Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні: 5.12.2017 |
Пәні: Қазақ тілі |
Мұғалімнің есімі: Сатаева Сымбат Насихатовна |
Оқулық авторлары:Ә.Е.Жұмабаева, Г.И.Уайсова,Г.Т.Сәдуақас |
||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2 « » Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделетін оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушылар лепті сөйлемнің мағынасын түсінеді, |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||
Лепті сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқуға жаттығады. |
|||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||
Сөйлем түрлеріне сәйкес тыныс белгілерін қоя біледі |
|||||||||||||||||||||||||
Табыс критериялары |
1. Сұрақтарға жауап бере аламын. Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы лепті сөйлемдерді басқа сөйлем түрлерінен ажырата білемін. 2. Сөйлемдерді салыстырып, айырмашылығын дәлелдей білемін. 3. Сөйлемге тыныс белгілерін дұрыс қоя білемін. 4. Тиісті дауыс ырғағыммен оқимын, қатесіз жаза аламын. |
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар: ...(істей,оқи) алады. Оқушылар өз ойларын түйіндей білуге үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||
Табиғат, адам, гербарий, қалақай |
|||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Тілдік стратегиялар: оқылым, жұппен жұмыс, жазылым, жаңа ақпарат, айтылым) «Топтастыру» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, Сыни тұрғыдан ойлау әдісі «Дөңгелек үстел» |
|||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||||||||||||||||||||
1. Бізді қоршаған орта не деп аталады? 2. Қалақай туралы не білесің?- 3. Гербарий дегеніміз не? |
|||||||||||||||||||||||||
Сіз, неліктен лепті сөйлем екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||
Ереже: Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем деп атайды. Олар көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнен соң леп белгісі (!) қойылады. |
|||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||||||||||||||
Кестемен жұмыс,сызбалар, жаттығу жұмыстары. |
|||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып |
Нәтиже сабақ |
||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Психология- лық кезең /3 мин/ |
1. Сәлемдесу /топқа бөліну/ табиғат, адам, жер/ 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу «Мен саған сенемін» Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір-бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың - Алтын ережеге бағынуды ескерту. Топтың ұраны: |
Стикерлерарқылы бөліну
Аудио әуен Тренинг. «Алтын ереже» |
|||||||||||||||||||||||
ІІІ. Өткенді қайталау.
ІҮ.Жаңа тарау: Жаңа сабақ: /10 мин/
Ү. Оқулықпен жұмыс Сергіту сәті: /1-мин/ Жұптық жұмыс: /3 мин/
ҮІ.Дәптермен жұмыс /7-мин/
ҮІІ. Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут
/3 мин/
Үйге тапсырма /2 мин/ |
3. Өткен тараулар: І.Өзім туралы. ІІ.Менің Отбасым және достарым. ІІІ. Менің мектебім. Өткенді пысықтау "Миға шабуыл" әдісі 14 облыстан келген сұрақтарға жедел жауап қайтару. 15 тапсырмасы: «Сөйлем» сөзіне топтастыру жұмысы Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем Адамның көңіл - күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз.
Таңқалу- Мына қардың аппағын – ай! Армандау – Шіркін, көлігім болса ғой! Бағалау:Бармақтар арқылы бағалау 1жаттығу.Өлеңді түсініп оқуавторы:С.Хангелдин -Өлең не туралы? -Өлеңге ат қой. -Табиғатқа нелер жатады? -Бізді қоршаған орта не деп аталады? Бағалау:Әр топбір - бірін бағдаршам арқылы бағалау С.Хангельдинің Өлеңді өз бетіңше әндетіп айтып көр 2- жаттығу. Сурет бойынша білетіндеріңді айтып көр. -Суреттегілерді бір сөзбен қалай атауға болатынын айт. Бағалау:Жұптық бағалау 3-жаттығу. Мәнерлеп оқу - Қалақай туралы не білесің? - Гербарий дегеніміз не? -Өлеңнен баланың қуанышын білдіретін сөйлемді тап, оның айтылу ырғағына және тыныс белгісіне назар аудар. Ойын: «Адасқан сөздер» «ауа -райы,бүгін,екен, жақсы», «мектеп әдемі , егілген, гүлдер, ауласына. Екі жұлдыз, бір тілек Кері байланыс: «Еркін микрофон әдісі» «Бүгінге сабақтан алған әсері, қызықты сәттері, ойына түйгендерін, есте қалғанын айтады» -Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың? -Бүгінгі сабақта не үйрендің? -Ерекше ұнаған тұсы бар ма? -Бүгінгі сабақта не қиын болды? -Не қызық болды? -Сабақты қалай түсіндің? Үйге тапсырма: Лепті сөйлем ережесін жаттау, 4- жаттығу |
Слайдттар, суреттер
Шығармашылық тапсырма Интер белсенді тақтада орындау (Слайд. Кестемен жұмыс)
Бағдаршам Кеспелері
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
«Рефлексиялық шеңбер» |
|||||||||||||||||||||||
Аяқталуы |
Сабақта белсенділік көрсеткен оқушыларды мадақтаймын. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі