Жаңаөзен қаласы №18 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Абишбаева Гүлбану
Пәні: Сауат ашу Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тыңдалым және оқылым Күні:22.11.17ж Сынып:1 А |
Мектебі:№18 Мұғалім: Абишбаева Г Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі. |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1 Қ дыбысы және әрпімен таныстыру. Сөзде қай жерлерде кездесетінін анықтау. Жазылу таңбасын үйрету 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||||||
Бағалау критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||||||||
Тілдік мақсаттар |
Отбасы |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка тіл дамыту |
||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба, ертегі тыңдау |
||||||||
Бастапқы білім |
Қ дыбысы мен әрпі |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Бала, бала, балапан |
Шаттық шебері
|
|||||||
Сабақтың ортасы 8 минут
|
II. Қоян, қасқыр, қуыршақ. Енді осы сөздерді мен қайталаймын, сендер мұқият тыңдап, қандай дыбыс барлық сөзде кездеседі екен, соған назар аударып бүгінгі кезек қай дыбыстікі екен? Қ дыбысыныкі. III. Қ дыбысын дыбыстау арқылы қандай дыбыс екенін анықтау. Қ дыбысын айтқанда тіліміз артқа тартылады, ерніміз созылады, тістің арасы ашық, тілдің ұшы астыңғы тіске тиеді, тілдің түбірі жұмсақ таңдайға тіреледі. Дем жоғары көтерілген тіл мен таңдай арасынан атылып шығады. Қ дыбысы тілімізде өте жиі қолданылады. IV.Көрнекілікпен жұмыс: - Қ дыбысының баспа жазба түрлерімен таныстыру/ - Жазу үлгісін көрсету /Тақтаға жазу/ V. Оқулықпен жұмыс: №1 Тыңдалым - Оқулықта берілген сюжетті суреттен әңгіме құрату №2 Әр топ қарақат сөзіне дыбыстық талдау жасау |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|||||||
Сергіту сәті 1 минут |
Ертегі «Тапқыр қоян» тыңдау |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|||||||
Қызықты тапсырма 8 минут
Аяқталуы 16 минут
|
№3 Оқылым
№7 Топтық тапсырма Қ дыбысы бар сөздерді қорша |
Оқулық, дәптерлер. |
|||||||
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл–күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
|||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі