Өлең, жыр, ақындар

"Қызықты математика" сайыс сабақ

«Қызықты  математика» сайысы  7-сынып

Мұғалім:

Армысыңдар, құрметті ұстаздар, әділ-қазылар, оқушылар.

Бүгінгі біздің сайысқа қош  келіпсіздер!

Сіздермен бірлесе отырып «Қызықты математика» атты ойынымызды бастауға рұқсат    етіңіздер.

 Әсемпаз болма әрнеге,

Өнерпаз болсаң арқалан.

Сен де бір кірпіш дүниеге,

Кетігін тап та бар қалан.

деген Абай атамыздың сөзін қайталай келе біздің ойынымыздың   10-сынып «Дарындылар» яғни,  Сапарбек Назгүл мен Дәулетбек Қасымбек басқарады.  Іске  сәт  оқушылар!

Жүргізуші: Қош келдіңіздер, қадірлі ұстаздар және оқушылар!
Уа, жарандар, жарандар!

Мына бізге қараңдар

Мінекей залда тыныштық

Естілмейді дыбыс түк

Мұны біз де қостаймыз

Кешіккенді тоспаймыз

Ғылымдардың атасы

Математика пәнінен

Қызықты  математика сайысын бастаймыз

Жүргізуші: -Қымбатты білім сүйгіш жас достар! Орыс ғалымы М.Ломоносов «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін –математика, сондықтан да оны оқу керек, »  —  деген. Олай болса, бүгін сендер қызықты, математиканың жұмбақты да, тартымды әлемімен танысасыңдар. Сендер бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткізесіңдер.

Жүргізуші: Сайыста сендерге әр түрлі қызықты сұрақтар мен тапсырмалар ұсынылады. Сайыста жеңу үшін сендер белсенділік танытып, берілген сұрақтарға өзгелерден тезірек ойланып, жауап берулерің  керек.
Сайысымыздың бағдарламасымен  және топтардың атымен таныстырайық

1« Кел, танысайық!» (топтардың атымен, ұранымен танысу)

 

70 ұпай

Подпись: 70 ұпай2 «Конверт-сұрақ» әдісі  6  ұпай

3. «Сандар  сыры» әдісі  4  ұпай

4. «Бәйге»    ойыны        5  ұпай

< >«Зерек» тобы«Зерде»  тобы«Жігер»  тобыҰзындық бірліктерін ата  /м, км, см .../Екі нүкте арасын қосқанда не пайда болады?/ кесінді/92  = /81/Ең үздік баға  /5/1 дм неше см бар ?   /100/У=Х2 функциясының графигі қалай аталады ?  /парабола/Сызықтық  функцияның  графигі?  /сызық/Алмұрт алмадан ауыр, ал алма шапталдан ауыр. Қайсысы ауыр – алмұрт па әлде шаптал ма?        Жауабы: (алмұрт)Үшбұрыш бұрыштарына қарай қаншаға бөлінеді?  /3/900-тан  кіші бұрыш?  /Сүйір  бұрыш/Сыбайлас  бұрыш  қанша  градусқа  тең?  /1800/11 санының  квадраты?  /121/ 

 

Жігер тобына:

< >Уақыт бірліктерін ата/ мин, сағат, секунд апта, тәулік/Мыңда неше нөл бар?/3/102   =/100/81 қай санның квадраты?  / 9/5 пен 3 –тің көбейтіндісі нешеге тең?    /15/Вертикаль  бұрыштар қандай болады?  /өзара тең/900-тан үлкен бұұрыш?  /Доғал  бұрыш/У=X3 функциясының  графигі қалай аталады?  /кубтық парабола/Үшбұрыштар  қабырғасына қарай қаншаға  бөлінеді? Қиылыспайтын екі түзу?  Параллель  түзу  Минус пен минус  көбейтілгенде қандай таңбаға  тең?  /+/ Абцисса осі?  /х/Салмақтың  өлшем  бірлігі?  /кг, г, т.../64  қай  санның  квадраты?   /8/3  санының  кубы  /27/Геометрия  қаншаға бөлінеді?  /2/Аргумент дегеніміз?  /х тәуелсіз айнымалы/Ордината осі ? /у/Жазықтықта  орналасқан  фигуралар? /Планиметрия/Дәлелдеуді  қажет  ететін  тұжырымдама /Теорема/122  қаншаға тең?  /144/Үшбұрыштың  ішкі  бұрыштарының қосындысы /1800/4-ке 5а көбейтсе қаншаға тең?   /20а/(-) пен (+)  көбейтсе неге тең? /-/ 

 

 

Жүргізуші:
-Ендеше, сайыстың қорытындысын шығарып, бүгінгі сайысымыздың ең тапқыр оқушылар тобын  атап өтсек.  Оқушыларды грамотамен марапаттау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз