Өлең, жыр, ақындар

Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет. Жазық фигуралардың модельдері

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1C бөлім: Геометриялық фигураларды зерттеу

Мектеп: Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Иманбаева Н.З.

Сынып: 1А

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны: 0

 

Сабақтың тақырыбы

Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу  кезіндегі шығармашылық іс әрекет

Жазық фигуралардың модельдері (2)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

ГФО1.5  1.3.1.3 Геометриялық фигураларды танып білу (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, шар, цилиндр, конус, пирамида, параллелепипед, куб)

         Сабақ мақсаттары

Жазық фигуралар моделін құру және олардан композиция құрастыру

         Жетістік критерийлері

Жазық фигуралардың модельдерін жасап үйренеді. Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырып үйренеді композиция құрастыру кезінде фигуралардың түрлерін ажыратады.

         Тілдік мақсаттар

Жазық фигура модельдері, геометриялық фигуралар, аппликация, композиция

         Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік, сыйластық, өзаратүсіністік   құндылықтарын қалыптастыру

         Пәнаралық байланыстар

Тірек сөздерді қолдану арқылы қазақ тілі ағылшын тілі орыс тілі пәндерімен байланыс орнады.Өлшемдерді жүргізу арқылы дүниетану, ғылымға кіріспе, қолөнер сабағымен байланыс орнады.

         АКТ қолдану дағдылары

Ғаламтор арқылы аппликация жасау жолдарын іздейді

Бастапқы білім

 

Оқушылар күнделікті өмірде көлемді фигура және жазық фигуралар туралы білетін тәжірибесіне сүйенеді.

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

 

Шаттық шеңбері
(Ұ)Қуанамын мен де
Қуанасың сен де
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге!
Оқушыларға қоянның аппликациясын көрсету.
Бұл ненің суреті?
Оны қайдан білдіңдер?
Сурет қандай фигуралардан құралған?
Сурет неше фигурадан тұратыны сана
Бұлар қандай фигуралар?
Осыған ұқсас аппликация жасағыларың келе ме? Өздерің бұрын  балабақшада немесе үйде осындай аппликация жасап көрдіңдер ме?
Олай болса, біз түрлі түсті қағазадан, қатырма қағаздан жазық фигуралар мен олардың композициясын жасап үйренеміз.
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Слайд 1-2

Сабақтың ортасы 

 

(Ұ)
Көлемді фигураны қолданып, жазық фигураларды жасаудың ретімен оқушыларды таныстыру
Көлемді фигураның ішінен бір  фигураны таңдап алу, мысалы текше;
Фигураны  түрлі түсті қағазағ не қатырма қағазға бастырып сызу;
Салынған фигураны сызықтың бойымен қиып алу.
Шаршыны бір диоганалі бойынша бүктеп екі үшбұрыш алудың жолын көрсету;
Шаршыны екі диоганалі бойынша бүктеу арқылы  төрт үшбұрыш жасауды көрсету.
Қиып алынған фигураларды пайдаланып әр түрлі композиция құрастыру.
Композиция құрастырудың ең оңай тәсілдерін үйрету.
1.қадам екі бөліктен бір фигура  құрастыру. Мысалы екі үшбұрыштан бір шаршы құрастыру
2. қадам қарапайым фигуралар құрастыру.мыалы шырша, саңырауқұлақ.
3 қадам Мазмұнды (сюжетті) композицияларды жазық фигуралардан көрсету.
Дайын композицияларды қатырма қағазға желімдеу.

Оқулықпен жұмыс
Фигуралардан құралған жануарлар суреттері.
Бақаның аппликациясы қандай фигуралардан жасалған?
Неше үшбұрыш бар?
Дөңгелек ше?
Мысықтың тұмсығы қандай фигура?
Көбелектің қанаты неше қызыл үшбұрыштан құралған?
Шаршыдан үшбұрышты қалай жасауға болады?
Шығарып көр
Жазық фигурадан көбелек құрастыру шін қандай қадамдар жасауымыз керек?
Көбелектің қанаттары қандай фигуралардан тұрады?
Геометриялық фигуралар санын санату.
Орындап көр
(Ж)
Жазық фигурадан балапан және күшік композициясын жасау.Өздерінің жұмыстарында қандай фигура қолданғандығын сұрау.

Түрлі-түсті қағаз, түрлі түсті қатырма қағаз, желім, қайшы, әрбір оқушыға қайшы, әрбір жазық фигураның пішінініе сәйкес көлемді геометриялық фигуралар топтамасы

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

(Ж) Оқушылардың жасаған жұмыстарын саралау.
Әр жұп оқушылардың орындаған жұмыстарын талқылау және жұмыстардан көрме ұйымдастыру.

Рефлексия

Бәрін түсіндім
Кейбір нәрселерді толық түсінбедім
Мен түсінбедім

 

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жазық фигуралардан аппликация жасаудан қиналған оқушыларға қасына барып, көрсету.

Жазық фигуралардан аппликация жасауды бақылау арқылы бағалау

Сергіту сәттерін өткізу.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз