Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі Сабақтың тақырыбы: Өз біліміңді тексер |
Мұғалімнің аты-жөні: Шойбекова Жанар Умирзаховна Күні: 29.11.201 6ж |
||||
Сынып: 3 «в» |
Қатысқан оқушылар саны: 26 |
Қатыспаған оқушылар саны: 26 |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
1. Білімділік. Оқушылардың алған білімдерін кеңейту. Сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру. 2. Дамытушылық: Танымдық, шығармашылық тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамытып, тілін ұштау. 3. Тәрбиелік: Шапшаңдыққа және уақытты үнемді пайдалануға тәрбиелеу. |
||||
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы орында алады: Сөйлемдерді құрай біледі |
||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сөйлем мүшелерін құрап, талдай алады |
||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: басқа тапсырмалармен салыстырып, құндылығын бағалау |
||||
Тілдік мақсат: |
Талдағандарын анықтау |
||||
Ресурстар: |
Таратпа қағаздар, смайликтер, А4 қағазы, дәптер, кесте, сызба |
||||
Пәнаралық байланыс: |
Математика, дүниетану, бейнелеу өнері |
||||
Алдыңғы оқу: |
Жаттығулармен жұмыс |
||||
Сабақ жоспары: |
|||||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
|||
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушыларды суреттер арқылы топтарға бөліп шығу ұсынылады. «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне жақсы лебіздер, тілектер айтады. Әрбір топ өз ұрандарын айтып шығады. Психологиялық ахуал қалыптастыру. |
|
|||
Үй тапсырмасын сұрау 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Әрбір топ мүшелеріне сұрақтар қою арқылы оқушылардың білім деңгейлері тексеріліп шығады. «Сұрақтар легі» әдісі - Сөйлем дегеніміз не? - Сөйлемдерге қандай тыныс белгілері қойылады? - Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді? - Жалаң сөйлем дегеніміз не? - Жайылма сөйлем дегеніміз не? - Жалаң және жайылма сөйлемдерді қалай ажыратуға болады? - Қаратпа сөз дегеніміз не? - Қаратпа сөзге қандай тыныс белгілері қойылады? |
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Сөйлем мүшелердің байланысын дұрыс таба білуге не істеуге керек деп ойлайсың? Суреттер арқылы сөйлемдерді құрап шығу ұсынылады |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Сөйлем мүшелерінің бастапқы мақсаты неде? Сөздер арқылы қаратпа сөзі бар сөйлемдерді құрастыру ұсынылады. |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады |
|||
Жаңа сабақ 12 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру) «Өткен сабақты бекіту. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу минуты. Дәптерлермен жұмыс. Бүгінгі күнді жазу. Көркем жазу минуты: Пп Пенал.......... Оқулықтағы тапсырмаларды орындау І топ 1-жаттығу ІІ топқа 2-жаттығу ІІІ топқа 3-жаттығу ІV топқа 5-жаттығу. Сергіту сәті жасалады. Жаттығулармен жұмыс жасалады. «Кім жылдам?» атты ойын ойнатылады (6-жаттығу) Жаттығу ауызша және жазбаша орындалып білім деңгейлері анықталады. |
Жұптық жұмыс |
|||
Сабақты бекіту 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну ): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Оқушылардан ережелер сұралады Әрбір топтың балалары тақтада ілінген карзинкеге сөздер ме сөйлемдерді реттестіріп шығады. «Өзіңді тексер» әдісі |
Жұптық жұмыс Дұрыс жауапқа 1 балл қойыла- ды |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
«Бір сөзбен» атты әдіс пайдаланылады.Мұғалім айтылған сөйлемдерді талдап шығып бір сөзбен айтып шығады. |
Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады |
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Ой толғау. Суреттер бойынша оқушылардың ми ойларын жинақтау. Тақтада ілінген күндер арқылы оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін анықтап шығады. Смайликпен бағаланады. |
Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады |
|||
Үйге тапсырма 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну ): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Сөйлемдерді байланыстырып құрап, оларды талқылау беріледі. |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Тұрлаулы мүшелері және тұрлаусыз мүшелері бар сөйлемдерді құрастыру сонымен қатар қаратпа сөздері бар сөйлемдерді құрастыру ұсынылады. |
Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады |
|||
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Сызбалар құрастырыпт келу. 4-жаттығу. |
Тапсырманы орындағанға «5» баға қойылады |
|||
Бағалау |
3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады 6-8 балл жинаған оқушыға «4» баға қойылады. 9-12 балл жинаған оқушыға «5» баға қойылады. |
|
|||
Кері байланыс |
Оқушылар сабақта түсінгенін түсінбегенін «Таңдау» әдісі арқылы көрсетіледі. |
|
|||
Рефлексия |
|||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
||||
Келесі сабақта жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
Бага
Өте кушти