Өлең, жыр, ақындар

Көлемді фигуралар

Математика

Қысқамерзімді сабақ жоспары

 

Сабақ: Математика

1 А бөлім «Сандар және цифрлар»

Мектеп: Талдықорған қаласының физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Сабақтың тақырыбы: Көлемді фигуралар

Мұғалімнің аты-жөні: Сейсембаева С.И.

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.3.1.2 Жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік  фигураларды (куб,  шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.

Сабақтың мақсаттары

Кеңістік /көлемді/ фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.

Тілдік мақсаттар

Сол жақта, оң жақта, жоғары, төмен, алдында,артында, арасында, үстінде, себептері, критерийлері, ерекшеліктері, белгілері.

Құндылықтарды дарыту

Өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Сынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын анықтау барысында қазақтілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асады.

Бастапқы білім

Геометриялық фигураларды тану

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Санау

  1. Ондықтармен санау тура, кері
  2. Он- оннан санау тура, кері

Сан аралықтары

Сандар кестесі

http://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/chinese-dragon-ordering

Сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу

Кеңістік / көлемді / фигураларды (куб,  шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.

Геометриялық фигуралар және кеңістік фигуралары: куб,  шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед

http://БББ.topmarks.co.uk/maths-games/7-11-years/ordering-and-sequencing-numbers

Сабақтың ортасы

30 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ұ) Кеңістіктік  фигуралармен таныстыру  (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.

(Ұ) Кеңістіктік  фигуралармен таныстыру  (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) және оларды қайда кездестіргендері туралы талқылаңыз.

 (Ұ) Кеңістіктік  фигураларға (цилиндр, шар, тікбұрышты призма) ұқсас фигураларды  сынып бөлмесінен табу.

(Ұ/Ө,Қ) Оқушыларға «Сиқырлы қоржындағы» жасырылған  фигураны сыртынан сипау арқылы  анықтауын сұраңыз. Олар   фигураларды дұрыс анықтай ала ма?

 

Tапсырма.  Балық қандай фигуралардан құрастырылған? Геометриялық фигураларды пайдалана отырып, кеме құрастырыңыз.

 

Оқулықпен жұмыс

Дәптермен жұмыс

Түзулерді қарастыру

(Қ). Жазық фигураларды қызыл түспен, ал кеңістік фигураларын көк түспен бояңыз.

Тоқыма жіптері, сызғыш

Сабақтың соңы

2 минут

 

Қорытындылау

Жазық фигуралар

Кеңістіктік фигуралары, айырмашылығы, ұқсастығы

Рефлексия

 

Қосымша ақпарат

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз