Өлең, жыр, ақындар

Үш таңбалы санға көбейту және бөлу

Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№12 бастауыш мектеп
Куанишова Бахыт Сапаргелдиевна

Пән атауы Математика 4 – сынып

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санға көбейту және бөлу: «438х 309 және 135342 : 438»

Жалпы мақсаттары: Үш таңбалы санды үш таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілін меңгерту, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, ұлы ақындарды құрметтеу. 

Күтілетін нәтиже: Математикалық сауаттылық, тез есептеу дағдысы, өз ойын еркін айта алады.

Ұйымдастыру кезеңі. 

Амандасу. Жағымды атмосфера орнату. Топқа бөлу, топ атын шығару. 

«Тез ойлан!» тапсырмасы. 

І топ: Шашылған әріптерден сөз құра. Ол туралы не білеміз?  (Шәкәрім) 

ІІ топ: «Бұл кім?» тапсырмасы. 1893 жылы туылған, жасынан өте зерек, 4 жасында хат таныған, қазақ поэзиясының ақыны кім? 

ІІІ топ: Сөзжұмбақ шешу. (Ахмет)

Миға шабуыл. Сұрақ – жауаптар алу. 

1. Математикада қандай бөлімді өтіп жатырмыз? 

2. Көбейтудің компоненттерін ата. 

3. Бөлудің компоненттерін ата. 

4. Көбейтудің қандай қасиеттері бар? 

5. Үш таңбалы санды үш таңбалы санға көбейткенде неше толымсыз көбейтінді жазылады, реті қалай жазылады?

Оқулықпен жұмыс

Слайд. Оқулық тапсырмасы №1, №2  Ауызша 

(Үш таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілін айту.)

Топтық жұмыс. №3 тапсырма 

«Кім зерек?» ойыны. Сұрақ – жауап 

1. Уақыттың өлщем бірліктері қандай? 

2. Массаның өлшем бірліктерін ата. 

3. Ұзындықтың өлшем бірліктерін ата.

4. Сыйымдылық өлшемі?  

Сергіту сәтін өту 

№5 есеп (шартын оқу) 

Не туралы? Не белгілі? Нені табу керек?  

№6 есеп (шартын оқу)

Не туралы? Шығарылу жолы? 

№7 есеп (шартын оқу, түсінік беру) 

Шығармашылық жұмыс «Сәйкестендіру» әдісі 

Тік төртбұрыш                  P = а * 4 

Шаршы                              V = а * в * һ

Текше                                 S = а*в

Параллелепипед                V = а * а *а

№9 (түсініп оқу) параллелепипедтің көлемін әріпті өрнекпен жазу. 

Топтық тапсырма беру. №8 

Кері байланыс Рефлексия 

1. Сабақта топтық жұмысы болғаны ұнады ма? 

2. Әр топ өз атына лайықты белсенді араласа білді ме?

3. Әр топ қанша ұпай жинады? 

«Табыс баспалдағы» әдісі 

«Жасыл» түс: Мен білемін

«Сары» түс: Әлі де білгім келеді. 

«Қызыл» түс: Түсінбедім. Көмек қажет. 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз