«Сыныпта оқуды үйрететін білім ортасын қалай құруға болады?» тақырыбына қысқа мерзімді коучинг жоспары
Сабақ тақырыбы: |
«Сыныпта оқуды үйрететін білім ортасын қалай құруға болады?» |
|
Жалпы мақсат: |
Сын тұрғысынан ойлауын дамыту ,проблемаларды анықтау және оларды шешудің шынайы құралдарын айқындау. Ынтымақтас орта құру. |
|
Сілтеме: |
|
|
Оқу нәтижесі |
Оқушы пікіріне назар аударады, білім сапасын көтеруде жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланады. |
|
Түйінді идеялар: |
Күнделікті шынайы өмір тұрғысынан нақты нәрсе туралы бара-бар пікір қалыптастыру |
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам. |
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер Коучинг АКТ
|
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 4. Топтық жұмыс 5. Рөлдік ойындар
|
Дерек көздері: |
Аудиажазба, әдеби материалдар, газет-журналдар. |
|
Тапсырмалар: |
Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация, «Автор орындығы»
|
|
Оқуға арналған тапсырма: |
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (5 мин)
|
« Алақан» тренингін ұйымдастыру. 1.Жасыл түсті алақанды көрсетеді , бір біріне қол беру арқылы , амандасу. 2.Сары түсті көрсеткенде құшақтасып амандасады 3.Көк түсті алақан көрсеткенде мұрындарын түйістіріп амандасады. |
Қатысушы әріптестер екі қатар бір -біріне қарама қарсы тұрады, коучтың көрсетуі бойынша тапсырмаларды орындайды.
|
|
нәтижесі |
Мұғалімдердің бойында еркіндік пайда болып, көңіл-күйлері көтеріледі. |
||
Топқа бөлу (3 мин) |
Алақандар /сары ,көк ,қызыл/ түстерін таңдату арқылы шағын үш топқа бөлу. |
Алақан түстеріне байланысты 3 топқа бөлінеді. |
|
нәтижесі |
Топқа бөліну арқылы ынтымақтасқан шағын орта құрылады. |
||
Топ ережесін құрастыру 10 мин
Таныстыру
|
1.Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру. 2.Шағын топтарға топ ережесін құру және флипчартқа жазып, таныстырып шығуды тапсыру. |
Бірлесе отырып, топ ережесін құрады және ережемен таныстырады. |
|
нәтижесі |
Өзара ортақ шешім қабылдап, лидерлер анықталады. |
||
Диалог (4 минут)
|
Сұрақтар арқылы диалогке түсу 1.Топтық талқылауды қалай жақсартуға болады? 2.Диалог дегенді қалай түсінесің? 3.Диалогтік тәсіл қандай мақсаттарға жетуге бағытталған? 4.Сыныпта болатын әңгіменің қандай түрлерін білесіңдер? |
Сұрақтарға жауап беру арқылы диалогке түсу. |
|
нәтижесі |
Өз ойларын ашық айтады, әрбір пікір құнды екеніне көз жеткізеді. |
||
«Оқушы образы» Рөлдік ойын. 15 мин |
«Оқушылар образы » тақырыбында үлестірмелі материалдар таратылып, оқушы бейнесін ашу және Неліктен... өзін осылай ұстайды? Мұғалім ... көмектесу үшін не істей алады? сұрақтарына жауап беру тапсырылады. |
Образға ену, сұрақтарға жауап беру.
|
|
нәтижесі |
Топпен жұмыс істеп үйренеді, әрбір оқушы үшін мұғалім өзінің жауапты екенін сезінеді. |
||
Бейнематериал 3 мин «Оқушы пікірі» |
Бейнематериал көрсету |
бейнематериал қарап,ой бөлісу |
|
нәтижесі |
Оқушылардың пікірлерімен санасу керектігіне көз жеткізеді. |
||
Сергіту сәтін өткізу 3 мин |
Интерактивті тақтадан көрсетілген «бегемот» биіне билейді. |
||
Презентация ( 15мин)
|
«Менің инновациялық сабағым» тақырыбына презентация жасау |
Берілген тақырып бойынша презентация немесе тұжырымдама картасын құрастырады да қорғайды.
|
|
Теориялық білім беру 5 мин |
7 модуль туралы түсінік беру |
Мұғалімдер өздерінің сабақтарында пайдаланатын әдіс-тәсілдерін түрлендіреді. |
|
Бейнематериал (күріш) 7 мин |
Бейнематериал көрсетіледі |
Эссе жазу «Автор орындығы» стратегиясы арқылы ойларын бөліседі |
|
Танграмм 4 мин |
Әр топқа бірдей ресурстар беріледі де сол бойынша фигура құрастыру тапсырылады. |
Топ мүшелері бірлесе отырып орындайды. |
|
«Жабайы қаздар» бейнефильмі 5 мин |
Бейнематериал көрсетіледі |
Топпен жұмыс жүргізудің тиімді 5 тәсілін үйренеді. |
|
«Құпия дос» 3 мин |
Мұғалімдер арасында бір-бірімен қарым-қатынасты нығайту мақсатында«Құпия дос» дайындалады. |
Өздерінің құпия досын таңдап, ай көлемінде бір-біріне қолдау көрсетеді. |
|
Рефлексия 5 мин |
Бүгінгі коучингтен не ұнап, не ұнамағанын алақанға жазып қабырғаға ілу тапсырылады. |
Алақанға өз пікірлерін жазып, қабырғаға іледі. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі