Күні: 7.12.2017ж Сынып: 1«б» |
Мектеп: № 34 лингвистикалық мектеп-гимназиясы Мұғалімнің аты-жөні: Шиганова Ақмарал Қатысқандар саны: 29 Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
4-бөлім: Бізді қоршаған әлем Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі. |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстай алады. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Сюжетті сурет арқылымазмұндай алады. |
||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы,бейнелеу.математика |
||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||||||||||
Тілдік мақсат |
Табиғат-природа-neture |
||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Сабақтың ортасы 8 минут
|
Психологиялық ахуал. Табиғаттың тамаша көрінісін тамашалау. (видеоролик) 5 түсті шарлар арқылы топқа бөлу.
№ 2 Айтылым Е –дыбысы дауысты дыбыс.Тілдің қатысына қарай жіңішке дауысты дыбыс.Жақтың қатысына қарай қысаң №3 Оқылым: Буындарды оқу: (хормен оқу) |
АКТ
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс.
|
|||||||||||
Сергіту сәті 1 минут |
«Кел, билейік!» |
бейнебаян |
|||||||||||
Қызықты тапсырма 8 минут
Аяқталуы
16 минут
|
Топтық жұмыс: 1 топ: Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Дискриптор:
№ 4 Жазылым Е дыбысының бас әрпі екі тармақтан тұрады. Жеке жұмыс: Дискриптор: Е дыбысына байланысты сөздерді жаза алуы. |
Флипчарт
Оқулық, дәптер
|
|||||||||||
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты сұрақтар арқылы қортындылау. |
Микрафон |
|||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі