Сыныбы: |
6 а |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
21.11.2017 жыл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритм типтері.(сызықтық,тармақталған,және циклдік) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Оқушыларды алгоритмнің түрлерімен таныстыра отырып, жазылу жолдарын меңгерту, алгоритмнің түрлері бойынша олардың блок-сызба түрінде кескіндеуді, берілген есептерге алгоритмдер құруды үйрету. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
Алгоритмнің сызықтық, тармақталған және циклдік түрлерімен танысады; Алгоритмдердің графиктік түрде кескінделу жолдарын пысықтайды; Тармақталған алгоритм шарттарын анықтаудың блок-сызба элементін салуды меңгереді; Толық және толық емес тармақталған блок-сызба құрылымын есептер шығаруда қолдануды үйренеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі идеялар |
Алгоритмнің түрлерімен, олардың жазылу жолдарымен таныстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар /Wiki материалдары/ |
«Сенемін, сенбеймін» стратегиясы. «Миға шабуыл» «Деңгейлік тапсырмалар» «Интервью» әдісі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Уақыты |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 минут
5минут
10 минут
10 минут
3 минут
10минут
2минут
2 минут |
І.Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасамын. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлемін. 1-топтың аты «Ромб» 2-топтың аты «Алтыбұрыш» Сабақтың тақырыбын геометриялық фигуралар арқылы ашу ІІ.Үй тапсырмасын тексеру «Сенемін, сенбеймін» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушыларға бір-бір кестеден таратып береді де ойынның шартымен таныстырады. Кестедегі тұжырымға сенетін болса, яғни тұжырым дұрыс болса «+» таңбасын, тұжырым қате болса «-» таңбасын қоюды ескертеді. Әр ұяшыққа сәйкес сұрақтар оқылады. Жауаптарды түзетуге болмайтындығын, түзету жасалса қате болып саналатынын ескертеді
«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұраймын. IІІ. Мағынаны тану Жаңа сабақты түсіндіреді. Мәтінмен жұмыс. Сабақтың тақырыбы: Алгоритм типтері. Жеке жұмыс жасатамын. Сызықтық,тармақталу,циклдік алгоритм анықтамасын,мысал келтіріңдер деп сұрақ қоямын. ІV. Ой толғаныс Практикалық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар Тапсырма №1 А деңгей Үй тапсырмасын орындау алгоритмін Тапсырма №2 В деңгей Берілген алгоритмді рет-ретімен орналастыр Шай қайнату алгоритмі
Жауабы: 5;2;7;8;1;4;9;3;6. Айгүл картопты қаймақпен жегенді жақсы көреді. Айгүлдің анасының іс-әрекетін ретімен орналастыр
Жауабы: 5; 4; 3; 9; 2; 6; 1; 8; 7. Тапсырма №3 С деңгей Жабық папкадағы түрлі түсті қарындаштың қажеттісін іздеудің алгоритмін құрыңдар. V. Логикалық сұрақтар (топтық жұмыс) Тармақталудың толық түрінің алгоритмін,блок -схемасын жаз. Құрбыңмен кітапханаға бару алгоритмін құр. 2-топ Тармақталу алгоритмінің толық емес түрін алгоритмін,блок-схемасын жаз.
VI. Ойды түйіндеу. Кеңейтілген тапсырма (жеке жұмыс) 1кесте
2кесте
3кесте
«Интервью» әдісі. Топтар жаңа тақырып бойынша сұрақ даярлап,екі топ бір бірлеріне сұрақ қояды. Сұрақтарға жауап береді. VIІ. Бағалау Критерий бойынша бағалау.
|
1.Мұғаліммен амандасады. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінеді.
2.Үйге берілген тапсырма «Сенемін,сенбеймін»стратегиясы, оқушылар тұжырыммен келісетін болса “ия” жауабын “+” таңбасымен, келіспейтін болса “жоқ” жауабын “-” таңбасымен белгілейді. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар берілді. Жауаптарына қарай бір-бірін бағалайды.
3.Мәтінмен жұмыс жасады. Оқушыларға жаңа тақырыпатан сұрақтар беремін,жауап береді. Бірін-бірі бағалайды. Бас бармақ арқылы.
4. Деңгейлік тапсырмалар орындайды
Оқушылар блок-схема құрады
Жеке жұмыс орындайды
7. Бағалау парақшалары арқылы бағалау
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі