Қысқа мерзімді жоспар
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы, №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі |
||||||
Сабақ тақырыбы: Сын есімнің түрлері |
||||||
Күні: 02.05.2017ж |
Мұғалім есімі: Капланова Нуржамал Рустемовна |
|||||
Сынып: 3 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты
|
Білімділік: Сын есім, оның негізгі және туынды түрлері туралы алған білімдерін қайталау, кеңейту. Сатылай кешенді талдау арқылы сын есімнің тұлғасына, құрылысына, мағыналық түрлеріне қарай талдай білуге үйрету. |
|||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушылар: Сын есім туралы біледі. Сын есімнің түрлерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Кез келген жаттығуларды өз бетінше орындай алады Кейбір оқушылар: Сын есім туралы өз ойларын толық жеткізе алады |
|||||
Алдыңғы оқу: Сын есім |
||||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
Басталуы |
І. Ұйымдастыру |
Оқулық, парақтар |
||||
Ортасы
|
ІІІ. Жаңа сабақ. |
Үлестірмелер, оқулық, АКТ кітаптар көрмесі, бағалау парақтары |
||||
Аяқталуы |
Ой қорыту 2. Қандай? Таза, мөлдір 3. Не істейді? Ағады, сарқырайды, ашылады 4. Сөйлем. Мен бұлақтан су іштім 5. Синоним Өзен |
А4 парақтары Бағалау парақшалары, стикер |
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
||||
Жада қалыптасады, деңгейлік тапсырмалар беру |
Бағдаршам әдісі арқылы. Балдық жүйе арқылы |
Математика, сурет, дүниетану |
||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Қорытынды бағамдау |
||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі