Өлең, жыр, ақындар

Түлкіде қонақта

Сарысу ауданы, Жаңатас қаласы  
«Айгүл» балабақшасы
тәрбиеші: Танирбергенова Асия Абдураймовна

Білім беру саласы: «Таным», «Коммуникация», «Шығармашылық»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сенсорика, сөйлеуді дамыту,сурет мүсіндеу.

Тақырыбы: «Түлкіде қонақта»

Мақсаты: Балалардың әр түрлі түстері бойынша заттарды топтастыруға әр түрлі пішіннен заттарды құрастыруға, балалардың қызығушылығын арттыруға, тапсырмаларды соңына дейін аяқтауға тәрбиелеу, балаларды ойын арқылы байланыстырып сөйлеуге үйрету. Бейнелеу және мүсіндеу іс-әрекетіне қызығушылығын арттыру.

Білімділігі: Түстерді атап айтуға және заттарды түсіне қарай топтастыруға балалардың білімдерін кеңейту.

Дамытушылығы: Танымдық шығармашылық қасиеттерін, тілін өздік қорын дамыту.

Тәрбиелігі: Табиғатқа, қоршаған ортаға сүйіспеншіліктерін арттыру, шыдамдылыққа тәрбиелеу.   

Әдіс-тәсілдер: Көрсету түсіндіру сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойындар, мадақтау, қортындылау.

Керекті құралдар: Пішіндер, орамалдар, ілгіштер, моншақтар.

Сөздік жұмыс: Моншақ, ілгіш, бауырсақ.

Қос тілде: түлкі-лиса, моншақ-бусы, қысқыс-пришевка.

Инклюзивтік білім беру: Қабылдауы төмен балалар Нұрлан, Арсен.

Белсенді балалар: Раиана, Нұрдихан, Нұрбақыт.

Оқу қызметі кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

 

 

Мотивациялық қозғаушы

Шаттық шеңбері:

Қуан, шаттан!
Қуан шаттан!
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң!
Қайырлы таң!
Күліп шықты күн бүгін
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз, біз бүгін

Қонақтармен сәлемдесу.

 (Үш тілде сәлемдесу)

Сәлеметсіңдерме, Здавствуйте, Hello

Шеңбер бойынша тұрады.

Қолды алға созу, қолды кеудесіне қою, басты төмен ұстау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздеу ұйымдастыру

-  Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-  Күзде не жауады?
-  Жапырақтар түсі қандай?

Сол уақытта түлкі есікті қағып топқа кіреді.

Түлкі:

- Сәлеметсіңдерме балалар, мен сендерді өз үйіме орманға шақыруға келдім. Орманға бару үшін текшелерден аттап өтуіміз қажет.

- Балалар мен сендерге келе жатқанда моншағымды судынң ішіне шашып алдым, сол моншақты сүзгіш арқылы жинауға көмектесіңдерші.

Балаларға соқпақ жолмен жүріп түлкінің үйіне барамыз.

Түлкі: Балалар мен үйшігімді жоғалтып алдым, қайдан табамын?

- Балалар мына ұнтақтың ішінде шығар іздеп көрейікші

- Балалар біз түлкіге көмектесеміз деп шаршадық.

«Сергіту сәті»

Аяғымыз топ-топ,
Ал қолменен хлоп-хлоп.
Бір оңға, бір солға,
Айналамыз кел мұнда.
Секіремін жоғары,
Қиын емес секіру.
Бір оңға, бір солға,
Айналамыз кел мұнда.
Жарайсыңдар балалар.

Түлкінің үйіне де келдік. Түлкі бізге арнап бауырсақ пісіргісі келеді.

Шығармашылық орталық: Тұзды қамырды илейміз, алақанға салып, домалақтаймыз, жалпақтаймыз. Біздің бауырсағымыз дайын, түлкі пісіріп алып келеді. Балалар сендерге көп рахмет! Бауырсақтарын өте әдемі болыпты. Біз енді қайтамыз. Түлкі сау бол.

Күз мезгілі

 

Жаңбыр жауады, жел соғады, ағаштардан жапырақ түседі

Жапырақтардың түсі сары

 

 

 

 

 

Балалар есік қаққанға қызығушылық танытады.

Балалар түлкімен амандасады

 

 

Әрине көмектесеміз.

Балалар моншақты жинауға белсене кіріседі.

 

 

 

 

Моншақты балалар судан сүзіп алып, түс-түстеріне орамалға суын сүртіп, сол орамалды қысқыштын түсіне сай іледі. Моншақты түлкіге сыйлайды. 

Балалар ұнтақтың ішінен пішіндерді іздеп тауып алып, пішіндердің түсін атап үйшікті құрастырады.

Көтерінкі көңіл-күймен сергіту сәтін жасайды.

Қамырды алақан арасында илеп домалақтап жалпақтауды білді.

Рефлексивті түзету

-  Түлкіге қандай көмек бердік?
-  Түлкіге не пісіруге көмектестік?

Түлкіге моншақ, үйшігін ілгішпен алып бердік.

Бауырсақ

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Әр түрлі пішіндерден заттарды құрастыруды

Нені игерді: Пішіндер туралы түсінік

Нені білу керек: Пішіндерді ажырата алуды, түстерді атап топтастыруды.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз