Өлең, жыр, ақындар

Еліміздің мал шаруашылығы

Маханбетова Гулайша Данахметовна 

Абай атындағы  90 орта мектебі Әдебиеттік оқу 4-сынып

Сабақ тақ ырыбы                        Жолтай Әлмашев      «Орманның оянуы»     

Жалпы мақсаты   Мәтінді түсініп оқуға үйрету, өзекті түйінді ойын ашуға жағдай жасау. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту.

Күтілетін нәтиже Мәтінді  түсініп оқиды, өзекті ойын ашып айтады. Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істейді, байланыстырып сөйлеуі, шығармашылық ойлауы дамиды.

Негізгі идеялар  

Сабақта қолданылатын материалдар Суреттер, үлестірмелер, кітаптар, Нақыл сөздер.

Оқыту әдістері, формасы Сұрақ – жауап, сөзжұмбақты шешу, кестемен  жұмыс, баяндау, суретпен жұмыс, кейіпкерге хат. 

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс.

Топқа бөлу Топқа бөлу    (2 қол, 3бас, 6 арқа ойыны арқылы бөлу)

 

Білу

Дең

гейі Мақсаты Күтілетін    нәтиже Түрткі Жұмыс формасы Бағалау

Білу Жаңа сабақ ұғымы туралы түсінік қалыптастыру. Жаңа сабақ туралы түсінік қалыптасады. Тапсырма:    Сұрақ-жауап:

1. «Орманның оянуы»дегенді қалай түсінесің? 

2. Әңгімеден көңіліңе қандай ой түйдің?

3.Осы әңгімеге ұқсайтын қандай шығарманы оқыдың? Б. Соқпақбаевтің «Ағаштар неге ашуланады?»деген әңгімесі осы оқыған әңгімеге ұқсай ма?

Топтық жұмыс Топтардың өзара бағалауы.

Түсіну Мәтін  мазмұнын түсінуге жағдай жасау. Мәтінді мазмұнын түсінеді. Тапсырма:

Мәтінді  іштей оқу

Топта талқылау.

Ортада мазмұндау

Жеке жұмыс,

Топтық жұмыс

   Қолдану Мәтін мазмұнын тануға, түсінуге жағдай жасау. Мәтін мазмұнын таниды, түсінеді. Сұрақ-жауап:  

Мәтін мазмұны бойынша  постер қорғау Топтық жұмыс Басбармақ арқылы бағалау

Талдау Іс-әрекетке сыни көзқарас таныта білуге бағыттау. Іс-әрекетке сыни көзқарас таныта білуге бағытталады. Тапсырма:   

Сен орманды сақтау үшін не жасай аласың? Жеке жұмыс Өз дауысыңды бер. 

                     Жинақтау Шығармашылық,танымдық деңгейін  дамыту Шығармашылық,

танымдық деңгейі  көтеріледі Тапсырма:  Мақалды жалғастыр:

 Орман көп болса ...  көп.

Ормансыз жер ....,

Армансыз ...  жалаңаш.

Орманшы ағаш кесе алмас, .... қайрамай. 

Орманшы .... жарымас.

 

Жұптық жұмыс Бірін-бірі бағалау

Бағалау Өзіндік ой қорытып айту дағдыларын қалыптастыру. Өзіндік ой қорытып айту дағдылары қалыптасады. Тапсырма:   

- Бүгінгі сабақтан не түйдің? 

-     Жеке жұмыс Басбармақ арқылы бағалау.


Пікірлер (2)

Gulaisha

Сəлеметсіз бе? Сайтқа алғашқы тіркелуім.Бұл сайтта əдістемелік көмек ретінде керемет дүниелер бар екен.

Алдағы уақытта бірлесе жұмыс істеймін.

Сіздерге шығармашылық табыс тілеймін.

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз