Мектеп: |
Астана қаласы № 30 мектеп-гимназия |
||
Сынып: |
4 |
||
Мұғалім: |
Бейсенбаева Ляззат Бақытқызы |
||
Сабақ тақырыбы: |
Қыс айлары. |
||
Мақсаты: |
Оқушылар қыс мезгілі мен қыс айлары туралы айта алады. |
||
Күтілетін нәтиже: |
Оқушылар жыл мезгілдері туралы ақпарат береді, қыс айын қарапайым сөйлемдер арқылы сипаттай алады. Тақырып аясында достарымен қыс мезгілі жайлы тілдесе алады, диалог құрады. |
||
Негізгі түсініктер: |
Қар, ериді, мұз қатады, аяз, боран соғады, тон. |
||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Интерактивті тақта, слайдтар, плакат, маркерлер, дөңгелек жасыл, сары, қызыл қағаздар, жыл мезгілдері суреттер, қимақағаздар. |
||
Оқыту әдістері: |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Ой шақыру» әдісі, ассоциаграмма, жағдаяттық тапсырма, сергіту жаттығуы. |
||
Сабақ барысы: |
|||
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: |
|||
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
- Мұғалім амандасады. |
||
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
- Балалар бүгін бізде ерекше сабақ өтеді. Біз бүгін топ арқылы жұмыс істейміз. Енді, боран суреті үстелге отырғандар – сендер «Аққала» тобы боласыңдар. - Сондай сияқты «Қар» тобы, «Күн» тобы. Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен смайликтер арқылы өздерінің көңіл-күйлерін көрсетеді. |
Оқушылар қарсылас топтарға жағымды сөздерді пайдаланып, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн, достым! Әр күнін сәттілікке толсын! |
|
І. Қызығушылықты ояту |
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында сұрақтар қояды: – Балалар, – Бір жылда неше жыл мезгілі бар? – Көктем, жаз, күз, қыс. – Бір жылда неше ай бар? – Бір жылда 12 ай бар. – Көктем айлары? Наурыз,сәуір, мамыр. – Жаз айлары? Маусым, шілде,тамыз. – Күз айлары атаңдар? – Қыс айлары атаңдар? – Әр мезгіл неше айдан тұрады? – Сүйікті мезгілдерің жөнінде не айтасыңдар? Балалар, «Қыс мезгілі» ассциаграмма құрастырыңдар. «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «жыл мезгілдері» сөзіне ассоциаграмма құрғызады. Ал, енді, балалар, қалай ойлайсыңдар бүгінгі тақырып қалай аталады? |
Сұрақтарға жауап береді. Әр оқушы А4 плакатқа маркермен өз түсінігін жазады. Топ басшысы ортаға шығып, өз ассоциацияларын оқиды. Тақырыпты анықтайды. |
|
ІІ. Мағынаны тану |
– Ал, енді дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күнін жазамыз. Сабақтың тақырыбы: «Қыс айлары» 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. Жаңа сөздер: Боран – буран Мұз-лед Шаңғы – лыжи Шана - сани |
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. Оқушылар жаңа сөздерді сөздіктерге жазады. Оқушылар осы сөздермен ауызша сөз тіркестері және сөйлемдерді құрастырады. |
|
|
2. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. А) Мәтінін бірінші топқа оқытады, бағалайды. |
Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді қайталайды. |
|
3. Жеке жұмыс.Тақтамен жұмыс. Слайдтағы тапсырманы көрсетіп, топтағы кейбір оқушыларға орындатқызады,бағалайды. Қар жауады |
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды. |
||
4. Топқа сөздерді қатыстырып, төрт сөйлем құрап жазу тапсырма береді. 1 топ – қыс, күн, суық 2 топ – аяз, боран, қар 3 топ – ойна, шаңғы, шана Енді нашар оқитын оқушыларға жеке жұмыс – фонетикалық жаттығу береді. Дияр – «Тон» тәуелдеу Катя – «Қаңтар» фонетикалық жаттығу |
Айтылым. Балалар сөйлемдерді құрастырады. |
5. Сергіту сәті. Сергіту жаттығуын жасатады. |
Күнделікті сергіту жаттығуын жасайды. |
|
IV. Бекіту |
Тақырыпты бекіту үшін диалог орындатады. Досыңа қоңырау соқ. Ойынға шақыр. «Шана, шаңғы, коньки тебесің бе?» деп сұра. |
Тілдесім. Тапсырманың шартын орындайды. |
V. Бағалау |
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды. |
Бағаны үнделікке қояды. |
VI. Үйге тапсырма |
Мәтінді оқу, мазмұндау,жаңа сөздерді жаттау тапсырма береді. |
Оқушылар үй жұмысын жазады, баға қояды. |
VII. Рефлексия |
Мұғалім көңіл күйлерін сұрайды. |
Смайликтерді арқылы көңіл-күйлерін көрсетеді. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі