Оңтүстік Қазақстан облысы
Сарыағаш ауданы
№21 Яссауи жалпы орта мектебі
Нышанбаева Гулмира Молдабековна
Тексерілді ДОІЖ
Сабақтың тақырыбы: Бұршақ. Кемпірқосақ |
Уақыты: |
Мұғалім: Нышанбаева. Г |
||||
СЫНЫП: 3 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: _____ оқушы |
Қатыспаған оқушылар саны: _____________ |
||||
Сабақтың негізделген мақсаттары: |
Көктем мезгілі туралы жалпылама түсінік беріу. Өз бетінше, топта жұмыс нәтижесін көрсете біліуге жетелеу. Ойлау, сөйлеу, көркем жазу, өзін көрсете білу қабілеттерін дамыту. |
|||||
Күтілетін нәтиже. 1-денгей (білу, түсіну) |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:. Е. Елубаевтің бұршақ, кемпірқосақ тақырыбын оқи алады. |
|||||
2-денгей (қолдану, талдау) |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тақырыпқа байланысты өз беттерінше сурет салады және сипаттайды. |
|||||
3-денгей (жинақтау, бағалау) |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады. Тақырыпты оқып мазмұндама жаза алады. |
|||||
Тілдік мақсат: |
Сөздердің дұрыс айтылуы. |
|||||
Ресурстар: |
дүниетану ақ қағаз, бағалау жапсырмалары, топ аттары. |
|||||
Пәнаралық байланыс: |
әдебиеттік оқу, бейнелеу, дүниетану, еңбекке баулу |
|||||
Алдыңғы оқу |
Бұршақ. Кемпірқосақ. |
|||||
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||||
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ 3 минут |
Оқушылармен сәлемдесу Журнал толтыру, балаларды түгелдеу. Шаттық шеңберін құру. Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру: Әппақ болып таң атты, Түтiн тiке шығады. Қарлығаштар қанатын Самғап биiк ұшады. Топ-топ, топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса алтын күн Жаса, жаса жарқын күн. (балалар (Оқушылар топ құрып, бүгінгі өтілетін сабаққа бір-біріне жақсы тілек білдіру ) Топқа бірігу: 1-топ: «Алтын күн» 2-топ:: «Алтын күз» 3-топ: «Ақ алтын» Бағалауды түсіндіру «Бағдаршам» әдісі |
|
||||
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ (5 минут) 1-деңгей (білу түсіну): |
Өтілген тарқырыпты сұрақ-жауап әдісімен қайталау. |
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||||
2-деңгей (қолдану талдау): |
«Бұршақ. Кемпірқосақ» әңгімесін оқып, түсінік айту |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
«Кемпірқосақ» тақырыпта эссе жазып келу |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
||||
ЖАҢА САБАҚ 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну) (білу түсіну): |
Ескен Елубаев - 1942 жылы 18 ақпанда Жамбыл облысы Қордай ауданындағы Отар стансасында туған. Шығармашылығы: Ең алғашқы өлеңі 1958 жылы республикалық «Ара» журналында жариялайды. Қырықтан астам кітаптары қазақ және орыс тілдерінде жарық көрген. «Балабек», «Асар» пьесалары республиканың көптеген театрларында қойылып келеді. «Саған күшік керек пе?» кино-фильмі автордың пьесасы бойынша түсірілген. Шығармалары қазақ және орыс мектептеріне арналған оқулықтарға енген. Көк жейде. Өлеңдер. А., «Жазушы», 1967; Көкпар. Өлеңдер. А., «Жазушы», 1970; Баламысың деген. Өлеңдер. А., «Жалын», 1981; Өжет. Пьесалар, тақпақтар. А., «Өнер», 1984; Кто сильнее? Стихи. А., «Жалын», 1984. |
|
||||
Сергіту сәті 3 минут |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді, шаршағандары басылады |
||||
Сабақты бекіту 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну) |
Топтық тапсырма. Әр топ берілген суретті сыйпаттау. Табиғаттың жыл мезгілімен байланыстыру 1-топ |
Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||||
2-деңгей (қолдану, талдау) |
2-топ |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
||||
3-деңгей (шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
3-топ |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады |
||||
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Тақырыпты оқу суреттеу. |
Тапасырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
. Мазмұндау
|
Тапасырманы орындағанға «4» баға қойылады |
||||
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Тақырыпқа байланысты эссе жазу. |
Тапасырманы орындағанға «5» баға қойылады |
||||
Бағалау |
«Бағдаршам» әдісімен топты және өзін-өзі бағалау. |
Бағалау парақшасын толтырады. |
||||
Кері байланыс |
«Тілек ағашы» |
Стикерлерді жабыстырады |
Рефлекция |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды. |
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды. |
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі