Оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
Технологическая карта организованной учебной деятельности.
Баланың аты-жөні- Фамилия, имя ребенка. Топтық сабақ. Групповое занятие.
Тақырыбы: Сөзсіз сөйлесу.
Тема:
Мақсаты: Балаларды топқа біріктіру, бірігіп іс-әрекет жасауға тәрбиелеу.
Бойындағы ұялшақ қасиетін жеңу; психоэмоционалдық жайсыздықты төмендету,
Цель:
Қолданылатын көрнекі құралдар: магнитофон, диск.
Наглядный материал, оборудование:
Іс -әрекетінің кезендері Этапы деятельности |
Педагог-психологтін іс –әрекеті Деятельность педагога-психолога |
Балалардың іс –әрекеті Деятельность детей |
Моивациялық- қозғаушылылық - Мотивационно-побудительный |
Ұйымдастыру кезені. Шаттық шеңбері. Алақанды ашайық, Күннің нұрын салайық, Таза ауадан салайық, Достық мейірін салайық, Жүрек жылуын салайық, Осы жақсы лебіздерді Бір-бірімізге сыйлайық. |
Балалар бір-бірімен сәлемдеседі
Балалар өлең сөздерін қайталап, қимылдар жасайды. |
Ұйымдастырушылық- ізденістік- Организационно-поисковый |
Жаттығу: »Өлеңді ыммен айт». Психолог сөзі :-Ым-ишара,қимылмен өлеңді айтамыз. Бірінші өлеңді тыңдаймыз, таңдаймыз. Өлең: Алтын айдарлы әтеш Оянды, Тым ерте тұрыпты, Ойқастап жүріпті, Жан-жаққа қарапты, Айдарын тарапты, Қо-қо-қо –депті, Қорада ойранды салыпты, Секіріп,айқайлап Шарбаққа қоныпты. Өлең: Қаңқ,қаңқ,қаздарым, Тізені сәл бүгіңдер, Қолды артқа ұстаңдар, Қане,қазға ұқсаңдар. Тектен-текке тұрмайық, Мойындарды бұрайық, Бойымызға күш жинап, Бір тынығып алайық. Психолог сөзі:- Ым,қимылдарыңды есте сақтағанша Өлеңді қайталап оқимыз. -Қане,кім өлеңді ыммен айтып көреді. Психолог балаларды өлеңді өз бетімен ыммен айтуға шақырады. Жаттығу:»Гүл» орындалады. Психолог жәй әуен қосып:-Тізеңді бүгіп,басыңды,қолыңды төмен түсіріп отыр.Тамаша гүл өсетін дән екеніңді көзіне елестет.Күн сәулесі жерді қыздырды,дәнде қызды.Дән бүршек атты. Бүршек әсем гүлге айналды.Тұр, қолыңды көтеріп жай.Күн сәулесі гүлдін әр жапырағын қыздырады. Гүл күнге қарай басын бұрып күлімдейді. Психолог:Гүл болған ұнады ма Қандай сезімде болдың Сурет салу:Әсем гүл. |
Өлеңді тыңдайды, таңдайды.
Кезекпен жаттығу тапсырмасын орындайды.
Жаттығуды орындап,сезімдерін жеткізеді.
Сурет салады.
|
Рефлексиялық-түзетушілік Рефлексивно-корригирующий |
-Сабақта саған қай жаттығу ұнады -Балаларды марапаттау. Қоштасу рәсімі. -Балалар, бір-бірімізге қандай қоштасу жақсы сөздер айтамыз -Хош-сау бол, досым. Келесі кездезкенше. Кездескенше күн жарқын болсын. -Рахмет, досым. |
Сұраққа жауап береді.
Қоштасады.
|
Күтілетін нәтиже-Ожидаемый результат:
Біледі-Знать:араласу,достасу іс-әрекетін
Игереді-Иметь:жаттығу,ойын жағымды әсерін
Меңгереді-Бірігіп іс-әрекет жасауды,
Дайындаған педагог-психолог: Сегізбаева А.Х.
Подготовил педагог-психолог:
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі