық материалдар |
Еңбекке баулу |
қайталау |
13 |
Қосу және азайту. ■ онд. 1 |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Сандар |
|
7-мысал |
14 |
Қосу және азайту. 50+3, 53-3 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Дүниетану |
6-мысал |
15 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
Қазақ тілі |
6-мысал |
16 |
Қайталау. Санды және әріпті өрнек |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер көпбұрыштар |
Бейнелеу |
6 (ә)-мысал |
17
|
Қайталау. Санды теңдік және теңсіздік. Санды өрнектерді салыстыру |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер |
Дүниетану |
7-мысал |
18 |
Уақытты өлшеу. Сағат. Минут. Тәулік. Ғасыр |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Қазақ тілі |
5-мысал |
19 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
Бейнелеу |
6-мысал |
20 |
Амалдарды орындаудың реті. Жақшалар |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Кестелер |
|
5-мысал |
21 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Таратпалар суреттер |
Еңбекке баулу |
Қайталау, |
22 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Дүниетану |
5-мысал |
23 |
Қосу және азайту. 23+2, 25-2 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Қазақ тілі |
6-мысал |
24 |
Қосу және азайту. 26+30, 56-30 |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Сандар |
Бейнелеу |
6-мысал |
25 |
Қосу және азайту. 3+56, 30+24 |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
|
қайталау |
26 |
Қайталау |
1 |
|
|
Кестелер |
Еңбекке баулу |
қайталау |
|
Кестелік қосу және азайту |
|
|
|
Таратпалар суреттер |
Дүниетану |
|
27 |
2 санын қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Қазақ тілі |
5-мысал |
28 |
Екі амалмен шығарылатын есеп |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Бейнелеу |
5-мысал |
29 |
3 санын қосу және азайту |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Сандар |
|
5-мысал |
30 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
Еңбекке баулу |
3-мысал |
31 |
4 санын қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Дүниетану |
7-мысал |
32 |
Бақылау жұмысы №2 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
Қазақ тілі |
6-мысал |
33 |
5 санын қосу және азайту |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер көпбұрыштар |
Бейнелеу |
6-мысал |
34 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер |
|
7-мысал |
35 |
6 санын қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер |
|
6-мысал |
36 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Еңбекке баулу |
5-мысал |
|
II тоқсан 28 сағат Кестелік қосу және азайту (жалғасы) |
|
|
|
|
|
|
37 |
7 санын қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Таратпалар суреттер |
Бейнелеу |
6-мысал |
38 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
|
3-мысал |
39 |
8 санын қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Еңбекке баулу |
6-мысал |
40 |
Қайталау |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Сандар |
Дүниетану |
Қайталау |
41 |
9 санын қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
42 |
Бақылау жұмысы №3 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Бейнелеу |
қайталау |
43 |
Қосудың қасиеті. Қосындыдан санды және саннан қосындыны азайту. Қосындыға санды және санға қосындыны қосу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
|
6-мысал |
44 |
Тік төртбұрыш және оның қасиеттері |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер көпбұрыштар |
Еңбекке баулу |
6-мысал |
45 |
Шаршы және оның қасиеттері |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер |
|
6-мысал |
46 |
Қайталау |
1 |
|
|
Сандар |
Дүниетану |
қайталау |
47 |
Бұрыштардың түрлері |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
Қазақ тілі |
7-мысал |
48 |
Көпбұрыштың периметрі |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Бейнелеу |
5-мысал |
49 |
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Таратпалар суреттер |
|
6-мысал |
50 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер көпбұрыштар |
Еңбекке баулу |
5-мысал |
51 |
х+2=29 түріндегі теңдеуді шешу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Дүниетану |
6-мысал |
52 |
х-30=7 түріндегі теңдеуді шешу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Қазақ тілі |
5-мысал |
53 |
76-х=6 түріндегі теңдеуді шешу |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Дидактикалық материалдар |
Бейнелеу |
6-мысал |
54 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Кестелер |
|
6-мысал |
|
Ауызша қосу және азайту тәсілдері (ондықтан аттап) 10 сағат |
|
|
|
|
|
|
55 |
Қосу және азайту. 23+7, 30-7 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Дүниетану |
5-мысал |
56 |
Қосу және азайту 26+24, 50-24 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Қазақ тілі |
6-мысал |
57 |
Қайталау |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Сандар |
Бейнелеу |
6-мысал |
58 |
Қосу және азайту. 26+7, 33-7 |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
|
6-мысал |
59 |
Қосу және азайту. 26+7, 33-7 (альтернативтік тәсіл) |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Еңбекке баулу |
5-мысал |
60 |
Бақылау жұмысы № 4 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
Дүниетану |
Қайталау |
61 |
Қайталау |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер көпбұрыштар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
62 |
Қайталау. Тік төртбұрыштың периметрін табу |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер |
Бейнелеу |
7-мысал |
63 |
Қайталау. Үшбұрыштың периметрін табу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
|
|
5-мысал |
64 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
|
Еңбекке баулу |
Қайталау |
|
III тоқсан 40 сағат Жазбаша қосу және азайту тәсілдері |
|
|
|
|
|
|
65 |
Қайталау. Тік төртбұрыштың периметрін табу |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Сандар |
Дүниетану |
6-мысал |
66 |
Қайталау. Үшбұрыштың периметрін табу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
Қазақ тілі |
5-мысал |
67 |
Қайталау. Сынықтың ұзындығын табу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Бейнелеу |
6-мысал |
68 |
Белгісіз азайғышты және азайтқышты табуға берілген есепті теңдеудің көмегімен шешу |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Таратпалар суреттер |
|
6-мысал |
69 |
Жанама сұрағы болатын есепті теңдеудің көмегімен шешу |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер көпбұрыштар |
Еңбекке баулу |
7-мысал |
70 |
Белгісіз қосылғышты табуға берілген есепті теңдеудің көмегімен шешу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Дүниетану |
5-мысал |
71 |
Қайталау. |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
|
|
6-мысал |
72 |
Бақылау жұмысы №5 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Қазақ тілі |
Қайталау |
73 |
Жазбаша қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Кестелер |
|
6-мысал |
74 |
Қосу және азайту. 45+23, 68-23 |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Дидактикалық материалдар |
Бейнелеу |
5-мысал |
75 |
Жазбаша қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
Еңбекке баулу |
5-мысал |
76 |
Қосу және азайту. 26+34, 60-26 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Дүниетану |
6-мысал |
77 |
Жазбаша қосу және азайту |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер |
Қазақ тілі |
6-мысал |
78 |
Қосу және азайту. 27+36, 63-27 |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Сандар |
Бейнелеу |
7-мысал |
79 |
Жазбаша қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
|
5-мысал |
80 |
Қосу және азайту. 78+22, 100-22 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Еңбекке баулу |
6-мысал |
81 |
Жазбаша қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
|
|
6-мысал |
82 |
Көпбұрышты кескіндеу |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Таратпалар суреттер |
Дүниетану |
5-мысал |
83 |
Үшбұрышты және тік төртбұрышты кескіндеу |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер көпбұрыштар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
84 |
Тік төртбұрыш салу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Бейнелеу |
5-мысал |
85 |
Шаршы салу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
|
6-мысал |
86
|
Қайталау
|
1
|
|
Логикалық тапсырмалар |
Дидактикалық материалдар |
Еңбекке баулу |
Қайталау |
87 |
Бірдей санды біртіндеп қосу (үстемелеу) |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Кестелер |
Дүниетану |
7-мысал |
88 |
Бірдей санды біртіндеп азайту (шегермелеу) |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
Қазақ тілі |
5-мысал |
89
|
Өзіндік жұмыс |
1
|
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Бейнелеу |
Қайталау |
90 |
Бақылау жұмысы № 6 |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер |
|
Қайталау |
|
1000 көлеміндегі сандар Үш таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыру |
|
|
|
|
|
|
91 |
Жүздіктермен санау. Мың |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Дүниетану |
5-мысал |
92 |
Жүздіктермен, ондықтармен және бірліктермен санау |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
93 |
Үш таңбалы сандарды, оқу, жазу және жіктеу |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Кестелер |
Бейнелеу |
6-мысал |
94 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Таратпалар суреттер |
|
5-мысал |
95 |
Ұзындықты өлшеу. Километр |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Еңбекке баулу |
6-мысал |
96 |
Уақытты өлшеу. Секунд |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Дүниетану |
5-мысал |
97 |
х+45=90+7 түріндегі теңдеу |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Сандар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
98 |
х-45=60-87 түріндегі теңдеу |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар
|
Бейнелеу |
5-мысал |
99 |
97-х=40+5 түріндегі теңдеу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
|
6-мысал |
100 |
Бақылау жұмысы № 7 |
1 |
|
|
суреттер |
|
Қайталау |
101 |
Сандарды қосу және азайту |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Сандар |
Бейнелеу |
6-мысал |
102 |
Ауызша қосу және азайту |
1 |
|
|
Дидактикалық материалдар |
|
5-мысал |
103 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
|
5-мысал |
104 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
|
5-мысал |
|
IV тоқсан 32 сағат Көбейту және бөлу
|
|
|
|
|
|
|
105 |
Көбейту және бөлу. Амалдардың мән-мағынасы |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
Дүниетану |
5-мысал |
106 |
Көбейту және бөлу өзара кері амалдар |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
107 |
Көбейткіштер және көбейтінді. Көбейтіндінің мәні |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер |
Бейнелеу |
5-мысал |
108 |
Бөлінгіш, бөлгіш және бөлінді. Бөліндінің мәні |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Сандар |
|
6-мысал |
109 |
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
Еңбекке баулу |
5-мысал |
110 |
Амалдардың орындалу реті |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Дүниетану |
6-мысал |
111 |
1·3, 0·3 түріндегі көбейту |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Таратпалар суреттер |
Қазақ тілі |
6-мысал |
112 |
3·1, 3·0 түріндегі көбейту |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер көпбұрыштар |
Бейнелеу |
7-мысал |
113 |
3:3, 3:1, 0:3 түріндегі бөлу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
|
5-мысал |
114 |
10·3, 30:3, 100·3, 300:3 түріндегі көбейту және бөлу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Еңбекке баулу |
6-мысал |
115 |
Заттың бағасы, Заттардың саны және құны |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Дидактикалық материалдар |
Дүниетану |
5-мысал |
116 |
Заттың массасы. Заттардың саны және массасы |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Кестелер |
Қазақ тілі |
5-мысал |
117 |
Бақылау жұмысы №8 |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Таратпалар суреттер |
|
Қайталау |
118-119 |
Санды 2-ге көбейту кестесі |
2 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
|
5-мысал |
120 |
Қайталау. Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға берілген есеп. Өзара кері есептер құрастыру және шығару, 2-ге кестелік көбейту және бөлу, әріпті өрнектер, теңдеулер |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
суреттер |
Еңбекке баулу |
6-мысал |
121- 122 |
Санды 3-ке көбейту кестесі. Өзіндік жұмыс |
1 1 |
|
Математика әдістемесі |
Сандар |
Дүниетану |
5-мысал |
123 |
Қайталау |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
|
Қайталау |
124 |
Қалдықпен бөлу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Кестелер |
Бейнелеу |
6-мысал |
125 |
Санды 4-ке көбейту кестесі |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Таратпалар суреттер |
|
7-мысал |
126 |
Қайталау. Теңдей (тең бөліктерге) бөлуге берілген есеп. Өзара кері есептер құрастыру және шығару, 4-ке кестелік көбейту және бөлу, әріпті өрнектер, теңдеулер |
1 |
|
Математика әдістемесі |
суреттер көпбұрыштар |
Еңбекке баулу |
5-мысал |
127 |
Бақылау жұмысы № 9 |
1 |
|
|
суреттер |
|
6-мысал |
|
Қайталау 8 сағат |
|
|
|
|
|
|
128 |
Сандарды оқу, жазу, салыстыру және жіктеу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
|
5-мысал |
129 |
Шамалар. Салыстыру және өлшеу |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Сандар |
Дүниетану |
5-мысал |
130 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
Дидактикалық материалдар |
Қазақ тілі |
6-мысал |
131 |
Кестеден тыс қосу және азайту |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Кестелер |
Бейнелеу |
5-мысал |
132 |
Бақылау жұмысы №10 |
1 |
|
Математика әдістемесі |
|
|
Қайталау |
133 |
Есеп және оны шешу тәсілдері |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер көпбұрыштар |
Қазақ тілі |
5-мысал |
134 |
Алгебраның және геометрияның элементтері |
1 |
|
Математика әдістемесі 2-сынып |
суреттер |
Бейнелеу |
6-мысал |
135 |
Кестелік көбейту және бөлу |
1 |
|
Логикалық тапсырмалар |
Сандар |
|
6-мысал |
136 |
Өзіндік жұмыс |
1 |
|
Математика әдістемесі |
Дидактикалық материалдар |
Еңбекке баулу |
7-мысал |
Мәрия
Рахмет аса қажет дүние екен