«ЖАРАТЫЛЫСТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША 2 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҮЛГІ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
(БАРЛЫҒЫ 34 САҒАТ, АПТАСЫНА 1САҒАТ)
|
Ортақ тақырып |
Бөлімше |
Сабақ реті |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
мерзімі |
|
|
|
|
1-бөлім Мен зерттеушімін |
|
|
|
«Өзім туралы» |
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
1.2 Табиғатты тану әдістері |
|
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; 2.1.2.1 - «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру; 2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже) |
|
|
|
1-тоқсан |
|||||
|
«Өзім туралы», «Менің отбасым және достарым» |
Өсімдіктер |
2-бөлім. Жанды табиғат |
|||
|
1 |
2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|
|
||
|
2 |
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|
|
||
|
3 |
2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау; 2.2.1.6 - топырақты күтудің маңызын түсіндіру; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; |
|
|
||
|
|
4 |
2.2.1.1 - өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу; 2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру; |
|
|
|
|
«Менің отбасым және достарым»
|
Жануарлар |
2-бөлім. Жанды табиғат |
|||
|
5 |
2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру; 2.2.2.4 - жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру 2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру |
|
|
||
|
6 |
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу; |
|
|
||
|
7 |
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|
|
||
|
8 |
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау |
|
|
||
|
|
9 |
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау; 2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
|
|
|
|
2-тоқсан |
|||||
|
«Менің мектебім» |
Адам |
2-бөлім. Жанды табиғат |
|||
|
10 |
2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау; 2.2.3.2 - дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру; 2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|
|
||
|
11 |
2.2.3.3 - бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының рөлін түсіндіру; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; |
|
|
||
|
12 |
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау; 2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау 2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
|
|
||
|
«Менің туған өлкем» |
Ауа |
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері |
|||
|
13 |
2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру; 2.3.2.2 - ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі); 2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
|
|
||
|
14 |
2.3.2.3 - ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу; |
|
|
||
|
Су |
15 |
2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы); 2.3.3.3 - судың табиғи көздерін анықтау 2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру |
|
|
|
|
16 |
2.3.3.2 - судың агрегаттық күйінің өзгеру үдерісін зерттеу; 2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|
|
||
|
3-тоқсан |
|||||
|
«Дені саудың жаны сау» |
Табиғат ресурстары |
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері |
|||
|
17 |
2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау; 2.1.2.1 - «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру; |
|
|
||
|
18 |
2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау; 2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|
|
||
|
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» |
Жер |
4-бөлім. Жер және ғарыш |
|||
|
19 |
2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|
|
||
|
20 |
2.4.1.2 - Жердің табиғи серігін анықтау; 2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|
|
||
|
Ғарыш |
21 |
2.4.2.1 - Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|
|
|
|
22 |
2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру; 2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру; |
|
|
||
|
Кеңістік және уақыт |
23 |
2.4.3.1 - негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату; 2.4.3.2 - ғарыштағы қашықтық пен уақыттың ерекшеліктерін түсіндіру; 2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру |
|
|
|
|
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»
|
Күш және қозғалыс |
|
5-бөлім. Табиғат физикасы |
||
|
24 |
2.5.1.1 - түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру; 2.5.1.2 - жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу); |
|
|
||
|
25 |
2.5.1.3 - қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу; 2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|
|
||
|
26 |
2.5.1.4 - массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану; 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу; |
|
|
||
|
4-тоқсан |
|||||
|
«Қоршаған орта», «Саяхат» |
Жарық |
5-бөлім. Табиғат физикасы |
|||
|
27 |
2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; |
|
|
||
|
28 |
2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу; 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу; |
|
|
||
|
Дыбыс |
29 |
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|
|
|
|
30 |
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже); |
|
|
||
|
31 |
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу 2.1.2.1 - «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру; |
|
|
||
|
Жылу |
32 |
2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу; 2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау; 2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу; |
|
|
|
|
Магниттілік |
33 |
2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау; 2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру |
|
|
|
|
Өткенді бекіту, қайталау |
34 |
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|
|
|
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі