САБАҚ БАРЫСЫ
Уақыты (мин) |
Кезеңдер: |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Қолданы- латын модуль |
|
2мин |
I.Ұйымдастыру
|
Оқушылармен амандасып, бір-бірімізге хормен СӘТТІЛІК тілеу. Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу; Оқушыларды түрлі түсті қағазды таңдау арқылы 2 топқа бөлу. |
Мұғаліммен амандасып, бір-біріне хормен СӘТТІЛІК тілейді Сынып старостасы сабақта жоқ оқушылардың себептерін айтады;
Оқушыларды 2 топқа бөлу. |
ЖЕСО
|
|
1 мин |
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру |
Үй тапсырмасы Өз қалауынша қандай да бір объектінің моделін құрастыру |
Оқушылар өз қалауынша құрастырған қандай да бір объектінің моделін көрсетеді. Қалай жасағанын дәлелдейді. |
ОЖТ ТжДБО
|
|
3 мин |
ІІІ.Оқу-танымдық әрекетіне дайындық |
Жаңа сабақтың тақырыбы қандай?
Бүгінгі сабақта не істейміз деп ойлайсыңдар? Сабақтың мақсаты қандай? |
Жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды:
М-арқау -marau Орамжапырақ-cabbage
Доп-the boll Есек-donkey Лев- lion
Ь
Түлкі-fox Үлкен-large Ракетка-racket
Лақ-kids Емен-oak Радуга-rainbow Ілгіш-hanger
|
ОЖТ СТО |
|
8 мин |
IV.Жаңа оқу материалын таныту |
Bilimland.kz сайтынан видео көру
1-жұп: Ақпараттық модель 2-жұп:Таңбалық модель Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді) постер бетіне түсіреді (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин)
|
Bilimland.kz сайтынан видео ашып көреді 1-жұп: Ақпараттық модель 2-жұп:Таңбалық модель Тақырыпты оқу барысында түсінбеген сұрақтары болса қызыл түсті жалаушаны көтереді (мұғалім көмегін көрсетеді) постер бетіне түсіріп (3 мин), постерлерін қорғайды (2 мин) |
ОЖТ (диалогтық оқыту) СТО |
|
9 мин |
V.Бiлiмдерін бекiту. |
Деңгейлік тапсырмалар І-деңгей жұптық жұмыс 1,2,3 жаттығуды орындау(3 мин) ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс) (6 мин) |
Деңгейлік тапсырмалар І-деңгей жұптық жұмыс (3 мин)
ІІ-деңгей топтық жұмыс (интербелсенді тақтамен жұмыс) (6 мин) |
АКТ ОЖТ
|
|
3 мин |
Сергіту сәті |
"Көңілді ән" әніне жаттығу орындау |
"Қызыл өрік" әніне жаттығу орындау |
ЖЕСО |
|
6 мин |
V.Бiлiмдерін бекiту. |
ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс (5 мин)
Қосымша тапсырма 1. зат есім 2. екі сын есім 3. үш етістік 4. төрт сөзден тұратын сөйлем 5. синоним сөз Мысалы: 1. қуыршақ-doll 2. әдемі, үлкен- beautiful, large 3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады- talks, plays, closes source 4. Маған анам қуыршақ сыйлады.- to me my the mother gave doll 5. Ойыншық- toy
|
ІІІ-деңгей жеке-дара жұмыс (5 мин)
Қосымша тапсырма
1. зат есім 2. екі сын есім 3. үш етістік 4. төрт сөзден тұратын сөйлем 5. синоним сөз Мысалы: 1. қуыршақ 2. әдемі, үлкен 3. сөйлейді, ойнайды, көзін жұмады 4. Маған анам қуыршақ сыйлады. 5. Ойыншық |
ТжДБО
ТжДБО СТО |
|
6 мин |
VI. Бағалау. |
Ақпараттық диктант Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу
Бағалау парақтарына жалпы ұпайын есептеп, шықан бағаларын дәлелдейді |
Ақпараттық диктант Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу
Бағалау парақтарына жалпы ұпайын есептеп, шықан бағаларын дәлелдейді |
ОүБ,ОБ ОБжК |
|
1 мин |
VII. Үй тапсырмасы туралы мәлімет. |
Үйге: үш объектінің вербальдық, яғни, әңгіме түрінде және графикалық моделін құрастыру Берілген тапсырманы хабарлау, оның орындау әдiстемесiн түсiндiру. |
Оқушылар үйге берген тапсырманы күнделікке жазады. Сұрақтары болса сұрайды. |
ОЖТ, ТжДБО |
|
2 мин |
VIII. Қорытынды |
Мұғалімге сабақтың қаншалықты ұнағаны немесе ұнамағаны туралы телеграмма жазу |
Мұғалімге сабақтың қаншалықты ұнағаны немесе ұнамағаны туралы телеграмма жазу
|
ОүБ,ОБ СТО |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі