Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы, №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі Сабақтың тақырыбы: Ұсақ моншақтардан гүл құрастыру |
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Меруерт Алимхановна Бастауыш сынып мұғалімі Күні: 3.04.2017ж |
||||
Сынып: 3 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: 26 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
Білімділігі: Оқушылардың бисер тоқудағы білімін жүйелендіру, шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету. |
||||
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Ермексазбен жұмыс жасағанды біледі |
||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Түрлі ойыншықтарды құрап, талдай алады |
||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: басқа тапсырмалармен салыстырып, құндылығын бағалау |
||||
Тілдік мақсат: |
Талдағандарын анықтау |
||||
Ресурстар: |
Таратпа қағаздар, смайликтер, А4 қағазы, дәптер, кесте, ермексаз, оқулық, матадан жасалған заттар |
||||
Пәнаралық байланыс: |
Математика, дүниетану, бейнелеу өнері |
||||
Алдыңғы оқу: |
Ермексаздан бұйымдар жасау |
||||
Сабақ жоспары: |
|||||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
|||
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушыларды суреттер арқылы топтарға бөліп шығу ұсынылады. «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне жақсы лебіздер, тілектер айтады. Әрбір топ өз ұрандарын айтып шығады. Психологиялық ахуал қалыптастыру. |
|
|||
Үй тапсырмасын сұрау 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Әрбір топ мүшелеріне сұрақтар қою арқылы оқушылардың білім деңгейлері тексеріліп шығады. |
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Техникалық модельдеу жайында талдау жұмысы жасалады |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Әртүрлі бөліктерден құрақтарды құрау ұсынылады. |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады |
|||
Жаңа сабақ 12 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Мағынаны тану Қызығушылықты ояту 1. Бисер деген не? |
Жұптық жұмыс |
|||
Сабақты бекіту 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Оқушылардан ережелер сұралады Әрбір топтың балалары тақтада ілінген карзинкеге сөздер мен сөйлемдерді реттестіріп шығады. «Өзіңді тексер» әдісі |
Жұптық жұмыс Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
«Бір сөзбен» атты әдіс пайдаланылады. Мұғалім айтылған заттарды талдап шығып бір сөзбен айтып шығады. |
Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады |
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Ой толғау. Суреттер бойынша оқушы лардың ми ойларын жинақтау. Тақтада ілінген күндер арқылы оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін анықтап шығады Смайликпен бағаланады. |
Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады |
|||
Үйге тапсырма 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну ): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Ойыншықтарды байланыстырып құрап, оларды талқылау беріледі. Ұшақтар туралы ойларды іздестіру ұсынылады. |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Ыдыстар түрлеріне талдау жұмысы жасалып, түрлі заттардан ойыншықтарды құрастыру ұсынылады. |
Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады |
|||
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Сызбалар құрастыру. Жасалған шар ойыншықтарға зерттеу жұмысы жасалынып жатады. |
Тапсырманы орындағанға «5» баға қойылады |
|||
Бағалау |
3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады 6-8 балл жинаған оқушыға «4» баға қойылады. 9-12 балл жинаған оқушыға «5» баға қойылады. |
|
|||
Кері байланыс |
Оқушылар сабақта түсінгенін түсінбегенін «Таңдау» әдісі арқылы көрсетіледі. |
|
|||
Рефлексия |
|||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
||||
Келесі сабақта жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі