Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі Сабақтың тақырыбы: Поезд жақыннан ұзақтан келеді |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжеева Айжан Алпысбаевна бастауыш сынып мұғалімі Күні: 24 .01.2017ж |
||||
Сынып: 3 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатысқан оқушылар саны: |
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Балаларға көлік туралы түсінік беру. Көлік түрлерін ерекшеліктеріне қарай топтастырып (жерде, суда, әуеде), атқаратын қызмет аясына қарай салыстыра білуге үйрету. Олардың қызметінің маңыздылығы туралы ұғымдарын кеңейту. |
||||
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Поезд туралы біледі |
||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Тапсырмаларды талдай алады |
||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Жекеше және топпен жұмысты орындай алады. |
||||
Тілдік мақсат: |
Математикалық терминдері бар сөздерді айтқызу |
||||
Ресурстар: |
Иллюстрациялық суреттер, плакаттар, оқулық, стикерлер, маркер, сызбалар |
||||
Пәнаралық байланыс: |
Математика, дүниетану, қазақ тілі |
||||
Алдыңғы оқу: |
Әлди-әлд ақ бөпем |
||||
Сабақ жоспары: |
|||||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
|||
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушыларды топтарға бөліп, топтарға аттар қойылып, шаттық шеңберді құрап шығу ұсынылады. |
|
|||
Үй тапсырмасын сұрау 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардан тренинг туралы түсініктері сұралып шығады, оқулықтағы ұсынылған сұрақтарға талдау жұмыстары ұсынылады. |
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Бесік жырын дұрыс қолдану жолдары сұралады. |
Дұрысжауаптарға 2 балл қойылады |
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Әрбір топ мүшелерінің ойлары тыңдалып, талқыланып, бағаланады. |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады |
|||
Жаңа сабақ 12 минут |
Ой қозғау: Балалар ерте заманда көлік түрлері болмаған кезде адамдар алыс жерлерге қалай барған? Ауыр жүктерді бір жерден екінші жерге қалай жеткізген? |
Жұптық жұмыс |
|||
Сабақты бекіту 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылар сабақта түсінгендерін ортаға ойларын салып, талқылау жұмысы ұйымдастырылады. |
|
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылар өз бетінше құрап шыққан сызбаларын қорғап шығады да, білім деңгейлері тексеріліп шығады |
|
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Әр топтың қортынды жинаған ұпайлары есептеліп, білімдері бағаланып шығады. |
|
|||
Үйге тапсырма 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Баланың тұлға аралық қарым-қатынас жайында түсініктерді біліп келу ұсынылады |
|
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Сызбаларды сызып келіп, талдау жұмысы ұсынылады. |
|
|||
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Сөзжұмбақтар, эсселер құрап жазып келу ұсынылады. |
|
|||
Бағалау |
3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады 6-8 балл жинаған оқушыға «4» баға қойылады. 9-12 балл жинаған оқушыға «5» баға қойылады. |
|
|||
Кері байланыс |
|
|
|||
Рефлексия |
|||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
||||
Келесі сабақта жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі