Өлең, жыр, ақындар

КТЖ. Жаратылыстану (2 сынып)

«ЖАРАТЫЛЫСТАНУ»  ПӘНІ  БОЙЫНША 2 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҮЛГІ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

(БАРЛЫҒЫ 34 САҒАТ, АПТАСЫНА 1САҒАТ)

Ортақ тақырып

Бөлімше

Сабақ реті

Оқу мақсаттары

Сағат саны

мерзімі

 

 

 

1-бөлім Мен зерттеушімін

 

 

«Өзім туралы»

1.1  Ғылым мен зерттеушілердің рөлі

 

1.2 Табиғатты тану әдістері

 

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

2.1.2.1 - «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже)

 

 

1-тоқсан

«Өзім туралы»,

«Менің отбасым және достарым»

Өсімдіктер

2-бөлім. Жанды табиғат

1

2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;

2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын  сипаттау;

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

 

 

2

2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже);

 

 

3

2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау;

2.2.1.6 - топырақты күтудің маңызын түсіндіру;

2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

 

 

 

4

2.2.1.1 - өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;

2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру;

 

 

«Менің отбасым және достарым»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жануарлар

2-бөлім. Жанды табиғат

5

2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;

2.2.2.4 - жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру

2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

 

 

6

2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;

2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

 

 

7

2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

 

 

8

2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;

2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау

 

 

 

9

2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;

2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

 

 

2-тоқсан

«Менің мектебім»

Адам

2-бөлім. Жанды табиғат

10

2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау;

2.2.3.2 - дұрыс дене сымбатын  сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;

2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

 

 

11

2.2.3.3 - бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының  рөлін түсіндіру;

2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

 

 

12

2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның  рөлін анықтау;

2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық  сақтаудағы маңызын анықтау

2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

 

 

«Менің туған өлкем»

Ауа

3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері

13

2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру;

2.3.2.2 - ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі);

2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

 

 

14

2.3.2.3 - ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу

2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

 

 

Су

15

2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);

2.3.3.3 - судың табиғи көздерін анықтау

2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

 

 

16

2.3.3.2 - судың агрегаттық күйінің өзгеру үдерісін зерттеу;

2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

 

 

3-тоқсан

«Дені саудың  жаны сау»

Табиғат ресурстары

3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері

17

2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;
2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу

2.1.2.1 - «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

 

 

18

2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;
2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу

2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

 

 

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

Жер

4-бөлім. Жер және ғарыш

19

2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

 

 

20

2.4.1.2 - Жердің табиғи серігін анықтау;

2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

 

 

Ғарыш

21

2.4.2.1 - Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау;

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

 

 

22

2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;

2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

 

 

Кеңістік және уақыт

23

2.4.3.1 - негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату;

2.4.3.2 - ғарыштағы қашықтық пен уақыттың ерекшеліктерін түсіндіру;

2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

 

 

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

 

 

 

 

 

 

Күш және қозғалыс

 

5-бөлім. Табиғат физикасы

24

2.5.1.1 - түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру;

2.5.1.2 - жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу);

 

 

25

2.5.1.3 - қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;

2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже);

 

 

26

2.5.1.4 - массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану;

2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

 

 

4-тоқсан

«Қоршаған орта»,

«Саяхат»

Жарық

5-бөлім. Табиғат физикасы

27

2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

 

 

28

2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;

2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

 

 

Дыбыс

29

2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

 

 

30

2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

 

 

31

2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу

2.1.2.1 - «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

 

 

Жылу

32

2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу;

2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

 

 

Магниттілік

33

2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау;

2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

 

 

Өткенді бекіту, қайталау

34

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер