Өлең, жыр, ақындар

Заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану

Қысқы мерзімді жоспар

Сабақ:

Мектеп: Н. Исахметов ат. орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Шаймухаева Жанна

Сынып: 1                                      Математика

Қатысқандар: 

Қатыспағандар:

Оқу мақсаттары

1.5.1.2  Заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезіндеқолданылатын ұғымдарды пайдалану

Ойлау деңгейлері

Барлық оқушылар орындай алады

Зат атауларын атайды, салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды атай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады

Тауар бағаларын салыстыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тауар сапаларын ажырата алады.

Бағалау критерийлері

 1. Заттарды, тауар бағаларын ажарата білу.

 2. Тауар бағаларын салыстыру.

Тілдік мақсат:

Заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Талқылауға арналған сұрақтар:

 1. Салыстыру дегеніміз не?

 2. Тауар қанша қымбат?

 3. Тауар қанша арзан?

Не себепті  ...   деп ойлайсыз?

Ишара:

Алдыңғы оқу:

1.5.2.1 цифр мен санды бір-бірінен ажыратты, бір таңбалысандарды əртүрлі тəсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен жəне т.б) жəне сан сəулесінде  көрнекіні  кескіндеді

Жоспар

Жоспарланған

уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар

АКТ, суреттер, смайликтар, карточкалар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру 

/3 минут/

«Тілектер бұрқасыны»- сабаққа тілек тілеу арқылы

Топқа бөлу /2 минут/

Оқушыларды топтарға бөлу үшін дайындалған үш тустен тұратын гүл шоқтары

Ортасы

 

Білу

 

Түсіну

 

Қолдану

Тапсырма

АКТ пайдалану арқылы электронды оқулықтан заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды көрсету және оған түсінік беру

«Ой қозғау»

Суретпен жұмыс

Венн диаграммасы: Заттарды, тауар бағаларын салыстыру, ұқсастығын, ерекшелігін тауап қорғау /топпен жұмыс/

Оқулықтағы тапсырманы орындау. Әр топқа деңгейлік тапсырмалар беру. «Сүйек лақтыру» сұрақтары.

Тапсырмалар

 

 

 

 

Дескрипторлар:

1. Зат атауларын ажырата біледі. 

2. Тауар бағаларын салыстырады.

 

Сергіту сәті

Талдау

Жинақтау

«Ыстық орындық» әдісі

 

Соңы

Бағалау

  1. Бас бармақ әдісі бойынша бағалау

Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі

Қосымша мәліметтер

Саралау- оқушыға мейілінше қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

 

Пәнаралық байланыс- Денсаулық және қауіпсіздік. АКТ-мен байланыс.

Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, музыка

Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері)

Математикалық ребус

«Күннің көзі түседі» әдісі арқылы.

Күнің көзі түскен оқушыға сұрақ қою арқылы

 

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.

Бүгін оқушылар толық мағлұмат алды.

Сабақ оқушыларға қызықты, жақсы деңгейде өтті.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды.

Уақытты тиімді пайдаландым.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

 

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1: «Тілектер бұрқасыны»

2: «Сүйек лақтыру» сұрақтары

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер