Балқаш қаласының жалпы білім беретін №5 орта мектебі
Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"Еркетай" шағын орталығының тәрбиешісі: Мырзабекова Гульнара Бекетаевна
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Күні:
Білім беру саласы: Әлеуметтік.
Бөлімі: Қоршаған орта.
Тақырыбы: «Жабайы жануарлардың қысқы тіршілігі»
Мақсаты: Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері: Қыс мезгілінің құбылыстары мен қысқы табиғаттың ерекшеліктері туралы білімдерін нығайту, балаларды жабайы аңдардың қысқы өмірімен таныстыру, өмір сүру жолдары туралы мағлұмат беру. (Олардың сыртқы бейнесін, қайда мекендейтінін, немен қоректенетінін айту)
Сурет бойынша толық сөйлем құрастыру, сұраққа жауап бергізу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.
Жануарларға қамқорлық жасау керектігін ұғындыру.
Көрнекі құралдар: Жабайы аңдардың қысқы тіршілігі бейнеленген суреттер, «Қысқы орман картинасы, слайд.
Билингвальды компонент: Жабайы жануарлар-дикие животные-уайлд энимелс; Орман-лес-форест; Аю-медьведь-беар, Қасқыр- волк-уолф;
Түлкі-лиса-фокс; Қоян-заяц-хеар; Тиін-белка-скуейрл; Кірпі-ежык-хачак.
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбер: Сәлеметсіздерме-здравствуите-(хелеу чилдрен) хелеу тиче. Жарайсыңдар балалар, жүректен жылы сөздер шығады қане бәріміз бір- бірімізге У-у-у! Атқан таңдарың нұрлы болсын,тілектерің қабыл болсын! |
Барлығы бірге айтады. Қимылмен көрсетеді. |
Ұйымдастырушылық-ізденушілік |
Өздерің байқағандай бүгінгі оқу қызметіміз ерекше өтпек. - Ендеше біз бүгін сендермен жабайы жануарлардың қысқы тіршілігімен танысамыз.
-1)Бұл –апан(үңгір).Аю болса, өздерің көріп тұрғандай қыс бойы қардың астындағы апанда жатып ұйықтайды. Айым:Менің атым –АЮ,
• Сылдырдан қорқады,
• Сұр түсті 4)Қасқыр –апанда. • Секең, секең етеді, 5). Тиін ағаштың қуысында мекендейді.Ашып көрелік . Айкүнім: • Көп, көп ине, 6)Кірпі қыс бойы ұйықтайды-інінде. -Ал, балалар, кім айтады? Бір сөзбен - Жабай жануарлар. Сергіту сәті: Ормандағы бала қонжық, . «Табыстыр» ойыны. «Жануарлардың балалары (төлдері) Жарайсыңдар, балалар! Орман иесі кіреді: Ол балалармен сәлемдесіп сендердің орман жайлы айтқандарыңды естіп,не білетіндеріңді білуге келдім.
Ең айлакер аң....(түлкі)
|
Төрт мезгіл Қыс,көктем,жаз, күз Үш ай
Күн суық,аяз, қырау, боран. Қар жауады жиі-жиі,мұз болады. Үйлердің шатырларынан мұз сүңгілер салбырап тұрады. Сабаққа қызығушылық танытады.
Қар жауады.Ауа-райы суытады. Боран соғады. Айнала аппақ қарға оранады
Жұмбақтарды шешеді
Қыста
Аю
Тақтадағы суреттен апанның ішінен аңдарды табады
Слайд көрсетіп тұрады
Аюдың дыбысы шығады.
Түлкі
Балалар айтады.
Қоян
Тәжірибе жасайды қоянның терісінің түсін ауыстырады себебін анықтайды
Қасқыр
Сұрақтарға жауап береді
Тиін Кірпі Орманда, тауда, далада Бәрі бірге жасайды. Таратпа материалдан төлдерін табу Өз беттерімен тапсырманы орындайды. Жабайы аңдардың төлдерін айтады Үш тілде айтады Сәлемдеседі Балалар жауап береді Тез жауап береді |
Рефлексиялық-түзетушілік |
Енді біз бүгінгі алған білімдерімізді қортындылап кетейік. Оған бізге мына текше көмектеседі. -«КУБИК» ОЙЫНЫ. Әрбір аң түскенде: - Немен қоректенеді? - Қысқы баспанасы не? Аю –апанда, тиін –ағаш қуысындағы індерде, қоян-бұталар арасында, түлкі-інінде, қасқыр-апанда, кірпі інінде. -Қандай сипаттама бересің? -Ол туралы не білесің?Тауға шықсаң қалың қар, Сайға түссек қалың қар. Байқаңдар қар астында, Ұйықтап жатқан аю бар. -Балалар, табиғаттың бізге берері көп. Табиғаттың тыныштығын сақтап,жан-жағымызға мейірім сыйлап жүрейік. Аюдың –батырлығын, Қоянның –жүйріктігін, Түлкінің –әдемілігін, Тиіннің-ақкөңілдігін, Қасқырдың-қайсарлығын тілеймін.
-Сау болыңдар-Досвидания-Гуд бай. |
Білімдерін сұрақ-жауаптармен бекіту. |
Күтілетін нәтиже: Жануарлардың тіршілігімен танысады.
Біледі: Жаңа сөздердің мағанасын дұрыс меңгеріп,сөйлеу барысында дұрыс пайдалануды.
Игереді: Жабайы аңдардың қоршаған ортада ерекше орны бар екенін.
Меңгереді: Жабайы аңдарға қамқоршы болуды,табиғатқа қорғаушы болуды.
асыл
керемет